Min konto (innsjekking)

Rayaburi Hotel Patong

3/16 Sawatdirak Rd., Patong, Phuket, Thailand (Vis kart)

Rayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Lobby Rayaburi Hotel Patong Phuket - Hage Rayaburi Hotel Patong Phuket - Hage Rayaburi Hotel Patong Phuket - Suiterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Suiterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Suiterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Resepsjon Rayaburi Hotel Patong Phuket - Restaurant Rayaburi Hotel Patong Phuket - Utsiden av hotellet Rayaburi Hotel Patong Phuket - Inne i hotellet Rayaburi Hotel Patong Phuket - Inne i hotellet Rayaburi Hotel Patong Phuket - Inne i hotellet Rayaburi Hotel Patong Phuket - Varmt bad Rayaburi Hotel Patong Phuket - Utsiden av hotellet Rayaburi Hotel Patong Phuket - Utsiden av hotellet
Rayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Rekreasjonsfasiliteter Rayaburi Hotel Patong Phuket - Balkong/terasse Rayaburi Hotel Patong Phuket - Bad Rayaburi Hotel Patong Phuket - Bad Rayaburi Hotel Patong Phuket - Bad Rayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom Rayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom
Sted: Patong Antall rom: 50

Beliggenhet hyggelig personale ,bra renhold
7,7
Bra
Conny J. Par Sweden, 11. mars 2014
Utmärkt hotell med nära till allt.

Närheten till både strand, shopping, nattliv. Trots detta ett lugnt hotell.
9,3
Helt perfekt om man vill bo mitt i smeten utan att det upplevdes stökigt. Bra frukost, fina rum, ingen swimmingpool men jacuzzi uppe på taket med underbar utsikt och man fick vara i stort sett ensam där.
Robert C. Småbarnsfamilie Norway, 3. oktober 2013
Sentralt. Bra pris. Gå avstand til Strand og barer

Sentralt bra pris rene rom
Magnar R. Par Norway, 1. desember 2012
Sentralt beliggende hotel

Beliggenhet
8,3
Vi tilbrakte 2 netter på dette hotellet som ligger veldig sentralt i forhold til Patong Strand,restauranter,massasjesteder og utesteder.Vi var veldig fornøyd med oppholdet og velger gjerne dette hotellet igjen.
Ole D. Par Norway, 9. februar 2012
Fint hotell, men litt for dårlig service.

Det jeg likte best ved hotellet var at det var kort vei ned til stranda.
8,3
Misfornøyd med servicen. Aircondition virket bare de første dagene. Måtte også klage flere ganger før aircontition ble rep. Da var det slutten på ferien.Likedan måtte vi ha hjelp med safen som også tok sin tid. Vonde senger.Ellers var oppholde bra.
Anne L. Par Norway, 1. februar 2012
halvdårlig hotell med utsikt til slummen

lå ikke langt fra stranda
6,3
dårlige rom med dårlig utsikt. harde senger og dårlig frokost. anbefales ikke til godt voksne folk.
Daniel R. Par Norway, 18. januar 2012
Kjempebra hotell!

Nær stranden!
7,7
Hotellet var kjempe fint, og det var stor tak terrasse! bobblebadet var så som så :/ prøvde det aldri siden det så litt skittent ut. men havet er så nærme så det gjorde ingenting! det var kjempegod service og vi fikk altid hjelp om vi trengte det! det var en minibank på hotelets eiendom, noe som gjorde det lettere og ta ut penger for oss som ikke liker og ta med kortet ut på byen!
Utelivstips: Tiger club! hollywood!
Bente S. Par Norway, 11. februar 2011
Nytt og fint hotell

Ferierende
Sentralt beliggende hotell i Patong. Hyggelig personale og god service.
Maalfrid S. Par Norway, 21. mars 2010
Raiaburi Patong Hotel

Var et veldig fint hotel med svært vennelig hotellbetjening! Rommet vi hadde var veldig fint -med deilig aircondition! Rom nr.405 var et stille og rolig rom som vendte inn mot en kjempefin hage!
9,7
Fin hotel med alle fasititeter! Rent og fint! Hotellbetjeningen var veldig behjelpsomme og hyggelige! Hotellet lå bare 5. min gåtur fra stranden! Frokosten var god og med mye frukt - det var helt perfekt! Eneste vi egentlig har å sette finger vår på er hodeputene var for høye og harde - da må en vel si at alt er bra! Skal vi til Phuket igjen skal vi leie oss inn på Rayaburi hotel - kanskje kombinere oppholdet med å være 3-4 dager på Phi Phi Island!
Tips om sightseeing/attraksjoner: Det veldig fint å ta båttur ut på nærliggende øyer med speedbåt - kan anbefales!
Marit R. Par Norway, 10. februar 2010
Ikke som forventet

Hyggelig personale
6,3
Vi ble møtt av et hyggelig og smilende personale på hotellet. Imidlertid svarte hotellet ikke til forventningene ift pris. Rommene var mindre enn forventet, balkongen var litt større enn en Fransk balkong, men ikke plass til mer enn to stoler, bord var det ikke plass til. Boblebadet på toppen av hotellet ble oppvarmet av solen, dette medførte at det ble for varmt ila dagen. Vi ønsket å ta et "nedkjølende" boblebad, men klarte ikke å gå nedi fordi det var for varmt. Ellers var det ryddig og fint på hotellet, men ikke verdt døgnprisen.
Restauranttips: Nydelig mat på hotellet tvers over gaten.

Rayaburi Hotel Patong PhuketRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - LobbyRayaburi Hotel Patong Phuket - HageRayaburi Hotel Patong Phuket - HageRayaburi Hotel Patong Phuket - SuiteromRayaburi Hotel Patong Phuket - SuiteromRayaburi Hotel Patong Phuket - SuiteromRayaburi Hotel Patong Phuket - ResepsjonRayaburi Hotel Patong Phuket - RestaurantRayaburi Hotel Patong Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Hotel Patong Phuket - Inne i hotelletRayaburi Hotel Patong Phuket - Inne i hotelletRayaburi Hotel Patong Phuket - Inne i hotelletRayaburi Hotel Patong Phuket - Varmt badRayaburi Hotel Patong Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Hotel Patong Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - RekreasjonsfasiliteterRayaburi Hotel Patong Phuket - Balkong/terasseRayaburi Hotel Patong Phuket - BadRayaburi Hotel Patong Phuket - BadRayaburi Hotel Patong Phuket - BadRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - GjesteromRayaburi Hotel Patong Phuket - RestaurantRayaburi Hotel Patong Phuket - RekreasjonsfasiliteterRayaburi Hotel Patong Phuket - RekreasjonsfasiliteterRayaburi Hotel Patong Phuket - SuiteromRayaburi Hotel Patong Phuket - SuiteromRayaburi Hotel Patong Phuket - Gjesterom

Kundeanmeldelser - Rayaburi Hotel Patong, Phuket

AS-AGWEB-3B04