eller

Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach

542/1 Patak Road, Karon, Phuket, Thailand 83100 (Vis kart)

tidligere : Sugar Palm Resort - Karon Beach
Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Inngang Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Utsiden av hotellet Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Lobby Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom
Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Gjesterom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurant Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurant Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurant Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Restaurant Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Svømmebasseng Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Utsiden av hotellet Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Fasiliteter Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Fasiliteter Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Treningsrom Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Fasiliteter
Område Karon Antall rom: 146

8,2
8,5
7,4
John E. Familie med store barn Norway, 14. april 2013
sentralt og rent og pent

kort veg til stranden ca 100 m og samme til sentrum av Karon.helt ok frokost buffet til bra pris
7,3
veldig trivelig opphold tregt Internett kort veg til alt og hotellet har heis
Terje O. Reiste alene Norway, 26. november 2012
Bra 3-stjerners hotell

Sentralt
7,3
hotellet er o.k., bodd der flere ganger. men en ting var ikke bra: jeg bestilte gjennom resepsjonen taxi til flyplassen. betalte med visa-kort bath. da jeg kom hjem til norge så jeg på nettbankens kontoutskrift at jeg var blitt belastet 3 ganger med nok.- og noen ører.dette kaller jeg juks!
Tips om hotellegenskap: Vær observant ved betaling med kredittkort!
Paal A. Reiste alene Norway, 23. august 2012
jeg bodde på sugar palm hildsidei kata

Bassenget var bra
4,7
Det hotellet reiser jeg ikke på mer . pesonalet var blide , det kom kakkelaer inn på rommet 3 stykk på 19 dager . men det var ikke mye vasking av gulv bare kosting . jeg så ikke det ble vaska . ellers kjedlige rom bare gråe gulv og vite vegger . Tv var bare hakking og bilde hang seg opp. internett var tregt. Jeg bestilte taxi dagen før jeg reist . men den kom ikke . jeg spure om hjelp fra hotellet men fikk til svar det går taxi nede i gata . så her kommer jeg ikke til å bo mer .
Per A. Par Norway, 18. februar 2012
Suverent valg

Nært alt
8,3
sugar palm karon var et suverent valg. nær til stranda, to minutter å gå. nært til sentrum med alle sine ulike tilbud. hotellet serverte solid frokost, betjeningen imøtekommende og hyggelige. sengene var noe harde, men det gjorde i ngen ting. vi velger sugar palm karon igjen.
Tips om sightseeing/attraksjoner: lett å få transport til alle severdigheter i phuket, og reiseoperatører er det på hvert ett hjørne
Dina O. Par Norway, 22. desember 2011
Fint hotell

Ligger veldig sentralt og nærme stranden og et fint hotell.
8,7
Ligger veldig sentralt og nærme stranden og et fint hotell.
Terje O. Reiste alene Norway, 21. november 2010
Bra 3-stjerners hotell

Meget sentralt i Karon, uten støy
Jeg har bodd mange ganger i de siste årene på hotellet, og har hver gang vært tilfreds. Så hvis prisene holder seg like lave, vil det fortsette.
Ariel E. Par Norway, 23. september 2010
Greit hotell ved en flott strand

Passer best for de som ønsker rolig ferie, men også mulighet til å feste. Liten gate med masse restauranter og barer. Kun 10 min med scooter til Patong.
7,3
Herlig sted å være for å komme bort fra alt, men likevel nær nok til det meste. 10 min fra Patong. Stranden er flott, men vær oppmerksom på bølgene og se etter røde flagg. Kraftige undervannsstrømmer! Gaten hadde det meste av restauranter og barer. Av restauanter finner man det meste av mat. Fant en artig brukt-bok sjappe oppi gata. Mulig å få nors litteratur og tegneserie. Lokale markeder verdt en tur, kun liten spasertur unna. Lei en scooter og besøk for alle del showet FantaSea, absolutt verdt turen.
Shoppingtips: De lokale markedene (1 ved tempelet oppi gata, ca 5 min spasertur, 1 langs veien mot stranda, ca 10 min å gå). Ikke så mye annet i gata enn det sedvanlige. Dra inn til Patong for å gjøre stor-shopping.
Kritapol N. Reiste alene Thailand, 7. september 2014
Nice design and good service

Design, service, location
Damien A. Par Australia, 27. august 2014
Was ok, nothing special

Friendly staff
its was ok, there is heaps of construction going on, and renovations expected to last for another 6 months or more. very loud and dusty
Lin Z. Reiste alene Singapore, 27. august 2014
Best of the best

Near to beach, quiet, ultra friendly staffs
Sugar marina is the best hotel I've ever stayed in Phuket. You can enjoy to the max in this resort even though you don't need to pay much. The room is large and equipped with iMac systems which is connected to the TV. The breakfast comes in a variety of foods. It is next to the pub street but you won't hear any noises here. An awesome resort you can't miss if you come to Karon.

Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach PhuketSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - InngangSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Utsiden av hotelletSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - LobbySugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - GjesteromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurantSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurantSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurantSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - RestaurantSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - SvømmebassengSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Utsiden av hotelletSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FasiliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FasiliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - TreningsromSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FasiliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - FasiliteterSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Utsiden av hotelletSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Inne i hotelletSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Inne i hotelletSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Inne i hotelletSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Inne i hotelletSugar Marina Resort - Art - Karon Beach Phuket - Inne i hotellet

Kundeanmeldelser - Sugar Marina Resort - Art - Karon Beach, Phuket

AS-AGWEB-3A06