eller

Radisson Blu Hotel Cebu

Serging Osmena Boulevard Corner Juan Luna Avenue, Cebu City, Cebu, Filippinene 6000 (Vis kart)

Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotellet Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotellet Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Inne i hotellet Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Svømmebasseng Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Restaurant Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Restaurant Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotellet Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotellet Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Resepsjon Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Inne i hotellet Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotellet Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Lobby Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Lobby Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Lobby Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Lobby Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Lobby
Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Hage Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Pub/salong Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Kaffebar/kafé Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Svømmebasseng Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Svømmebasseng Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Svømmebasseng Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Gjesterom Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Suiterom Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Gjesterom Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Restaurant Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Restaurant Radisson Blu Hotel Cebu Cebu - Restaurant
Område Cebu City Antall rom: 400

9,2
9,0
8,4
Havard H. Småbarnsfamilie Norway, 9. juli 2014
SM Mall er nabo bygget, så ble mye shopping.

Personalet på hotellet var kjempehyggelige. Spa anbefales! Frokost buffet anbefales.
9,7
Vi hadde det fantastisk bra der. Litt stress med mye shopping siden det er et stort shoppingsenter ved siden av. Greit hotell for å starte et langt opphold imed, og til å avslutte med. Da kan man reise tomhendt hit og dra hjem med fulle kofferter siden prisene er lave.
Frank E. Par Norway, 5. mai 2014
Flått og sentralt hotell i Cebu City

Lokasjon, venlig og hjelpsomt personale,fine rom
8,7
Flått hotell å bo på når du er i Cebu,sentralt,meget god standar på alle fasiliteter,mitt eneste negative er pool området som er for lite,poolen er for grunn,vanskelig å få svømme ordentlig,fint men for lite.
Frank E. Par Norway, 26. april 2014
Sentral beligenhet,flått hotell med god parkering

Beligenhet,mat og parkering
Fint opphold,meget hjelpsom personale,fine rom,internett kan være litt ustabil innimellom,bra beligenhet nær Sm kjøpesenter og god men litt dyr mat....
Frank E. Par Norway, 30. desember 2013
Stort og fint hotell m/ god beliggenhet

god standar,fin beliggenhet og god mat
Starter som regel her da det har rett beliggenhet for oss,rett ved Sm mall,gode parkerings muligheter,lett å skaffe taxi etc.har meget god mat,vennlig og hjelpsom personale og bra standar på rommene,bassengområdet er meget bra,bortsett fra at det ikke er dypt nok,bare 1,20 meter dypt,bra for barn .
Rolf G. Reiste alene Norway, 16. juli 2013
En bra plass å bo

Rent, god reataurant, hyggelig betjening.
Oppholdet var veldig godt, selv om jeg var der bare en natt, i påvente av fly videre, og shopping. SM var på den andre siden av gaten.
Robin H. Par Sweden, 23. januar 2013
Hotellet har allt, nära till flygplats

Stort och riktigt fint, nära shoppingcenter
Fantastiskt god mat i restaurangen (något dyrare) hotellet är väldigt fint och fräscht-har allt! Väldigt hjälpsam personal och nära flygplatsen, inte nära stranden men har fin pool.
Zita G. Par Norway, 21. januar 2013
Fantastisk hotell med god service

Rom, Service,god mat
Da vi ankom hotellet ble vi tatt vel i mot av Betjeningen.Alle gjester så ut for meg som at de trivdes. Feiret min 60 års dag der med masse god mat som ble servert av hotellet, og alle gjestenee hadde en fortreffelig kveld.Vi ble værende der i 2 netter etter feiringen, og det angrer jeg ikke et sekund på. Vil på det varmeste anbefale alle til å ta en overnatting der.
Robin H. Par Sweden, 9. januar 2013
Bekvämt hotell med alla faciliteter

fantastiska sängar, bra läge
9,7
Riktigt bra boende, hotellet har allt, nära flyg och stadens aktiviteter. Nära till shoppingcenter
Malvin L. Par Norway, 6. januar 2013
Fint Hotel ok by Ingen ting å klage på

maten frokosten på hotelet er fantastisk
8,7
er på reise fra Norge til ffilippine..over natting Cebu..2dager og så videre til dumaguete...der har vi hus så dei 2 dagene på Radisson hotelt i Cebu var kjempe bra..Vi kjenner hotelet fra før, og vet hva det står for..Så vi kommer til bruke det fremtiden når vi reiser nedover i gjen..takk skall dere ha GODT NYTT ÅR
Tips om hotellegenskap: Vi skryter altid over radisson hotelene til flk vi kjenner
Karl I. Par Norway, 22. oktober 2011
Fantstisk fint hotall med veldig god service

Likte godt at det lå så nær sm mall
Bor vanlighvis på Bohol når jeg er på fillipinene,så dette hotellet pass

Radisson Blu Hotel Cebu CebuRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Inne i hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - SvømmebassengRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - ResepsjonRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Inne i hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - LobbyRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - LobbyRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - LobbyRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - LobbyRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - LobbyRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - HageRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Pub/salongRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Kaffebar/kaféRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - SvømmebassengRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - SvømmebassengRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - SvømmebassengRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - GjesteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - SuiteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - GjesteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - TreningsromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - TreningsromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Inne i hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - DansesalRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - DansesalRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - DansesalRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - DansesalRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - DansesalRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - GjesteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - BadRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - RestaurantRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - MøteromRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - LobbyRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Utsiden av hotelletRadisson Blu Hotel Cebu Cebu - Svømmebasseng

AS-AGWEB-3A01