eller

Remington Hotel

Newport Boulevard, Newport City, Pasay Airport Area, Manila, Filippinene 1309 (Vis kart)

Remington Hotel Manila - Utsiden av hotellet Remington Hotel Manila - Lobby Remington Hotel Manila - Resepsjon Remington Hotel Manila - Resepsjon Remington Hotel Manila - Lobby Remington Hotel Manila - Lobby Remington Hotel Manila - Restaurant Remington Hotel Manila - Inne i hotellet Remington Hotel Manila - Gjesterom Remington Hotel Manila - Gjesterom Remington Hotel Manila - Fasiliteter Remington Hotel Manila - Restaurant Remington Hotel Manila - Utsiden av hotellet Remington Hotel Manila - Fasiliteter Remington Hotel Manila - Lobby Remington Hotel Manila - Omgivelser
Remington Hotel Manila - Gjesterom Remington Hotel Manila - Gjesterom Remington Hotel Manila - Gjesterom Remington Hotel Manila - Omgivelser Remington Hotel Manila - Lobby Remington Hotel Manila - Lobby Remington Hotel Manila - Fasiliteter Remington Hotel Manila - Gjesterom Remington Hotel Manila - Gjesterom Remington Hotel Manila - Utsiden av hotellet Remington Hotel Manila - Gjesterom Remington Hotel Manila - Gjesterom
Område Pasay Airport Area Antall rom: 712

Ole C. Reiste alene Norway, 13. september 2014
ochcgy

Nær flyplass, billig, service,
8,7
meget bra for overntting mellom flybytte
Gunnar N. Småbarnsfamilie Norway, 10. september 2014
Greit hotel nær flyplassen

Beligenhet,pris,renhet
6,7
Helt greit hotel nær flyplassen,var bare på gjennomreise og trengte en seng for natten ,rene greie rom ,ok frokost og bra service.
Ole C. Reiste alene Norway, 16. april 2014
Veldig bra

Nær flyplass/World Rsort/Pris
8,3
Veldig bra
Ole C. Par Norway, 18. februar 2014
Supert for overnatting v/flyplassbytte,

Beliggenhet/stort/transport til flyplass
Ingen problemer alt var fint med hyggelig betjening
Terje J. Par Norway, 24. mai 2013
Gjennomreise

Hyggelig og hjelpsom betjening. Lett tigjengelighet til flyplass. Buss service til flyplass.
Rolf G. Reiste alene Norway, 21. mai 2013
Dyrt og ingen fasiliteter

Vennlig staff, det var heis, rene rom
4,3
Glad jeg bare var der en natt. Ingen sted å få kjøpt en matbit på hotellet
Sander B. Reiste alene Norway, 31. juli 2012
fint hotel, med fantastisk beliggenhet

hotellets beliggenhet!
8,7
sov på remmington 1 natt bare så har vell egentlig ikke så mye eg skulle sakt, men likte hotellet godt, eneste som ikke var så bra, var når eg kom dit, booket 1 natt med agoda, men det var noe gale, brukte cirka 15-20 min på og fiske bookingen min, etter det var det et fint opphold! rett utenfor hotelet er det 3-4 andre hotel, og et kjøpecenter! fantastisk kjøpecenter! anbefaler alle til og gå på kino på det kjøpecenteret, kostet 500 pesos, men fy flate det er vært det! helt utrolig! gjore heile oppholde mitt der, uforglemlig! hotelet er ok, men beliggenheten til hotelet er fantastisk 2 min med taxi unna flyplassen, og kjøpecenteret med 1 mins. gåavstand. heilt fantastisk, rommet grei størrelse på, med flott bad, dusjen hadde bra trykk til og være filippinene. så alt var egentlig bra untatt rotet i resepsjonen i starten av oppholdet.
Tips om sightseeing/attraksjoner: gå på Kino, på kjøpesenteret rett forsiden av! 500 pesos! fekk hakeslepp når eg hørte prisen, siden eg er vant med og betale 200-ish pesos, Men når eg kom inn på kinoen forsto eg hvofår. cirka 50 seter i kinoen, alle var store flotte "stresslesser" som man kunne ta ut beina på, og lene bak ryggen så langt at man låg i Ligge stiling! fekk servert så mye popcorn og brus gratis som man klarte og spise! Kino lerretet var Ikkje det beste eg har sett, men alt anna var fantastisk! beste kino opplevelsen eg noengang har hatt!
Jurita M. Småbarnsfamilie Philippines, 17. april 2015
awsome

cleanliness, comfort & understanding
Our stay of our family is great but my children is dissappointed because the wifi in their room is very slow, and the food in your resto near the lounge is not appropriate for children, so next time put a resto for all ages.
Christianne U. Småbarnsfamilie United States of America, 16. april 2015
Hotel before flight

Location to Airport, in front of many restaurants in resorts world,has shuttle to airport
Location is really good that's why we stay at this hotel. Bathroom is so small. Aircon makes the floor moist, so we wake up with wet floors. The room we were sent to was facing the construction so it was kinda noisy. Staff are friendly. Breakfast was nice, since I have a kid, they sent us to Cafe Maxim instead. No wifi in the room, only in lobby. Shuttle servic to airport is a plus.
Peter L. Gruppe United Kingdom, 12. april 2015
1 night stay before UK return

Clean, Free WI FI, Macdonalds Closeby
3,7
WE STAYED MYSELF WIFE AND TWO CHILDREN FOR A NIGHT BEFORE RETURNING TO THE UK TO REST AS A 14 HOUR FLIGHT BACK TO HEATHROW LONDON THE NEXT DAY. FORGET THIS HOTEL IF YOU WANT SLEEP AS ONLY SINGLE GLAZING SO YOU HEAR ALL TRAFIC NOISE AND ALSO THE DISCO NEARBY THAT GOES ON TO 3.30AM.NEVER FOR US AGAIN, IF YOU COMPARE THIS HOTEL TO A PREMIER INN IN UK SAY PREMIER INN 10 REMINGTON 1 OUT OF 10 WOULD BE AN HONEST SCORE, NEVER AGAIN.

Remington Hotel ManilaRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - ResepsjonRemington Hotel Manila - ResepsjonRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - RestaurantRemington Hotel Manila - Inne i hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - RestaurantRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - OmgivelserRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - OmgivelserRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - BadRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - RestaurantRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - BadRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Inne i hotelletRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Inne i hotellet

Kundeanmeldelser - Remington Hotel, Manila

AS-AGWEB-3C06