Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

Rayaburi Resort

Alle anmeldelser (2069)
Erik A. Par Norway, 23. januar 2016
Anbefales
5,3
Det r andre gangen vi er på denne resorten. Beste øy i nærheten av Phuket med krystallklar vann. Resorten i seg selv er ikke mest eksklusiv, men vi ble oppgradert til et rom ved hotellet som var mye bedre enn 2 etasjes villa. Maten er bra men det manglet ofte det ene el det andre av varer. Personalet gjorde så godt de kunne så det er ingenting å utsette på det. Frokosten derimot var ikke bra. Veldig mange kinesere som og kommer på dagstur( skuffende når folk kaster fra seg tomme flasker og søppel på en så nydelig øy). Det er mulighet å spise på andre resorter+ liten senter 5 min gåavstand med en nydelig fiske restaurant. Ikke lei moped for mer enn 1 dag da det er ikke bruk for det.Beste sted for snorkeling/dykking/ standup board.
Arne S. Par Norway, 26. februar 2014
Rolige Racha

Beligenhet
7,3
Signe G. Par Norway, 20. februar 2014
paradis

flotte omgivelser rett ved en drømme strand en fantastisk restaurant og natur
Kho racha er en fantastisk øy utenfor phuket. raya buri resort ligger rett ved siam beach som er en drømmestrand på kho racha , med god plass lite støy og en herlig restaurant på stranda hvor man kan sitte med bena i hvit pudder sand, må Oppleves! Hotellet er bare fantastisk , nydelig basseng i en flott hage . luksuriøse store rom og veldig hyggelig hjelpsom betjening.
Bertil E. Småbarnsfamilie Norway, 7. juli 2013
Vi kom aldri dit

Snorklingen
Vi kom oss aldri dit. Når vi skulle dit ut vi skulle dit ut så ringte vi ut på hotellet. For og finne ut om de hadde en båt skyss ut dit. Men nei de var meget dårlig på engelsk, så det eneste de sa var. Book boat on e-mail. Så spør jeg hvilken epost adr. Da sier hun mail og igjen og igjen samme opp igjen. Så jeg kom ingen vei. Da booket vi plass på en dykkerbåt ut. Men, når vi dukket opp på piren kl 08.00 så var dykkerbåten kansellert. Hva gjør vi no. Så vi måtte bare booke nytt hotel
Jan C. Reiste alene Norway, 10. februar 2012
ok hotell

Beliggenheten
7,7
Hotellet var av bra standard, god service og svært vennlig personale. Det som var mangelfullt var lite utemøbler. Dusjen var mer eller mindre gått tett. Ellers hadde jeg et topp opphold der som jeg absulutt kan anbefale alle.
Restauranttips: Resturanten ved sjøkanten har en fantastisk beliggenhet.
Jan R. Par Norway, 8. desember 2010
Super service

Nice beach
8,3
Veldig fint, anbefaller dette for andre, absolutt noe aa oppleve. Veldig stille og fint. Ikke saa mye annet aa gjore enn aa gaa paa stranden. Anstte i resturanten var veldig vennlige og supre aa forholde seg til. Dette er absolutt stedet aa reiseom en vil soke ro og orden. Anbefaller dog ogsaa aa prove andre resturanter i omraadet.
Elena P. Reiste alene United States of America, 5. april 2016
Needs update
3,7
Facilities need updating, rooms as well. Beach location is lovely, very quiet place. But not worth the money for what you get
Jing H. Småbarnsfamilie China, 27. mars 2016
5,3
Christella P. Småbarnsfamilie Australia, 14. mars 2016
Awesome Hotel

Close to the beach without walking up and down hills. Best beach that wasn't too crowded. Friendly staff
We had a family with three kids and the rooms were big enough to accommodate us. Our room was walking distance from the beach without any hills and the beach was awesome and not too crowded unlike some of the other beaches on the island. Good value for money.
Zhengwei C. Småbarnsfamilie China, 11. mars 2016
good

thanks
9,7
thanks
1-6 av 6 anmeldelser
Rayaburi Resort PhuketRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - RekreasjonsfasiliteterRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - BarneklubbRayaburi Resort Phuket - BarneklubbRayaburi Resort Phuket - BarneklubbRayaburi Resort Phuket - BarneklubbRayaburi Resort Phuket - TreningsromRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - TreningsromRayaburi Resort Phuket - TreningsromRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - Sport og aktiviteterRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - VillaRayaburi Resort Phuket - Balkong/terasseRayaburi Resort Phuket - BadRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - Sport og aktiviteterRayaburi Resort Phuket - Sport og aktiviteterRayaburi Resort Phuket - Sport og aktiviteterRayaburi Resort Phuket - Sport og aktiviteterRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - Inne i hotelletRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - UtsiktRayaburi Resort Phuket - UtsiktRayaburi Resort Phuket - UtsiktRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - SpaRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - SpaRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - TreningsromRayaburi Resort Phuket - Fasiliteter

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor reise- og reiserelaterte netttjenester.

AS-AGWEB-3A07