eller

Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket

509 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand (Vis kart)

Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Svømmebasseng Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Svømmebasseng Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad
Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Dansesal Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Svømmebasseng Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Restaurant Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Restaurant Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Spa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Restaurant Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Kjøkken Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Omgivelser Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa
Område Karon Antall rom: 205

8,8
8,7
Lise M. Par Norway, 24. januar 2013
Fantastisk

Fine rom, svømmebasseng og god mat
Det er et veldig stort hotell, med villaer og residenser og alt. Det har et kjempe fint stort svømmebasseng med poolbar, kjempe stili. Det er ikke langt til stranda heller som er kjempe fin og veldig lang. Vi koste oss veldig, god mat og service.
Trond A. Småbarnsfamilie Norway, 28. februar 2012
Det var et flott hotell, med meget god service.

Meget bra frokost og rene og pene rom og uteareale..Dette er et sted vi vill anbefale...
9,7
Ved ankomst til hotelet ble vi meget godt motatt. Da vi var 4 voksne og et barn på 2, spurte vi om muligheten og oppgradere til en leilighet..Dette var ikke noe problem vi fikk en flott leilighet med 2 soverom, kjøkken, stue og 2 flotte bad. Og terrasse med utsikt til havet og badstrand..og et lite svømmebaseng.
Restauranttips: Spiste flere ganger på hotellet egen resturant. Kan anbefales
Anne W. Gruppe Norway, 1. februar 2012
Kjempeflott hotel.

Nydelig hage og område
8,3
Supert hotel, men et litt for stort område for vår smak. Lett å rote seg vekk på gangsstier. Vi ble oppgradert fra Delux m/oseanview til Bungalow. Bungalowen var fantastisk flott. Det fineste jeg har bodd på. Beliggenheten var imidlertid ikke like bra, langt fra stranden, og vi kunne ikke bruke vår terrasse grunnet alt for mye vegetasjon. Det så ut som en liten jungel på terrassen. Heldig for oss bodde våre venner ved siden av og vi kunne bruke deres.
Restauranttips: Spis på en, eller fler, av de flotte sjømatrestauranter som ligger i Karon evt Paton. Veldig god mat til en billig penge.
Ganbold T. Småbarnsfamilie Mongolia, 28. januar 2015

Location, breakfast, staff
Munkhzul U. Småbarnsfamilie Mongolia, 10. januar 2015
Average

Beach, pool and location
The rooms are very old, housekeeping is quite bad. Not many food options in hotel. Staff performance was average at best. Only positive things are proximity to beach and pools for kids. Not a value for money
Toi Y. Par China, 6. januar 2015
Five star hotel but room is small, not worth

close to beach
5,3
Staff is lazy and most of them are not helpful

Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket PhuketMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - DansesalMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SpaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - KjøkkenMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - OmgivelserMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - StrandMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - HageMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BarneklubbMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SpaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Pub/salongMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Barneklubb

Kundeanmeldelser - Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket, Phuket

AS-AGWEB-3B08