eller

Secret Cliff Resort & Restaurant

707 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Vis kart)

Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotellet Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom
Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Gjesterom Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng Secret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Svømmebasseng
Område Karon Antall rom: 50

7,5
Alle anmeldelser (1908)
Peter E. Par Norway, 1. februar 2014
Greit opphold

Fin beliggenhet, hyggelig betjening og god restaurant
6,7
Vi hadde betalt for deluxe ocean view, men kunne ikke se havet i det hele tatt. Alt for mye skog som stengte. :-( Derfor må skogen ryddes før vi kan anbefale det. Mvh Arnhild og Pe
Anne K. Par Norway, 1. mars 2013
Et kjempeflott sted med en utrolig utsikt

Nydelig forkost
Vi var to par som sjekket inn for å tilbringe våre siste 4 dager i Thailand her på Secret Cliff. Vi ble overveldet av utsikten fra våre rom (Delux Ocean View)Flotte store rene rom. God forkost og hyggelig betjening. Hotellet ligger på en høyde mellom Patong og Karon Beach. Vi kommer sikkert tilbake :) Kan anbefales!
Leif F. Par 18. mars 2012
Flott setd

god service,bra frokost,trivelige rom med balkong
7,7
Utmerket hotell med god service og personell. Frokosten var bra,i trivelig restaurant med god utsikt. Etter vår smak var hoteller litt for langt fra det sentrele karon beach.Generelt vil vi si at til å være et hotell med muligheter for utsikt var litt for mye trær som stengte for den nydelige utsikten som eller ville ha vært. Vil vurdere hotellet som alternativ ved evt neste besøk til karon området.
Kenneth A. Par Norway, 25. januar 2010
Et godt tilbaketrukket alternativ ved Karon/Patong

Flott utsikt og nydelig opparbeidet og beplantet eiendom. God service.
7,7
Hotellet ligger flott til på en høyde mellom Karon og Patong beach, Phuket. Hotellet arrangerer 2 gratis transporter t/r hver dag, henholdsvis til Karon og Patong. Ellers er man avhengig av taxi (500 baht t/r) eller mopedleie (300 baht pr dag). Alle mopedene var utleid første dagen vi var der, hvilket resulterte i at vi var avhengig av den overprisede taxitjenesten på stedet. For par anbefaler jeg leie av moped, og for flere anbefaler jeg leie av bil om man skal bo her over lengere tid. Ellers er det fare for høye taxiutgifter eller isolasjon. Hotellet har 2 egne restauranter; en alacarte- og en pizza-restaurant. Prisene er relativt høye, men kvaliteten på maten er god. Utsikten fra alacarte-restauranten er unik. Vennlig service. Vi hadde et Garden View-rom, og siste natten bodde det gjester i rommet vegg i vegg med oss. Til min forskrekkelse viste det seg at det eneste som delte vår leilighet fra naboens var en tynn og gjennomhullet tredør (med lufteriller). Når vi skrudde av lyset hos oss så vi lys komme direkte inn fra naboen. Alt naboen sa hørte vi, og hadde de mistet en knappenål på gulvet hadde vi hørt det også. Svært dårlig! Totalintrykket av hotellet var at det fremstod som noe overpriset, man allikevel et pent sted med vennlig betjening. Byggekvaliteten var ikke ideell, isolasjonen dårlig - i alle fall på Garden View rommet vårt. Det mest positive med hotellet er at man er svært nær både Karon og Patong, men allikevel på behagelig avstand fra alt mas og trafikk.
Tips: Kort vei til Karon og Patong, men blir du her over flere dager er du avhengig av leiebil eller moped.
Shamsuddin M. Reiste alene Australia, 28. september 2014
nice location

location, room,
7,3
Good
Alison C. Par Australia, 24. september 2014
Lovely!

The views, the staff and the pools.
8,3
My daughter and I went to Phuket for cosmetic surgery and stayed at the Secret Cliff for twenty nights. The staff was magnificent and couldn't have been kinder to us. Thank you.
Yangkai Z. Par China, 16. september 2014
great garden and view

view, garden and pool
we loved the pool so much coz it's just by the sea and very secret and hidden. The restaurant also offers a great view
Asif M. Småbarnsfamilie Pakistan, 14. september 2014
boy satisfied

Only sea view
It was ok
Jayde M. Par New Zealand, 13. september 2014
good for money

pool area was great pity no staff to man the pool bar. location and ease to book activities.
5,7
Resort was great. Staff were helpful if asked. Restaurant was more concerned about the tour groups than holiday makers. Breakfast was bad with not alot of selection.
Johann C. Par South Africa, 6. september 2014
Disenchanted

View, postion
6,3
What could and should be a fantastic hotel leave you with a feeling of missed oportunity. Lacking distinc client care, you areleft with the feeling that the ownwrs are only interested in making money out fo the numbers wthout heed for the unique property they.have. Withi limited expense , staff TRAINING and SUPERVISION this could be an excellent hotel.

Secret Cliff Resort & Restaurant PhuketSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - GjesteromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SvømmebassengSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - TreningsromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Utsiden av hotelletSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - RestaurantSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - ForretningssenterSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - OmgivelserSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - UtsiktSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - TreningsromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - TreningsromSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - SpaSecret Cliff Resort & Restaurant Phuket - Spa

Kundeanmeldelser - Secret Cliff Resort & Restaurant, Phuket

AS-AGWEB-3A01