Safari Beach Hotel

136 Taweewong Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Vis kart)

Safari Beach Hotel Phuket - Svømmebasseng Safari Beach Hotel Phuket - Hage Safari Beach Hotel Phuket - Svømmebasseng Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Bad Safari Beach Hotel Phuket - Bad Safari Beach Hotel Phuket - Bad Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Bad Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom
Safari Beach Hotel Phuket - Bad Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Bad Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom Safari Beach Hotel Phuket - Bad Safari Beach Hotel Phuket - Gjesterom
Område Patong Antall rom: 43

Glenn S. Reiste alene Norway, 11. juni 2014
Forferdelig hotell

Beliggenhet
2,7
Dessverre er dette hotellet det verste hotellet jeg har bodd på. Renholdet var under en hver kritikk, hotellpersonalet var uhøflig, og en stor rotte var det som møtte oss på vei inn til hotellrommene våre. Kakerlakker, råte og fukt fulgte også med.
Lars A. Par Sweden, 30. januar 2014
Rekommenderas!

Personalen, Läget, Frukstbuffén
8,7
Kanonhotell, rekommenderas varmt. Mycket hjälpsam och trevlig personal både i receptionen och städerskorna. Kanon frukostbuffé, mycket att välja på. Om ni är känslig för ljud när ni ska sova ska ni inte välja detta hotell, Musiken från Bangla Road höll på till kl. 06.30 på morgonen. De har en egen transferbuss till och från flygplatsen till rimligt pris.
Stig O. Reiste alene Norway, 14. mars 2012
God service, alltid hyggelig personell.

god beliggenhet, bra pris.
7,3
Beliggenhet og pris er helt greit. Rommene varierer litt i kvalitet, men enda ikke fått noe eg ikke har vert fornøyd med til denne prisen.
Anders R. Par Norway, 2. februar 2011
Hotell som kan anbefales

Kort gåavstand til strand og by
9,3
Vi trivdes godt på dette hotellet da personalet var veldig hyggelige og frokosten var veldig god. Vi fikk god hjelp fra betjeningen da vi skulle arrangere utflukter o.l. Hotellet ligger veldig bra plassert med en veldig fin (kanskje litt dyr) hotellrestaurant som hører til.
Reidar M. Reiste alene Norway, 24. mars 2010
Truls

Det var eit heilt greit Hotel, låg der først 2 netter, booket meg der etter for 9 netter. Hotelet låg veldigt sentralt i Patong, kort vei til strand og hovedgate
8,3
Tor K. Par Norway, 28. oktober 2009
meget bra

Sentralt nær nattelivet lite støy.pene rene rom .Rimeligt hotel.Hyggelig betjening. og god mat.
9,7
Jeg lå på nedsiden av vegen på sjøsiden oppe i andre etasje,store rom.rent stort badekar og stor dusj.stor seng velutstyrt rom,meget god aircondisjon. god belysning,.Min vurdering er at dette hotellet passer bra for enslige eller par som liker å ha en rolig plass nær utelivet..rom 523 til 526 var veldigt bra.
Utelivstips: veldig nær ett meget variert utliv av alle slag, som passer ale mennesker,
Sohel S. Reiste alene India, 25. juli 2015
Good hotel

Potang beach, market lane, walking street.
Good. i think may not be great for traveler's seeking peaceful vacation. I like active noisy areas and i had good time.
Chai L. Par Malaysia, 23. juli 2015
Staff service

Service and cleanliness, i felt i m treated as vvip. And, hotel provide lotion which is really good for sun burn. I love it so much
9,7
Very satisfied. Juz a bit noisy from the restaurant. Or else. , it is perfect
Henning G. Reiste alene Germany, 18. juli 2015
Bad Hotel

Location that's it
Hotel is old run down ac was leaking and not working probably. Hotel had his days
Felipe F. Reiste alene Colombia, 7. juli 2015
Nice and clean hotel. Perfect for young travelers

Room size, location and clean
8,3
Good and confortable
Rapporter denne anmeldelsen

Safari Beach Hotel PhuketSafari Beach Hotel Phuket - SvømmebassengSafari Beach Hotel Phuket - HageSafari Beach Hotel Phuket - SvømmebassengSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - BadSafari Beach Hotel Phuket - BadSafari Beach Hotel Phuket - BadSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - BadSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - BadSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - BadSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - BadSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - GjesteromSafari Beach Hotel Phuket - SvømmebassengSafari Beach Hotel Phuket - SvømmebassengSafari Beach Hotel Phuket - SvømmebassengSafari Beach Hotel Phuket - HageSafari Beach Hotel Phuket - OmgivelserSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - OmgivelserSafari Beach Hotel Phuket - Mat og drikkeSafari Beach Hotel Phuket - LobbySafari Beach Hotel Phuket - Mat og drikke

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensleder innenfor nettbasert reise og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3A01