eller

Royal Hotel

Estrada Da Vitoria 2-4, Macau City, Macao (Vis kart)

Royal Hotel Macao - Gjesterom Royal Hotel Macao - Suiterom Royal Hotel Macao - Suiterom Royal Hotel Macao - Bad Royal Hotel Macao - Bad Royal Hotel Macao - Bad Royal Hotel Macao - Utsiden av hotellet Royal Hotel Macao - Resepsjon Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Svømmebasseng Royal Hotel Macao - Utsiden av hotellet Royal Hotel Macao - Mat og drikke Royal Hotel Macao - Gjesterom Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Restaurant
Royal Hotel Macao - Gjesterom Royal Hotel Macao - Treningsrom Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Lobby Royal Hotel Macao - Kaffebar/kafé Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Restaurant Royal Hotel Macao - Resepsjon
Område Macau City Antall rom: 380

8,4
8,3
6,9
Stein S. Gruppe Norway, 21. april 2014
Dette er et hotell jeg ikke kommer tilbake til

Ingen ting utenom beliggenhet
Hotellet ligger sentralt i Macao, og bare det er å nevne. Ellers ligger alt jeg prøvde under gjenomsnittet av hoteller jeg har bodd på
Brian N. Reiste alene Norway, 26. mai 2013
Jeg vil gjerne tilbake dette hotellet.

Maten var ok. Parsonalet var hyggelig.
Jeg syntes at mitt besook var helt ok. Men jeg var ikke helt tilfredsstillende med faciliteter her. Fitness center var saa lite utstyrt med et hotell med saa mange stjerner.
Eugence N. Gruppe Singapore, 26. januar 2015
RoYaL HoTeL macau

cleanliness,staffs,location
Eugence N. Gruppe Singapore, 26. januar 2015
City Heart of Macau

cleanliness,staffs,location
wifi connection could be enhanced further
Jinda C. Par Thailand, 24. januar 2015
good location, not much expensive, clean room

gogood location, not much expensive, clean room
9,7
Pui E. Småbarnsfamilie Malaysia, 24. januar 2015
Best location, limited bus shutter service

Strategy location, perfect clearliness, good service
7,3

excellent
Siok H. Foretningsreisende Malaysia, 22. januar 2015

Good location
7,3
Room bed too hard to sleep. We all didn't sleep the whole night.
Yu R. Reiste alene Singapore, 20. januar 2015
Price is good

Price, Cleanliness, Comfort
7,7
The price is good as it is a 5 star hotel.

Royal Hotel MacaoRoyal Hotel Macao - GjesteromRoyal Hotel Macao - SuiteromRoyal Hotel Macao - SuiteromRoyal Hotel Macao - BadRoyal Hotel Macao - BadRoyal Hotel Macao - BadRoyal Hotel Macao - Utsiden av hotelletRoyal Hotel Macao - ResepsjonRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - SvømmebassengRoyal Hotel Macao - Utsiden av hotelletRoyal Hotel Macao - Mat og drikkeRoyal Hotel Macao - GjesteromRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - GjesteromRoyal Hotel Macao - TreningsromRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - LobbyRoyal Hotel Macao - Kaffebar/kaféRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - RestaurantRoyal Hotel Macao - Resepsjon

AS-AGWEB-3A03