eller

Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket

509 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand (Vis kart)

Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Svømmebasseng Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Svømmebasseng Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad
Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Bad Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Dansesal Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Svømmebasseng Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Restaurant Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Restaurant Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Spa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Restaurant Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Kjøkken Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Gjesterom Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Omgivelser Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Villa
Område Karon Antall rom: 205

8,7
8,3
Lise M. Par Norway, 24. januar 2013
Fantastisk

Fine rom, svømmebasseng og god mat
Det er et veldig stort hotell, med villaer og residenser og alt. Det har et kjempe fint stort svømmebasseng med poolbar, kjempe stili. Det er ikke langt til stranda heller som er kjempe fin og veldig lang. Vi koste oss veldig, god mat og service.
Trond A. Småbarnsfamilie Norway, 28. februar 2012
Det var et flott hotell, med meget god service.

Meget bra frokost og rene og pene rom og uteareale..Dette er et sted vi vill anbefale...
9,7
Ved ankomst til hotelet ble vi meget godt motatt. Da vi var 4 voksne og et barn på 2, spurte vi om muligheten og oppgradere til en leilighet..Dette var ikke noe problem vi fikk en flott leilighet med 2 soverom, kjøkken, stue og 2 flotte bad. Og terrasse med utsikt til havet og badstrand..og et lite svømmebaseng.
Restauranttips: Spiste flere ganger på hotellet egen resturant. Kan anbefales
Anne W. Gruppe Norway, 1. februar 2012
Kjempeflott hotel.

Nydelig hage og område
8,3
Supert hotel, men et litt for stort område for vår smak. Lett å rote seg vekk på gangsstier. Vi ble oppgradert fra Delux m/oseanview til Bungalow. Bungalowen var fantastisk flott. Det fineste jeg har bodd på. Beliggenheten var imidlertid ikke like bra, langt fra stranden, og vi kunne ikke bruke vår terrasse grunnet alt for mye vegetasjon. Det så ut som en liten jungel på terrassen. Heldig for oss bodde våre venner ved siden av og vi kunne bruke deres.
Restauranttips: Spis på en, eller fler, av de flotte sjømatrestauranter som ligger i Karon evt Paton. Veldig god mat til en billig penge.
Lisa H. Småbarnsfamilie Australia, 25. mars 2015
Ok

Food was good
5,3
It's an average hotel.
Youssef B. Par France, 19. mars 2015
3 nights at Movenpick Karon beach Phuket (couple)

facilities, location, staff
7,7
Excellent resort if you are looking for a quite area of Phuket at about 10min drive to busy patong (400 baht each way), hotel has excellent facilities (restaurant, pools, game area, gardens...) ideal for families with children. the only negative thing is that all bars close at midnight and there is nothing around if you are looking to have a late night drink. Also restaurants closes quite early but you still have options outside on the hotel
Shirley A. Gruppe Malaysia, 16. mars 2015
Pleasant stay,friendly staff,good location

Friendly staff,cleanliness and convenient
Samantha H. Par United States of America, 16. mars 2015
Overrated accomodations

Location, pool, amenities
Shower water temperature unstable from scalding to cold, bed not the most comfortable, room was a bit small and cramped.
Magaly L. Småbarnsfamilie United States of America, 16. mars 2015
Good stay, not as luxuries as expected

Big pool, great room service, attentive housekeeping
8,7
This hotel was not as luxuries as we expected, for the money there are better hotels in the area. But the pool is big and deep, the food is good and room service excellent, and the housekeeping staff is great! It was an enjoyable stay
Chi N. Par Hong Kong, 13. mars 2015
Complete resort

Good facility , big area , near beach
Lin K. Småbarnsfamilie China, 6. mars 2015
online pictures look better than the fact

Good service, good pool, good breakfast.
We stayed here for five nights in superior room. It doesn't look so good like the pictures in Agoda. Hotel looks a little old, bathroom is small and bathtub look old. Hot water is not stable, sometimes too hot.

Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket PhuketMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - DansesalMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SpaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - KjøkkenMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - OmgivelserMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - StrandMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - HageMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BarneklubbMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SpaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Pub/salongMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BarneklubbMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Restaurant

Kundeanmeldelser - Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket, Phuket

AS-AGWEB-3A01