eller

Rayaburi Resort

42/3-9 Moo. 3 Rawai, Mueng, Racha Island, Phuket, Thailand 83000 (Vis kart)

Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Svømmebasseng Rayaburi Resort Phuket - Rekreasjonsfasiliteter Rayaburi Resort Phuket - Svømmebasseng Rayaburi Resort Phuket - Svømmebasseng Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Gjesterom Rayaburi Resort Phuket - Restaurant
Rayaburi Resort Phuket - Restaurant Rayaburi Resort Phuket - Restaurant Rayaburi Resort Phuket - Restaurant Rayaburi Resort Phuket - Pub/salong Rayaburi Resort Phuket - Rekreasjonsfasiliteter Rayaburi Resort Phuket - Rekreasjonsfasiliteter Rayaburi Resort Phuket - Omgivelser Rayaburi Resort Phuket - Omgivelser Rayaburi Resort Phuket - Omgivelser Rayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotellet Rayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotellet Rayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotellet
Område Racha Island

Beligenhet
7,3
Signe G. Par Norway, 20. februar 2014
paradis

flotte omgivelser rett ved en drømme strand en fantastisk restaurant og natur
Kho racha er en fantastisk øy utenfor phuket. raya buri resort ligger rett ved siam beach som er en drømmestrand på kho racha , med god plass lite støy og en herlig restaurant på stranda hvor man kan sitte med bena i hvit pudder sand, må Oppleves! Hotellet er bare fantastisk , nydelig basseng i en flott hage . luksuriøse store rom og veldig hyggelig hjelpsom betjening.
Bertil E. Småbarnsfamilie Norway, 7. juli 2013
Vi kom aldri dit

Snorklingen
Vi kom oss aldri dit. Når vi skulle dit ut vi skulle dit ut så ringte vi ut på hotellet. For og finne ut om de hadde en båt skyss ut dit. Men nei de var meget dårlig på engelsk, så det eneste de sa var. Book boat on e-mail. Så spør jeg hvilken epost adr. Da sier hun mail og igjen og igjen samme opp igjen. Så jeg kom ingen vei. Da booket vi plass på en dykkerbåt ut. Men, når vi dukket opp på piren kl 08.00 så var dykkerbåten kansellert. Hva gjør vi no. Så vi måtte bare booke nytt hotel
Jan C. Reiste alene Norway, 10. februar 2012
ok hotell

Beliggenheten
7,7
Hotellet var av bra standard, god service og svært vennlig personale. Det som var mangelfullt var lite utemøbler. Dusjen var mer eller mindre gått tett. Ellers hadde jeg et topp opphold der som jeg absulutt kan anbefale alle.
Restauranttips: Resturanten ved sjøkanten har en fantastisk beliggenhet.
Jan R. Par Norway, 8. desember 2010
Super service

Nice beach
8,3
Veldig fint, anbefaller dette for andre, absolutt noe aa oppleve. Veldig stille og fint. Ikke saa mye annet aa gjore enn aa gaa paa stranden. Anstte i resturanten var veldig vennlige og supre aa forholde seg til. Dette er absolutt stedet aa reiseom en vil soke ro og orden. Anbefaller dog ogsaa aa prove andre resturanter i omraadet.
Graham F. Familie med store barn Australia, 30. juni 2014
it was enjoyable, great location on Racha Island

friendly staff, service, close to pool
Overall it was good. Staff were friendly and efficient. Beds were very hard.Bathroom was poorly designed and maintained. There was a lovely bath which was useless because it would have taken 2 days to fill as the taps didn't work. Shower also leaked sometimes.
Donna B. Par Australia, 29. juni 2014
island stay

location quiet friendly
7,3
Bed too firm and hard, great bathroom and shower head. clean large room having fan as well as aircon is great. lovely day bed quiet area. lovely spa staff
Gang L. Småbarnsfamilie China, 10. juni 2014
Have a good private beach in Rache

Beach , swimming pool , room
8,3
The room is old but tide , the beach is wonderful.
Wai H. Par Malaysia, 8. juni 2014
Old hotel

Just beside the beach
4,3
It is a old hotel, the room fixture was look old and lacking of maintain. Breakfast only offer with few stuffs.
Longmin D. Småbarnsfamilie China, 29. mai 2014
not worth for the price

near the beach, free speedboat transportation, sunshine
4,7
NOT worth for the price ,the pool is so bad that my boy legs hurt !

Rayaburi Resort PhuketRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - SvømmebassengRayaburi Resort Phuket - RekreasjonsfasiliteterRayaburi Resort Phuket - SvømmebassengRayaburi Resort Phuket - SvømmebassengRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - Pub/salongRayaburi Resort Phuket - RekreasjonsfasiliteterRayaburi Resort Phuket - RekreasjonsfasiliteterRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - Inne i hotelletRayaburi Resort Phuket - BadRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - Utsiden av hotelletRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - RestaurantRayaburi Resort Phuket - UtsiktRayaburi Resort Phuket - StrandRayaburi Resort Phuket - RekreasjonsfasiliteterRayaburi Resort Phuket - OmgivelserRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - GjesteromRayaburi Resort Phuket - Gjesterom

Kundeanmeldelser - Rayaburi Resort, Phuket

AS-AGWEB-3C02