Min konto (innsjekking)

Nasa Vegas Hotel

44 Sukhumvit 71-Ramkhamhaeng Road, Suanluang (Airport Link - Ramkhamhaeng Station), Ratchadaphisek, Bangkok, Thailand 10250 (Vis kart)

Nasa Vegas Hotel Bangkok - Treningsrom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Utsiden av hotellet Nasa Vegas Hotel Bangkok - Treningsrom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Lobby Nasa Vegas Hotel Bangkok - Treningsrom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Treningsrom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Utsiden av hotellet Nasa Vegas Hotel Bangkok - Restaurant
Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Møterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Utsiden av hotellet Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Møterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Møterom Nasa Vegas Hotel Bangkok - Gjesterom
Område Ratchadaphisek

7,0
6,4
Kjell O. Reiste alene Norway, 21. juni 2014
Greit,billig, god lokasjon

Lett adkomst til/ fra flyplass
8,3
Har overnattet her mere enn 10 ganger og er godt fornøyd.
Linda H. Småbarnsfamilie Norway, 13. mai 2014
Som forventet, da vi har bodd her før.

Nære flyplassen, nære offentligtransport (Airlink) og lav pris
Da vi har bodd her før viste vi hva vi kom til. Valgte et litt dyrere rom denne gangen uten at vi følte at vi fikk valuta for pengene. Vi velger dette hotellet pga beliggenheten. Kort vei til Airlink, samt nære flyplassen. Rommene er rene, men hotellet er slitt og gammeldags. Maten er veldig bra og betjeningen behjelpelig, samt rask inn/utsjekking.
Rune J. Gruppe Norway, 2. mai 2014
Helt greit hotell for oppholdet

Nær flyplass og skytrain
6,3
Oppholdet var som forventet. Vært der flere ganger og synes det er veldig lett og komme seg til og fra flyplass, eller forflytte seg i Bangkok. Skytrain ligger kun 3 minutter gangavstand unna
Rune J. Gruppe Norway, 17. april 2014
Helt greit hotell veldig nære skytrain til flyplas

Billig, enkelt nærme flyplassen
7,3
Helt greit hotell
Kurt I. Reiste alene Norway, 29. mars 2014
Bangkok er fantastisk, men hotellet var bænn.

Lett tilgang til flyplass. Billig. Billig.
4,3
Ganske ok staff, men gammelt og nedslitt hotell.
Iftikhar H. Reiste alene Norway, 23. mars 2014
bra og Billinge hotel, rask aa kome fra flyplass

baade tog og bus og shopping mall naer
Bra og vill til bake I April 2014. Jeg har vaert paa NASA Vega flere ganger og anbefaler for andre aa bo paa NASA Vega
Brigt S. Par Norway, 27. februar 2014
Kort vei til skytrain

Kort vei til skytrain, sentrumsnært, god mat
9,3
Greit hotell, Litt treg inn og utsjekk men er et hotell vi bruker mye pga, pris og beliggenhet.
Leif A. Reiste alene Sweden, 23. februar 2014
Allt utmärlkt men mitt rum låg för nära järnvägen

Läget maten närheten till flyget
Det var synd att mitt rum låg i nivå med järnvägen så det var svårt att sova. Kom flera tåg i timmen. Annars var allt utmärkt.
Kjell O. Par Norway, 22. februar 2014
Oppholdet var som vanlig på Nasa Vegas bra

Nærhet til AirportLink og annen offentlig transport
8,3
Oppholdet var greit. Det er jo enkelt å komme seg til de fleste steder rundt om i Bangkok.
Morgan S. Reiste alene Sweden, 13. januar 2014
Extremt bra värde för pengarna!

Gratis gym! (Värt 400 THB) Frukostbuffé för endast 140 THB Rum som har god standard för sitt pris. (Välj ett på baksidan om ni kan.)
Perfekt! Går inte att understryka hur prisvärt stället är. Gnäller man på detta ställe så fattar man inte vad prisvärdhet är. Ligger precis intill skytrainstation så man kommer verkligen överallt. (Kostar inte mkt att åka.) Gymmet håller bra standard. (Både fri vikter och maskiner med alla muskelgrupper, + rodd, sittande cykel, olika former av jogging etc.) Har tom. en squashhall. Frukosten skall vi inte tala om. Många olika rätter som dessutom varieras varje dag för endast 140 THB. (Ta så mycket ni orkar äta) dock brukar de inte gilla om man hämtar fler gånger så ta allt på en gång. Tallriken är stor så den räcker och blir över, dessutom kan man ta flera tallrikar om man vill. (Men en stor tallrik räcker, jag lovar, ni får plats 3-4 portioner på den.)

Nasa Vegas Hotel BangkokNasa Vegas Hotel Bangkok - TreningsromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - Utsiden av hotelletNasa Vegas Hotel Bangkok - TreningsromNasa Vegas Hotel Bangkok - LobbyNasa Vegas Hotel Bangkok - TreningsromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - TreningsromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - Utsiden av hotelletNasa Vegas Hotel Bangkok - RestaurantNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - MøteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - Utsiden av hotelletNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - MøteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - MøteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - Utsiden av hotelletNasa Vegas Hotel Bangkok - ResepsjonNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - LobbyNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - GjesteromNasa Vegas Hotel Bangkok - Inne i hotelletNasa Vegas Hotel Bangkok - MøteromNasa Vegas Hotel Bangkok - TreningsromNasa Vegas Hotel Bangkok - MøteromNasa Vegas Hotel Bangkok - TreningsromNasa Vegas Hotel Bangkok - Treningsrom

AS-AGWEB-3B04