Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

Remington Hotel

6,8
6,2
Dominika T. Par Norway, 28. desember 2015
Dominika Trzcinska

Nærme flyplassen, god betjening, renslig
Mona L. Par Norway, 25. juli 2015
Nærmere flyplass

Nær flyplass og kjøpesenter
6,7
Helt greit, men utrolig dårlig at wifi ikke kunne benyttes på rommet
Ole C. Reiste alene Norway, 13. september 2014
ochcgy

Nær flyplass, billig, service,
8,7
meget bra for overntting mellom flybytte
Gunnar N. Småbarnsfamilie Norway, 10. september 2014
Greit hotel nær flyplassen

Beligenhet,pris,renhet
6,7
Helt greit hotel nær flyplassen,var bare på gjennomreise og trengte en seng for natten ,rene greie rom ,ok frokost og bra service.
Ole C. Reiste alene Norway, 16. april 2014
Veldig bra

Nær flyplass/World Rsort/Pris
8,3
Veldig bra
Ole C. Par Norway, 18. februar 2014
Supert for overnatting v/flyplassbytte,

Beliggenhet/stort/transport til flyplass
Ingen problemer alt var fint med hyggelig betjening
Terje J. Par Norway, 24. mai 2013
Gjennomreise

Hyggelig og hjelpsom betjening. Lett tigjengelighet til flyplass. Buss service til flyplass.
Rolf G. Reiste alene Norway, 21. mai 2013
Dyrt og ingen fasiliteter

Vennlig staff, det var heis, rene rom
4,3
Glad jeg bare var der en natt. Ingen sted å få kjøpt en matbit på hotellet
Sander B. Reiste alene Norway, 31. juli 2012
fint hotel, med fantastisk beliggenhet

hotellets beliggenhet!
8,7
sov på remmington 1 natt bare så har vell egentlig ikke så mye eg skulle sakt, men likte hotellet godt, eneste som ikke var så bra, var når eg kom dit, booket 1 natt med agoda, men det var noe gale, brukte cirka 15-20 min på og fiske bookingen min, etter det var det et fint opphold! rett utenfor hotelet er det 3-4 andre hotel, og et kjøpecenter! fantastisk kjøpecenter! anbefaler alle til og gå på kino på det kjøpecenteret, kostet 500 pesos, men fy flate det er vært det! helt utrolig! gjore heile oppholde mitt der, uforglemlig! hotelet er ok, men beliggenheten til hotelet er fantastisk 2 min med taxi unna flyplassen, og kjøpecenteret med 1 mins. gåavstand. heilt fantastisk, rommet grei størrelse på, med flott bad, dusjen hadde bra trykk til og være filippinene. så alt var egentlig bra untatt rotet i resepsjonen i starten av oppholdet.
Tips om sightseeing/attraksjoner: gå på Kino, på kjøpesenteret rett forsiden av! 500 pesos! fekk hakeslepp når eg hørte prisen, siden eg er vant med og betale 200-ish pesos, Men når eg kom inn på kinoen forsto eg hvofår. cirka 50 seter i kinoen, alle var store flotte "stresslesser" som man kunne ta ut beina på, og lene bak ryggen så langt at man låg i Ligge stiling! fekk servert så mye popcorn og brus gratis som man klarte og spise! Kino lerretet var Ikkje det beste eg har sett, men alt anna var fantastisk! beste kino opplevelsen eg noengang har hatt!
Flora M. Forretningsreisende Philippines, 25. mai 2016
Satisfactory
4,3
Satisfactory
1-9 av 9 anmeldelser
Remington Hotel ManilaRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - ResepsjonRemington Hotel Manila - ResepsjonRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - RestaurantRemington Hotel Manila - Inne i hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - RestaurantRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - OmgivelserRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - OmgivelserRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - LobbyRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - BadRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - RestaurantRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - BadRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Inne i hotelletRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Utsiden av hotelletRemington Hotel Manila - FasiliteterRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - GjesteromRemington Hotel Manila - Inne i hotelletRemington Hotel Manila - Pub/salongRemington Hotel Manila - Pub/salongRemington Hotel Manila - Pub/salong

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor reise- og reiserelaterte netttjenester.

AS-AGWEB-3A06