eller

Secret Cliff Resort & Restaurant

707 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Vis kart)

Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotellet Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom
Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng
Område Karon Antall rom: 50

Dellan D. Par Norway, 2. august 2014
For avsidesliggende

Utsikten. Sengen. Stort soverom
6,3
Veldig fint og eksotisk sted. Men altfor mange trær som dessverre sperret en god del for utsikten. Maten som var å få tak i på hotellet var kjempedyr, bare en flaske vann kostet 80 baht (koster 13 baht på 7/11). Og man måtte leie moped for å komme seg rundt, det hadde blitt for tungvindt og dyrt å ta buss eller taxi hele tiden. Bassenget var også stengt 8 av de 10 dagene vi var der. Men det som var altfor skuffende, var at treningsrommet ikke lovet det bildene viste. Det var to apparater der, og ingen av dem fungerte. En av grunnene til at jeg valgte å dra dit, var nettopp fordi de hadde treningsrom. Men det så ikke ut som hadde blitt brukt på mange år. Alt i alt så hadde vi det fint på rommet, men hadde de vært flinkere til å vedlikeholde hotellet, så skulle jeg kommet med en anbefalning.
Peter E. Par Norway, 1. februar 2014
Greit opphold

Fin beliggenhet, hyggelig betjening og god restaurant
6,7
Vi hadde betalt for deluxe ocean view, men kunne ikke se havet i det hele tatt. Alt for mye skog som stengte. :-( Derfor må skogen ryddes før vi kan anbefale det. Mvh Arnhild og Pe
Anne K. Par Norway, 1. mars 2013
Et kjempeflott sted med en utrolig utsikt

Nydelig forkost
Vi var to par som sjekket inn for å tilbringe våre siste 4 dager i Thailand her på Secret Cliff. Vi ble overveldet av utsikten fra våre rom (Delux Ocean View)Flotte store rene rom. God forkost og hyggelig betjening. Hotellet ligger på en høyde mellom Patong og Karon Beach. Vi kommer sikkert tilbake :) Kan anbefales!
Leif F. Par 18. mars 2012
Flott setd

god service,bra frokost,trivelige rom med balkong
7,7
Utmerket hotell med god service og personell. Frokosten var bra,i trivelig restaurant med god utsikt. Etter vår smak var hoteller litt for langt fra det sentrele karon beach.Generelt vil vi si at til å være et hotell med muligheter for utsikt var litt for mye trær som stengte for den nydelige utsikten som eller ville ha vært. Vil vurdere hotellet som alternativ ved evt neste besøk til karon området.
Kenneth A. Par Norway, 25. januar 2010
Et godt tilbaketrukket alternativ ved Karon/Patong

Flott utsikt og nydelig opparbeidet og beplantet eiendom. God service.
7,7
Hotellet ligger flott til på en høyde mellom Karon og Patong beach, Phuket. Hotellet arrangerer 2 gratis transporter t/r hver dag, henholdsvis til Karon og Patong. Ellers er man avhengig av taxi (500 baht t/r) eller mopedleie (300 baht pr dag). Alle mopedene var utleid første dagen vi var der, hvilket resulterte i at vi var avhengig av den overprisede taxitjenesten på stedet. For par anbefaler jeg leie av moped, og for flere anbefaler jeg leie av bil om man skal bo her over lengere tid. Ellers er det fare for høye taxiutgifter eller isolasjon. Hotellet har 2 egne restauranter; en alacarte- og en pizza-restaurant. Prisene er relativt høye, men kvaliteten på maten er god. Utsikten fra alacarte-restauranten er unik. Vennlig service. Vi hadde et Garden View-rom, og siste natten bodde det gjester i rommet vegg i vegg med oss. Til min forskrekkelse viste det seg at det eneste som delte vår leilighet fra naboens var en tynn og gjennomhullet tredør (med lufteriller). Når vi skrudde av lyset hos oss så vi lys komme direkte inn fra naboen. Alt naboen sa hørte vi, og hadde de mistet en knappenål på gulvet hadde vi hørt det også. Svært dårlig! Totalintrykket av hotellet var at det fremstod som noe overpriset, man allikevel et pent sted med vennlig betjening. Byggekvaliteten var ikke ideell, isolasjonen dårlig - i alle fall på Garden View rommet vårt. Det mest positive med hotellet er at man er svært nær både Karon og Patong, men allikevel på behagelig avstand fra alt mas og trafikk.
Tips: Kort vei til Karon og Patong, men blir du her over flere dager er du avhengig av leiebil eller moped.
Christine C. Par United States of America, 13. november 2014
a hidden gem

view, staff, ambiance
superb! I loved the view from my room and the entire staff was so helpful and professional. I also had the best massage ever here! I'd definitely recommend this hotel to my friends and stay here again myself.
Tyler M. Par United States of America, 12. november 2014
Best location!!

Location, staff, view, everything!
Resurant staff was the best staff in all of thialand!
Xavier R. Par France, 2. november 2014
Good hotel and quiet

Location
8,3
We got some problems with room but the staff manager was effective and take commercial decision to get a good stay
Thomas A. Par United States of America, 31. oktober 2014
great view

the view, the pizza and the grounds
6,3
I spent a week there and had a great time. The shower was dangerous and the balcony doors didn't work well. There was only one or two staff people that spoke English, but all we're helpful nonetheless.
Wan L. Par Hong Kong, 29. oktober 2014
Good stay

Tidy, comfortable, beautiful scene
7,7

Secret Cliff Resort & Restaurant PhuketSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - TreningsromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - ForretningssenterSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - UtsiktSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - TreningsromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - TreningsromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Spa

Kundeanmeldelser - Secret Cliff Resort & Restaurant, Phuket

AS-AGWEB-3A04