Radisson Blu Cebu

Serging Osmena Boulevard Corner Juan Luna Avenue, North Reclamation Area, Cebu City, Filippinene 6000 (Vis kart)

Radisson Blu Cebu Cebu City - Utsiden av hotellet Radisson Blu Cebu Cebu City - Gjesterom Radisson Blu Cebu Cebu City - Bad Radisson Blu Cebu Cebu City - Restaurant Radisson Blu Cebu Cebu City - Møterom Radisson Blu Cebu Cebu City - Lobby Radisson Blu Cebu Cebu City - Svømmebasseng Radisson Blu Cebu Cebu City - Gjesterom Radisson Blu Cebu Cebu City - Utsiden av hotellet Radisson Blu Cebu Cebu City - Utsiden av hotellet Radisson Blu Cebu Cebu City - Restaurant Radisson Blu Cebu Cebu City - Direktørsalong Radisson Blu Cebu Cebu City - Spa Radisson Blu Cebu Cebu City - Dansesal Radisson Blu Cebu Cebu City - Direktørsalong Radisson Blu Cebu Cebu City - Mat og drikke
Radisson Blu Cebu Cebu City - Mat og drikke Radisson Blu Cebu Cebu City - Direktørsalong Radisson Blu Cebu Cebu City - Inne i hotellet Radisson Blu Cebu Cebu City - Fasiliteter Radisson Blu Cebu Cebu City - Direktørsalong Radisson Blu Cebu Cebu City - Lobby Radisson Blu Cebu Cebu City - Restaurant Radisson Blu Cebu Cebu City - Gjesterom Radisson Blu Cebu Cebu City - Fasiliteter Radisson Blu Cebu Cebu City - Møterom Radisson Blu Cebu Cebu City - Gjesterom Radisson Blu Cebu Cebu City - Dansesal
Område North Reclamation Area Antall rom: 400

rent sted,vennlig,koselig sted
veldig bra hotel
Iver C. Par Norway, 3. april 2015
Business suite

Alt var bra her. Hva man forventer av et fem-stjerners hotell.
Dette hotellet oser av luksus. Buffeten er kjempestor. Vi bodde i 21 etg. Raskt internett sammenlignet med rimeligere hotell.
Havard H. Småbarnsfamilie Norway, 9. juli 2014
SM Mall er nabo bygget, så ble mye shopping.

Personalet på hotellet var kjempehyggelige. Spa anbefales! Frokost buffet anbefales.
9,7
Vi hadde det fantastisk bra der. Litt stress med mye shopping siden det er et stort shoppingsenter ved siden av. Greit hotell for å starte et langt opphold imed, og til å avslutte med. Da kan man reise tomhendt hit og dra hjem med fulle kofferter siden prisene er lave.
Frank E. Par Norway, 5. mai 2014
Flått og sentralt hotell i Cebu City

Lokasjon, venlig og hjelpsomt personale,fine rom
8,7
Flått hotell å bo på når du er i Cebu,sentralt,meget god standar på alle fasiliteter,mitt eneste negative er pool området som er for lite,poolen er for grunn,vanskelig å få svømme ordentlig,fint men for lite.
Frank E. Par Norway, 26. april 2014
Sentral beligenhet,flått hotell med god parkering

Beligenhet,mat og parkering
Fint opphold,meget hjelpsom personale,fine rom,internett kan være litt ustabil innimellom,bra beligenhet nær Sm kjøpesenter og god men litt dyr mat....
Frank E. Par Norway, 30. desember 2013
Stort og fint hotell m/ god beliggenhet

god standar,fin beliggenhet og god mat
Starter som regel her da det har rett beliggenhet for oss,rett ved Sm mall,gode parkerings muligheter,lett å skaffe taxi etc.har meget god mat,vennlig og hjelpsom personale og bra standar på rommene,bassengområdet er meget bra,bortsett fra at det ikke er dypt nok,bare 1,20 meter dypt,bra for barn .
Rolf G. Reiste alene Norway, 16. juli 2013
En bra plass å bo

Rent, god reataurant, hyggelig betjening.
Oppholdet var veldig godt, selv om jeg var der bare en natt, i påvente av fly videre, og shopping. SM var på den andre siden av gaten.
Robin H. Par Sweden, 23. januar 2013
Hotellet har allt, nära till flygplats

Stort och riktigt fint, nära shoppingcenter
Fantastiskt god mat i restaurangen (något dyrare) hotellet är väldigt fint och fräscht-har allt! Väldigt hjälpsam personal och nära flygplatsen, inte nära stranden men har fin pool.
Zita G. Par Norway, 21. januar 2013
Fantastisk hotell med god service

Rom, Service,god mat
Da vi ankom hotellet ble vi tatt vel i mot av Betjeningen.Alle gjester så ut for meg som at de trivdes. Feiret min 60 års dag der med masse god mat som ble servert av hotellet, og alle gjestenee hadde en fortreffelig kveld.Vi ble værende der i 2 netter etter feiringen, og det angrer jeg ikke et sekund på. Vil på det varmeste anbefale alle til å ta en overnatting der.
Robin H. Par Sweden, 9. januar 2013
Bekvämt hotell med alla faciliteter

fantastiska sängar, bra läge
9,7
Riktigt bra boende, hotellet har allt, nära flyg och stadens aktiviteter. Nära till shoppingcenter
Rapporter denne anmeldelsen

Radisson Blu Cebu Cebu CityRadisson Blu Cebu Cebu City - Utsiden av hotelletRadisson Blu Cebu Cebu City - GjesteromRadisson Blu Cebu Cebu City - BadRadisson Blu Cebu Cebu City - RestaurantRadisson Blu Cebu Cebu City - MøteromRadisson Blu Cebu Cebu City - LobbyRadisson Blu Cebu Cebu City - SvømmebassengRadisson Blu Cebu Cebu City - GjesteromRadisson Blu Cebu Cebu City - Utsiden av hotelletRadisson Blu Cebu Cebu City - Utsiden av hotelletRadisson Blu Cebu Cebu City - RestaurantRadisson Blu Cebu Cebu City - DirektørsalongRadisson Blu Cebu Cebu City - SpaRadisson Blu Cebu Cebu City - DansesalRadisson Blu Cebu Cebu City - DirektørsalongRadisson Blu Cebu Cebu City - Mat og drikkeRadisson Blu Cebu Cebu City - Mat og drikkeRadisson Blu Cebu Cebu City - DirektørsalongRadisson Blu Cebu Cebu City - Inne i hotelletRadisson Blu Cebu Cebu City - FasiliteterRadisson Blu Cebu Cebu City - DirektørsalongRadisson Blu Cebu Cebu City - LobbyRadisson Blu Cebu Cebu City - RestaurantRadisson Blu Cebu Cebu City - GjesteromRadisson Blu Cebu Cebu City - FasiliteterRadisson Blu Cebu Cebu City - MøteromRadisson Blu Cebu Cebu City - GjesteromRadisson Blu Cebu Cebu City - DansesalRadisson Blu Cebu Cebu City - FasiliteterRadisson Blu Cebu Cebu City - LobbyRadisson Blu Cebu Cebu City - Møterom

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensleder innenfor nettbasert reise og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3B08