Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket

8,6
8,5
Anne L. Familie med store barn Norway, 19. desember 2015
Dårlig service

Flott hage, fint plung studios rom
5,7
Oppholdet var bra, men da vi kom hadde hotellet endret rom fra studios leilighet til et garden rom som er rimligere I pris samt dårligere beliggenhet. Da jeg viste min reservasjon, så prøvde de å skaffe meg et slikt rom jeg hadde betilt. Vi matte vente 1 time ekstre på innsjekking da de ikke hadde et slikt rom ledig. Dette burde hotelle opplyst om på forhånd. Hvis man betiller rom som koster mer og er av annen standard en hva du har betilt, ga et dårlig førsteinntrykk. Maten var overpriset så det var dyrt, dårlig servering på lunch stedet. Var kun en dag av 8 jeg faktisk fikk det jeg hadde betilt.
Lise M. Par Norway, 24. januar 2013
Fantastisk

Fine rom, svømmebasseng og god mat
Det er et veldig stort hotell, med villaer og residenser og alt. Det har et kjempe fint stort svømmebasseng med poolbar, kjempe stili. Det er ikke langt til stranda heller som er kjempe fin og veldig lang. Vi koste oss veldig, god mat og service.
Trond A. Småbarnsfamilie Norway, 28. februar 2012
Det var et flott hotell, med meget god service.

Meget bra frokost og rene og pene rom og uteareale..Dette er et sted vi vill anbefale...
9,7
Ved ankomst til hotelet ble vi meget godt motatt. Da vi var 4 voksne og et barn på 2, spurte vi om muligheten og oppgradere til en leilighet..Dette var ikke noe problem vi fikk en flott leilighet med 2 soverom, kjøkken, stue og 2 flotte bad. Og terrasse med utsikt til havet og badstrand..og et lite svømmebaseng.
Restauranttips: Spiste flere ganger på hotellet egen resturant. Kan anbefales
Anne W. Gruppe Norway, 1. februar 2012
Kjempeflott hotel.

Nydelig hage og område
8,3
Supert hotel, men et litt for stort område for vår smak. Lett å rote seg vekk på gangsstier. Vi ble oppgradert fra Delux m/oseanview til Bungalow. Bungalowen var fantastisk flott. Det fineste jeg har bodd på. Beliggenheten var imidlertid ikke like bra, langt fra stranden, og vi kunne ikke bruke vår terrasse grunnet alt for mye vegetasjon. Det så ut som en liten jungel på terrassen. Heldig for oss bodde våre venner ved siden av og vi kunne bruke deres.
Restauranttips: Spis på en, eller fler, av de flotte sjømatrestauranter som ligger i Karon evt Paton. Veldig god mat til en billig penge.
Irene Z. Småbarnsfamilie Singapore, 8. februar 2016
Comfortable stay but it fell below expectations

Room size, cleanliness and location
It is okay. Not as fantastic as I thought it would be. The 2- bedroom apartment is not in its best condition. I would expect staff to be warmer than we have received.
Mikkel S. Småbarnsfamilie Denmark, 2. februar 2016
as expected

kid friendly, good pools, kind staff
Graham M. Par United Kingdom, 1. februar 2016
Garden jewel on the beach yet feels like jungle

Peace and quiet in expansive grounds. Staff always on hand and yet not intrusive. Fabulous quality
9,7
Cannot fault any single aspect of this hotel. Just oozes quality. Lots to see and do without leaving the grounds which are do big they justify hotel Tuk tuks
Mikkel S. Småbarnsfamilie Denmark, 31. januar 2016
As expected

Good pools, beach access, kid friendly
7,7
Rowen L. Par Australia, 3. januar 2016
Family holiday

Location, expansive grounds, attention to detail
Saad D. Småbarnsfamilie Kuwait, 2. januar 2016
Very good so far

The hotel location is very good, it's near everything,the staff was very very kind and their service is fast, the tours from the agency in the hotel were excellent, the hotel is appropriate for kids,
8,3
The hitel was very good so far, we really enjoyed staying their in the middle of the city and close to the beach , Thai people are so kind , the only thing that their food more local than international, it always had the taste of their oil and pepper which we didn't like, they had everything but all had the same Thai taste
1-4 av 4 anmeldelser
Moevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket PhuketMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BadMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - DansesalMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SpaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - KjøkkenMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - GjesteromMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - OmgivelserMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - VillaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - StrandMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - HageMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BarneklubbMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SpaMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Pub/salongMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - BarneklubbMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - RestaurantMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - EtasjekartMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Attraksjoner i nærhetenMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Utsiden av hotelletMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - SvømmebassengMoevenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket Phuket - Svømmebasseng

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor nettbasert reise- og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3C07