eller

Patong Resort

208 Raj-uthit 200 Pee Road, Patong, Phuket, Thailand (Vis kart)

Patong Resort Phuket - Møterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Restaurant Patong Resort Phuket - Restaurant Patong Resort Phuket - Restaurant Patong Resort Phuket - Restaurant Patong Resort Phuket - Restaurant
Patong Resort Phuket - Restaurant Patong Resort Phuket - Restaurant Patong Resort Phuket - Restaurant Patong Resort Phuket - Restaurant Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom Patong Resort Phuket - Gjesterom
Område Patong Antall rom: 325

7,5
7,4
Berge E. Par Norway, 16. september 2014
10 dager på Patong Resort

Sentralt. Rolig til tross for at det ligger tett opp til støyende Bangla. Hadde fint rom andre etasje inn mot bassengområde.
7,7
Har bodd her flere ganger før. Denne gang var inntrykket kanskje litt opp. Vel verdt pengene.
Anbjorn U. Par Norway, 3. februar 2014
Hyggelig betjening, renslig hotell med god mat.

Godt svømmebasseng, hyggelig betjening, nært strand og shopping.
Ingen ting å klage på. Fikk en bedre opplevelse enn forventet ut fra 3 stjerner. En plass å dra tilbake til.
Magne R. Par Norway, 20. januar 2013
hyggelig hotell med god frokost

ren pool
Stille og rolig i støyete patong.To minutter fra Bangala road.
Asmund P. Par Norway, 17. januar 2013
Sidefløy m dårlig standard

Sentralt
5,3
presentasjon for boksing ikke i samsvar standard var til en tredel av pris
Per A. Par Norway, 29. oktober 2012
Sentralt beliggende i Patong nær strand.

Beliggenhet og beliggenhet..
Dette var ikke noe topp opphold. Betjeningen var i grunn litt avvisende og rommene var skuffende små. Mulig lobbyen og de to bassengene var fine, men anekset som de putter de fleste gjestene sine i holdt neppe til agodas 4 stjerner...snarere 2. Frokosten var bra da...og det var forholdsvis stille midt i Patong. Hjelper på humøret at stranden er 150 meter unna også..
Tips om sightseeing/attraksjoner: Bangla Road....Ganske spesielt på kveldstid.
John S. Familie med store barn Norway, 16. april 2012
Greit hotell

Personellet imøtekommende, bra basseng områder og bra frokost.
7,3
Bodde nede i den gamle delen av hotellet, helt greie rom men veldig harde senger. Personellet var veldig hyggelig. Da sunami alarmen gikk virket personellet noe utrenet og vi fikk veldig dårlig informasjon om hva som skjedde. Denne dagen hadde jeg forøvrig en dårlig opplevelse med en av personellet(et personell som forøvrig var veldig bra resten av oppholdet.*) som kom med vakt for å kreve inn penger for en restaurantregning som hun mente jeg hadde stukket fra, sanheten var at jeg pga av sunami varselet hadde forlatt spisesalen for å komme meg i sikkerhet følte meg som en tyv da hun kom sammen med en vakt for å kreve inn pengene.
Anders S. Gruppe Norway, 11. februar 2011
Bra hotell og bra standar

Fin beliggenhet
9,3
Et godt familiehotell i rolige omgivelser med gode fasiliteter God service. Kananbefales til alle
Alexander N. Gruppe Norway, 23. april 2010
Flott opphold

frokost, basseng, personalets hjelpsomhet, renslighet.
Vi hadde ett supert opphold på patong resort, personalet var veldig hyggelige og svært hjelpsomme de ordnet med taxier rundt om kring. veldig bra utseende på hotellet, store og flotte basseng. Rommet var godt rengjort. Vi hadde ekstraseng og den var av skikkelig kvalitet, gode senger generelt. ellers veldig nært sentrum og strand. kan virkelig anbefale ett opphold på patong resort :)
Tips: massage, vannscooter, strand, shopping, tennis, spa.
Olav N. Par Norway, 9. februar 2010
vinterferie i solens land

utrolig bra renhold, flott resepsjon med utrolig hyggelig personell, flott frokostbuffe, fint og stort rom
9,3
Dette er et hotell som vi har ligget på 3 ganger og vi trives veldig godt. Mat, renhold, personalet er veldig bra. Beliggenheten som er ca, midt på patong passer oss bra da alt blir i gåavstand slik at man ikke er avhengig av tuk tuk. Mulig vaskepersonalet bør si ifra mer om forbudet oom røyking da jeg tror det er flere som ikke respekterer dette. Det eneste som skuffet oss litt iår var at støy fra omliggende diskotek var noe høy utover natten. Men ligger man i på selve hotellet og ikke i bungalowene hører man det ikke så mye. Men likevel, et hotell vi anbefaler på det sterkeste. NB Prisen er kanskje litt høy i forhold til andre hotell, så det hadde vært ønskelig med en liten nedgang der.
Restauranttips: Restaurant Karlson som drives av en svenske og ligger rett ved siden av hotellet har utrolig god mat og hyggelig personell.
Erik P. Par Norway, 7. desember 2009
Stort og flott

Verdt pengene. Fin beliggenhet.
8,3
Hotellet ligger på patong beach, Phuket. Hotellet er stort og fint og man får relativ mye for pengene etter et opphold her, iallefall hvis man er flere som deler rom slik at det ikke blir for dyrt. Patong beach er kjent for fest, og hotellet ligger nærme festegatene, men ikke så nærme at en eventuell nattesøvn kan bli ødelagt. Ca 45 minutter fra flyplassen.

Patong Resort PhuketPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - RestaurantPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - GjesteromPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - Utsiden av hotelletPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - MøteromPatong Resort Phuket - Pub/salongPatong Resort Phuket - InngangPatong Resort Phuket - LobbyPatong Resort Phuket - LobbyPatong Resort Phuket - LobbyPatong Resort Phuket - ForretningssenterPatong Resort Phuket - InngangPatong Resort Phuket - Inne i hotelletPatong Resort Phuket - SpaPatong Resort Phuket - SpaPatong Resort Phuket - SpaPatong Resort Phuket - Spa

AS-AGWEB-3A05