Min konto (innsjekking)

Royal Plaza Hotel

193 Prince Edward Road West, Kowloon, Mongkok, Hongkong (Vis kart)

Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Bad Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Direktørsalong Royal Plaza Hotel Hongkong - Utsiden av hotellet Royal Plaza Hotel Hongkong - Lobby Royal Plaza Hotel Hongkong - Lobby Royal Plaza Hotel Hongkong - Gjesterom
Royal Plaza Hotel Hongkong - Svømmebasseng Royal Plaza Hotel Hongkong - Treningsrom Royal Plaza Hotel Hongkong - Restaurant Royal Plaza Hotel Hongkong - Restaurant Royal Plaza Hotel Hongkong - Restaurant Royal Plaza Hotel Hongkong - Pub/salong Royal Plaza Hotel Hongkong - Pub/salong Royal Plaza Hotel Hongkong - Pub/salong Royal Plaza Hotel Hongkong - Møterom Royal Plaza Hotel Hongkong - Dansesal Royal Plaza Hotel Hongkong - Restaurant
Sted: Mongkok Antall rom: 699

8,7
8,5
7,5
Oerjan S. Familie med store barn Norway, 2. januar 2012
Fantastisk hotell med hjelpsom betjening

Hotelle dekker alle behov og områder
hotellet var "overdådig" på alle måter. maten i restauranten var helt enestående, utrolig stor variasjon og topp kvalitet. plasseringen var også bra siden hotellet er i samme bygg som kjøpesenter og nedgang til metro. på kjøpesentret er det mange kafeer som er et godt alternativ for frokost/lunsj og som er betydelig billigere enn på hotellet. vi feiret nyttår på hotellet og det var en opplevelse i seg selv med god mat og underholdning.
Nathalie L. Småbarnsfamilie Norway, 25. februar 2011
fint hotel

Shopping p[ tsim tsa tsui var billig
Tre dager i hong kong var nok for shopping. fikk ikke se nok men kommer tilbake senere.
Shoppingtips: Prut paa gate salg men ikke senter.
May B. Småbarnsfamilie Norway, 25. juli 2010
Familietur til Hong Kong

Kjempefint spa, sport og basseng område
Vi kom sent og hadde gitt beskjed om dette, dermed ble vi oppgradert til suite med soverom stue,salong, kjøkkenkrok og to bad. Vi hadde bestilt rom på executive floor og serveringen i loungen var formiddabel. Her kunne men faktisk spise både sen lunsj og middag. Kjempehyggelig betjening. Hotellet ligger på toppen av et kjøpesenter og ved å gå gjennom dette har man adgang til MTR og gangveier til begge markedene i området
Tips om sightseeing/attraksjoner: Ta mtr til Tsim Tsha Tsui. Ta Starferry til Central på Hong Kong Island. Har du med barn ta bussen til Osean Park ( dyrehage, tivoli, badeanlegg osv. Ta en taxi til The Peak og nyt utsikten over Hong Kong. For bespisning er The Peak Look Out et godt alternativ. Ta The Tram ned til byen igjen. Uforglemmelig dag.
Mads D. Reiste alene Norway, 26. mai 2010
Behagelig Hotell

Lokasjon Flotte rom Flott swimmingpool
8,3
Hotellet ligger meget godt plassert like ved MTR og undergrunnen. Kort vei til handlegatene i Mong Kok. Flott swimmingpool og bra gym. Ble mottatt med litt kald skulder da det ikke var bekreftet at jeg skulle ha frokost med i prisen selv om jeg viste til at min booking fra Agoda hadde dette. Dette ordnet seg etter noen timer med beskjed på rommet.
Shoppingtips: Hotellet ligger i et kjøpesenter og det er ca 500m til handlegatene i mong kok
Anne B. Gruppe Norway, 27. mars 2010
Bra utgangspunkt for "første gang i Hong Kong" tur

Rommet var helt ordinært, ganske romslig og fin utsikt. Hotellets beliggenhet er jo helt uslåelig. De beste kjøpene ble faktisk foretatt i området rundt hotellet.
8,3
Både inn og utsjekking gikk fort og smertefritt. Sikkerheten v.hotellet er det mest ekstreme jeg har opplevd. Security stod v.heisdørene,de som ikke fant nøkkelkortet sitt fikk ikke komme inn i heisen. Bra! Shoppingområdet vegg i vegg var for vanlige lommebøker. Alt jeg ikke hadde pakket i kofferten fikk jeg tak i der. Og Octopus kort til t.banen, som ligger like ved.Utrolig enkelt å reise under jorda, men styr unna rush-trafikken.
Tips om sightseeing/attraksjoner: Kort vei med MTR til det meste. Gå ikke glipp av det fantastiske Symphony Of Lights kl.20.00 hver kveld, Star Ferry og Man Mo Temple.
Pit L. Familie med store barn Singapore, 13. april 2014
Fabulous location, centrally located

Next to Mongkok East station, 5 minutes walk to Prince Edward station
Fantastic as the hotel is centrally located near Fa Yuen Street,leading to Ladies Street
Chaikrit M. Par Thailand, 13. april 2014
Worth with paid money

Location, clear and provided all necessary.
9,7
Great location with quiet room environment and new modern luxury room style I love it.
Huey Y. Familie med store barn Singapore, 13. april 2014
great

clean, luxurious lobby and nice perfume
everything is great
Wei D. Par Malaysia, 11. april 2014
very comfortable, clean and neat room.

spacious room, clean, comfortable.
for the price I paid for a 5 star stay, this is definately worth every single penny. the room was clean, spacious and comfortable.
Margaret Z. Par United States of America, 11. april 2014
Terrific hotel - Excellent staff

The buffet meals...best I ever had
9,3
Clean, nice size room, great food choices.

Royal Plaza Hotel HongkongRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - BadRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - DirektørsalongRoyal Plaza Hotel Hongkong - Utsiden av hotelletRoyal Plaza Hotel Hongkong - LobbyRoyal Plaza Hotel Hongkong - LobbyRoyal Plaza Hotel Hongkong - GjesteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - SvømmebassengRoyal Plaza Hotel Hongkong - TreningsromRoyal Plaza Hotel Hongkong - RestaurantRoyal Plaza Hotel Hongkong - RestaurantRoyal Plaza Hotel Hongkong - RestaurantRoyal Plaza Hotel Hongkong - Pub/salongRoyal Plaza Hotel Hongkong - Pub/salongRoyal Plaza Hotel Hongkong - Pub/salongRoyal Plaza Hotel Hongkong - MøteromRoyal Plaza Hotel Hongkong - DansesalRoyal Plaza Hotel Hongkong - Restaurant

AS-AGWEB-3C03