Palmyra Patong Resort

91/3 Rat-u-thit 200 Pi Road, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Vis kart)

Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom
Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Gjesterom Palmyra Patong Resort Phuket - Svømmebasseng
Område Patong Antall rom: 90

8,0
7,6
Asbjørn E. Reiste alene Norway, 27. mars 2015
family

central without trafikk. quiet. relax atonal.
8,3
Very good. feel velkomne.
Per B. Småbarnsfamilie Sweden, 17. desember 2013
Lugnt och skönt med centralt läge i Patong.

Poolen, personalen och parkeringen.
7,3
Vi tillbringade 3 underbara dagar på hotellet med ett 2-årigt barn, det var toppenbra! Centralt läge men ändå avsides från den trafikerade huvudgatan. Perfekt om man har barn och egen bil, eftersom bilen kan parkeras invid hotellets lobby.
Kristin T. Par Norway, 17. februar 2013
Fint hotel i Patong

Fin beliggenhet
Fint hotel med hyggelig betjening og god service, rommet vi hadde var deluxe med utsikt mot bassenget, det rommet vi fikk var stort og fint men noe slitt og gammelt, trenger litt oppussing på rommene,bassenget var koselig og fint men det var litt inneklemt dvs. store bygninger på hver side så det ble fort skygge ved solsengene. Men ellers var det 10 min å gå til stranden 5 min til shopping og restauranger, ca 10-15 min til banglaroad hvor det hektiske nattlivet er, vi mellomlandet på dette hotellet på vei til flyplassen så det ble bare 1 natt på dette hotellet, jeg hadde nok valgt et annet hotel neste gang
Bente J. Par Norway, 16. januar 2013
Fin beliggenhet.

Reint og fint,hyggelig personale ?
Hotellet ligg midt i handlestrøket men på samme tid er det stilt og rolig med at det er ca 100 meter fra veien.God mat,Badebassenget ligg midt mellom hotellbygningene så der er ikke mulig for å kunne sole seg hele dagen,men et bra basseng..Ca10minutt gangavstand til stranda..
Erik J. Småbarnsfamilie Norway, 7. mars 2012
mye for pengene

nærme byen, men rolig beligenhet. kjek betjening. god frokost og mat på resturant
7,7
vi hadde noen kjempe kjekke uker på palmyra hotel. det ligger ikke mer en 5-10min gange til stranden og så ligger de så og si mitt i byen. det ligger på en rolig plass, slik at du ikke merker nattelivet i patong. barnene koste seg og vi koste oss. god reingjøring og utskifting av håndklær vær dag. håndklær til stranden fikk du også låne gratis. tur guiden de hadde skaffet oss gode priser på turer. maten var god standard. et lite og rolig hotell der du får mye for pengene.
Erik J. Par Norway, 7. mars 2012
herlig sted med god service

Nærme patong men forsatt stille
7,7
hadde et fint rom helt nede ved bassenget, der vi kunne gå rett ut i bassenget. vi hadde et fint opphold med god service og god mat. hotellet er ikke så stort, så det er rolig på kveldene også. det ligger 5 min fra starnden og 1 min fra hoved gata i patong, så det paset oss veldig bra, men det ligger bare 200 meter fra hoved gata i enden, så du hørere ikke noe av nattelivet.
Karl E. Par Norway, 12. desember 2011
Godt hotell, mye for pengene

Renslig, sentralt, god frokost pene rom
9,7
Dette hotellet var meget bra, vi bodde i den nye fløyen i 3 etg. Vi hadde utsikt til basenget og også til byen. Men i etg 1 og 2 ville det ha vært dårlig utsikt. God frokost og venlig betjening. Noe byggestøy fra nabo bygget. Anbefales. KE
Heidi H. Familie med store barn 30. juni 2011
Rolig beliggenhet i travle Patong

Gangavstand til alt.
9,3
hotellets beliggenhet i patong var meget bra. det var kun få minutter å gå til butikker og restauranter og patong´s travle natteliv. på dagen var det også veldig kort å gå til stranden. kun noen kvartaler unna. hotellet hadde et flott, men lite bassengområde, men for oss gjorde ikke det noe, da vi var for det meste på stranden. frokosten var grei og servicen på hotellet også optimal. vi var alt i alt meget fornøyd med oppholdet. skal du til phuket og har lyst til å bo i patong, anbefaler vi absolutt dette hotellet. særlig hvis du reiser med barn og ikke har lyst til å bo midt oppi alt nattelivet..... dessuten, karon beach er bare en kort taxi tur unna.
Restauranttips: Tiger kjeden har flere restauranter som kan anbefales. God mat, god service og levende musikk. Kam også anbefale hotellets egen restaurant. Bra mat til rimelige priser.
Jafar Z. Småbarnsfamilie Norway, 24. april 2011
Bra hotell

Basseng
Bra hotel, fin basseng, ikke vennlige staff, forferdelig frokost, ......., ......, ....
Pia R. Par Philippines, 1. september 2015
Nice Hotel and friendly Staff

Great Location, Friendly Staff. Outstanding Facilities.
My partner and I stayed at this hotel for 4N/4D. Since we got this hotel from Secret Deals, meaning very cheap compared to their regular paid rooms, our room is nice but not like you expect for a 4-star hotel but it's ok for us since all the time we are out for tours and exploring Phuket. All the staff are very approachable and friendly. Though on our third day, when we are preparing for our island tour, the water coming out from the faucet is a bit muddy. Luckily we had stocks of mineral water we bought from the nearby family mart. Speaking of stores, etc. This hotel is surrounded by restaurants, family mart, tour travel agencies and pharmacy. And also maybe about 5-minute walk from hotel to the beach. Nice location and nice hotel.
Rapporter denne anmeldelsen

Palmyra Patong Resort PhuketPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - GjesteromPalmyra Patong Resort Phuket - SvømmebassengPalmyra Patong Resort Phuket - SvømmebassengPalmyra Patong Resort Phuket - SvømmebassengPalmyra Patong Resort Phuket - RestaurantPalmyra Patong Resort Phuket - SvømmebassengPalmyra Patong Resort Phuket - SvømmebassengPalmyra Patong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPalmyra Patong Resort Phuket - SvømmebassengPalmyra Patong Resort Phuket - SvømmebassengPalmyra Patong Resort Phuket - SvømmebassengPalmyra Patong Resort Phuket - LobbyPalmyra Patong Resort Phuket - RestaurantPalmyra Patong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPalmyra Patong Resort Phuket - Etasjekart

Kundeanmeldelser - Palmyra Patong Resort, Phuket

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensleder innenfor nettbasert reise og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3A03