eller

Royal Hotel

Estrada Da Vitoria 2-4, Macau City, Macao (Vis kart)

Royal Hotel Macao - Gjesterom Royal Hotel Macao - Suiterom Royal Hotel Macao - Suiterom Royal Hotel Macao - Bad Royal Hotel Macao - Bad Royal Hotel Macao - Bad Royal Hotel Macao - Utsiden av hotellet Royal Hotel Macao - Resepsjon Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Svømmebasseng Royal Hotel Macao - Utsiden av hotellet Royal Hotel Macao - Mat og drikke Royal Hotel Macao - Gjesterom Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Restaurant
Royal Hotel Macao - Gjesterom Royal Hotel Macao - Treningsrom Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Lobby Royal Hotel Macao - Kaffebar/kafé Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Resepsjon
Område Macau City Antall rom: 380

8,4
8,3
6,9
Stein S. Gruppe Norway, 21. april 2014
Dette er et hotell jeg ikke kommer tilbake til

Ingen ting utenom beliggenhet
Hotellet ligger sentralt i Macao, og bare det er å nevne. Ellers ligger alt jeg prøvde under gjenomsnittet av hoteller jeg har bodd på
Brian N. Reiste alene Norway, 26. mai 2013
Jeg vil gjerne tilbake dette hotellet.

Maten var ok. Parsonalet var hyggelig.
Jeg syntes at mitt besook var helt ok. Men jeg var ikke helt tilfredsstillende med faciliteter her. Fitness center var saa lite utstyrt med et hotell med saa mange stjerner.
Yu R. Reiste alene Singapore, 20. januar 2015
Price is good

Price, Cleanliness, Comfort
7,7
The price is good as it is a 5 star hotel.
Lee J. Par Malaysia, 20. januar 2015
Hotel is but old . Upgrading is required.

Location n price
4,3
Comfortable n staff are friendly as well
Tze K. Småbarnsfamilie Hong Kong, 18. januar 2015
Nice and tidy hotel

Location, Tidiness, Clean
7,3
Stayed for two nights with young children. The hotel suits its purpose. If you are looking for the luxurious feel then it is not the right hotel for you but if you are just looking for somewhere tidy and clean to stay without breaking your bank then this is a good hotel to stay at.
Simon R. Par Australia, 18. januar 2015

Worst service
Bad
Josephine C. Par Malaysia, 17. januar 2015
Royal Experience

The comfortable furniture, a hotel bus to bring guests around Macau, interior
8,7
It was a comfortable experience, where I look forward to coming back to this Hotel for a comfortable rest after a long day out around Macau ....
Chi W. Foretningsreisende Hong Kong, 17. januar 2015
Quiet hotel

Good location, efficient services, big room.
7,3
Good as usual
Pak K. Par Hong Kong, 17. januar 2015
Royal Hotel

good

Royal Hotel MacaoRoyal Hotel Macao - GjesteromRoyal Hotel Macao - SuiteromRoyal Hotel Macao - SuiteromRoyal Hotel Macao - BadRoyal Hotel Macao - BadRoyal Hotel Macao - BadRoyal Hotel Macao - Utsiden av hotelletRoyal Hotel Macao - ResepsjonRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - SvømmebassengRoyal Hotel Macao - Utsiden av hotelletRoyal Hotel Macao - Mat og drikkeRoyal Hotel Macao - GjesteromRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - GjesteromRoyal Hotel Macao - TreningsromRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - LobbyRoyal Hotel Macao - Kaffebar/kaféRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - Resepsjon

AS-AGWEB-3A03