Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

Peninsula Excelsior Hotel

7,6
6,6
Ole K. Småbarnsfamilie Norway, 2. februar 2016
Ett ekkelt hotell

krypdyr på rommet, personal som lyger, lukter wonderbaum i hele hotllet
Mitt Opphold på Peninsula Excelsior var ett mareritt for meg og familien min. Det holdt på å ruinere hele ferien vår. Vi hadde booket 5 netter her og kom hit å satte fra oss bagasjen før vi dro på en utflukt. Når vi kom tilbake på kvelden og skulle inn på vårt rom så var bagasjen vår full i små krypdyr/ligner på lus eller noen. Rommet vårt hadde materielle skader og det luktet mugg der inne. rommet var heller ikke bra nok vasket. Det luktet en rar lukt i hele hotellet fra vi gikk inn i heisen. Bildene på agoda lyger mener jeg. Badebassenget såg heller ikke bra ut, kan ikke si så mye mer om de da vi booket ut fra hotellet med en gang. Vi ble lovet at om vi booket ut samme dagen så skulle vi få refundert 4 dager av 5 som vi hadde booket. vi booket inn på ett annet hotell og sendte mailer til Peninsula hver dag. de lovet gull å grønne skoger til slutt møtte vi opp der ijenn for å prate med de men fikk heller da ikke pengene våre tilbake. Kan ikke anbefale dette hotellet til noen. Bagasjen mått vi selv få renset..
Terje S. Par Norway, 28. juli 2015
Bra beliggenhet

Beliggenhet, vennlig betjening, 2 svømmebasseng
7,3
Senga var stein hard. Ellers greit hotell. Om ikke helt 4 stjerners, så en god 3.5.
Alf R. Par Norway, 13. juli 2014
Veldig sentralt.

Beliggenhet, beliggenhet,beliggenhet.
8,3
Var veldig enkelt og raskt å ta toget fra Changi flyplass til Central hall holdeplass. Kun 200m å gå til hotellet. Fikk sjekket inn på rommet kl 10.30. Veldig deilig. Kort gåavstand til Hotel Raffels og SIngapore sling drink i baren der, Boat quay og Clarce quay som må oppleves bare noen 100 meter fra hotellet og det kinesiske kvarter rett etter. Alt i gåavstand! Vi vil velge dette hotellet igjen.
Terje A. Forretningsreisende Norway, 5. juni 2014
Ok

Beliggenhet, kort vei til restauranter, sentralt
Hyggelig opphold.
Geir O. Par Norway, 15. februar 2014
Upersonlig og lite imøtekommenhet

Beliggenhet beliggenhet beliggenhet
3,7
Dårlig renhold, måtte mase for å få rommet rengjort. Golvet bak badedøra hadde ikke hatt vaskefilla på uker. Bak gardina fant vi svært intime saker, huff nei...
Knut N. Par Norway, 11. januar 2014
Kjempeflott beliggenhet for storbyferie/weekend.

Sentralt, høy standard og flott utsikt utover Sigapore
9,3
Øverste etasjene på hotellet har uforglemmelig panoramautsikt over Singapore. Hotellet hat høy standard med hyggelig og imøtekommende betjening.
Paal A. Forretningsreisende Norway, 26. april 2013
Rimelig og bra

Sentrum hotell til en fornuftig pris. Rommet bra og med en fantastisk utsikt over havet
Rommet var bra. wifi fungerte dårlig og signaler for mobil telefon kom og gikk. Kan være litt problematisk å få gjort ting over telefon da flere av hotellets betjening snakker dårlig engelsk. Jeg kommer så avgjort til å bo her igjen - god valuta tross alt for pengene
Eva R. Par Norway, 9. februar 2013
Kjempefint hotel med veldig bra beliggenhet

Kjempebra service, god beliggenhet og flotte store rom.
9,7
Hadde et nydelig opphold på dette hotellet. Lå nærme alt! 5 min gange til Raffels, 10 min gange til Marina bay og masse uteliv og shopping rett utenfor døra. Rommene var store og flotte, deilig basseng- dog litt lite sol.
Restauranttips: På ve mot Raffels lå et stort ommeråde med barer, utesteder og restauranter. Ikke lett å se fra veien, men ligger 2 min gange fra raffels hotel.
Kristin A. Par Norway, 21. april 2012
Super beliggenhet

Nær elven
9,3
Beliggende kun 5 min.gange fra elven og natteliv -resturanter
Restauranttips: Flere titals rest. Langs elven
Marit H. Reiste alene Norway, 7. mars 2012
Stort rom, rent, men møbler og tepper noe slitt.

Flott utsikt, sentralt, rett ved Raffles Hotel og gangavstand til "Singapors Aker Brygge"
8,3
Utmerket service. Bestilte flere turer og ble alltid fulgt opp og minnet om avgangstider.Selv "sett og passet på" selv om hotellet er stort.Brukte endel penger på internett pga.jobbing via nettet.
1-10 av 14 anmeldelser
Peninsula Excelsior Hotel SingaporePeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - SvømmebassengPeninsula Excelsior Hotel Singapore - LobbyPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - SvømmebassengPeninsula Excelsior Hotel Singapore - RestaurantPeninsula Excelsior Hotel Singapore - TreningsromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsiden av hotelletPeninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsiden av hotelletPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadPeninsula Excelsior Hotel Singapore - SvømmebassengPeninsula Excelsior Hotel Singapore - InngangPeninsula Excelsior Hotel Singapore - SvømmebassengPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadPeninsula Excelsior Hotel Singapore - UtsiktPeninsula Excelsior Hotel Singapore - Pub/salongPeninsula Excelsior Hotel Singapore - Utsiden av hotelletPeninsula Excelsior Hotel Singapore - SvømmebassengPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - BadPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - LobbyPeninsula Excelsior Hotel Singapore - RestaurantPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - RestaurantPeninsula Excelsior Hotel Singapore - RestaurantPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - GjesteromPeninsula Excelsior Hotel Singapore - Restaurant

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor reise- og reiserelaterte netttjenester.

AS-AGWEB-3A03