eller

Secret Cliff Resort & Restaurant

707 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Vis kart)

Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Lobby Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Lobby Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Lobby Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Lobby Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Restaurant Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Spa Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Spa Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Spa
Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Inne i hotellet Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Spa Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Inne i hotellet Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Treningsrom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotellet Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Hage Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Hage Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Hage Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsikt Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsikt
Område Karon Antall rom: 50

7,9
7,5
Peter E. Par Norway, 1. februar 2014
Greit opphold

Fin beliggenhet, hyggelig betjening og god restaurant
6,7
Vi hadde betalt for deluxe ocean view, men kunne ikke se havet i det hele tatt. Alt for mye skog som stengte. :-( Derfor må skogen ryddes før vi kan anbefale det. Mvh Arnhild og Pe
Anne K. Par Norway, 1. mars 2013
Et kjempeflott sted med en utrolig utsikt

Nydelig forkost
Vi var to par som sjekket inn for å tilbringe våre siste 4 dager i Thailand her på Secret Cliff. Vi ble overveldet av utsikten fra våre rom (Delux Ocean View)Flotte store rene rom. God forkost og hyggelig betjening. Hotellet ligger på en høyde mellom Patong og Karon Beach. Vi kommer sikkert tilbake :) Kan anbefales!
Leif F. Par 18. mars 2012
Flott setd

god service,bra frokost,trivelige rom med balkong
7,7
Utmerket hotell med god service og personell. Frokosten var bra,i trivelig restaurant med god utsikt. Etter vår smak var hoteller litt for langt fra det sentrele karon beach.Generelt vil vi si at til å være et hotell med muligheter for utsikt var litt for mye trær som stengte for den nydelige utsikten som eller ville ha vært. Vil vurdere hotellet som alternativ ved evt neste besøk til karon området.
Kenneth A. Par Norway, 25. januar 2010
Et godt tilbaketrukket alternativ ved Karon/Patong

Flott utsikt og nydelig opparbeidet og beplantet eiendom. God service.
7,7
Hotellet ligger flott til på en høyde mellom Karon og Patong beach, Phuket. Hotellet arrangerer 2 gratis transporter t/r hver dag, henholdsvis til Karon og Patong. Ellers er man avhengig av taxi (500 baht t/r) eller mopedleie (300 baht pr dag). Alle mopedene var utleid første dagen vi var der, hvilket resulterte i at vi var avhengig av den overprisede taxitjenesten på stedet. For par anbefaler jeg leie av moped, og for flere anbefaler jeg leie av bil om man skal bo her over lengere tid. Ellers er det fare for høye taxiutgifter eller isolasjon. Hotellet har 2 egne restauranter; en alacarte- og en pizza-restaurant. Prisene er relativt høye, men kvaliteten på maten er god. Utsikten fra alacarte-restauranten er unik. Vennlig service. Vi hadde et Garden View-rom, og siste natten bodde det gjester i rommet vegg i vegg med oss. Til min forskrekkelse viste det seg at det eneste som delte vår leilighet fra naboens var en tynn og gjennomhullet tredør (med lufteriller). Når vi skrudde av lyset hos oss så vi lys komme direkte inn fra naboen. Alt naboen sa hørte vi, og hadde de mistet en knappenål på gulvet hadde vi hørt det også. Svært dårlig! Totalintrykket av hotellet var at det fremstod som noe overpriset, man allikevel et pent sted med vennlig betjening. Byggekvaliteten var ikke ideell, isolasjonen dårlig - i alle fall på Garden View rommet vårt. Det mest positive med hotellet er at man er svært nær både Karon og Patong, men allikevel på behagelig avstand fra alt mas og trafikk.
Tips: Kort vei til Karon og Patong, men blir du her over flere dager er du avhengig av leiebil eller moped.
Carmel B. Reiste alene Australia, 11. august 2014
Great sea view

Beach view, quiet, good price
Staff were efficient, price was great value, restaurant and pool had a great view, very quiet.
Kin P. Reiste alene Hong Kong, 8. juli 2014
good

good
the staff so nice and facilitate enough............
Zhuang W. Gruppe Singapore, 28. juni 2014
Value for money with great service

Cleanliness, good balcony view, value for money
7,3
It was overall a pleasant stay for the price paid for. It's definitely value for money. Need 5 mins to get into patong town by shuttle. Other than that, it's great!
Emma V. Par Australia, 27. juni 2014
Not worth the money

Reception had nice cushions.
Extremely disappointed with this hotel. We paid for a deluxe sea view room and got a view of the rooftop of the room next to us. Location is absolutely terrible unless you do not plan on leaving the hotel. There is only one shuttle bus in the morning to either Patong or Karon which is free, any other time you want to leave the hotel it costs 300-400 Baht for a 3 minute drive down the road! At other times EVEN WHEN THE HOTEL BUS WAS GOING TO TOWN ANYWAY the hotel still charged us. Staff were pleasant however had no care about our complaints. Restaurant is expensive and staff were not welcoming. I would never stay here again and do not recommend it.
Jutarat K. Familie med store barn Thailand, 21. juni 2014
just good

room is very clean
Emira H. Par Singapore, 19. juni 2014
Peaceful

Breathtaking views from my room to the restaurant . Its so peaceful and quiet . Perfect for a romantic gateaway .
6,3
It was nice , friendly staff , quiet , peaceful , lovely . It was recommended despite the distance from the airport .

Secret Cliff Resort & Restaurant PhuketSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Inne i hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Inne i hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - TreningsromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - HageSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - HageSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - HageSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - UtsiktSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - UtsiktSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - UtsiktSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - UtsiktSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - LobbySecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng

Kundeanmeldelser - Secret Cliff Resort & Restaurant, Phuket

AS-AGWEB-3C08