arrow-up-icon Tjen poeng med ditt eksisterende fordelsprogram!
Tilbake til hotellinfo

• Mat/middag 7,2

Tom J.
29 juni 2015
Tilbakemelding
rom og overraskelsen på rommet
Hotel var bra, men maten på restaurant war ikke bra

Olav J.
25 juni 2015
Luksus
Luxury suite var et flott rom å bo på. Veldig bra basseng og frokost.
Vi hadde det veldig bra. God service og god komfort. Det var bra å bo I hovedtårnet så man slipper å ta to heiser. Vi hadde luxury suite og det er verdt å betale litt ekstra for å få et sånnt rom. Minus var at det var kaldt I spisesalen. Ellers var alt bra!

Bjorn K.
20 juni 2015
Veldig bra hotel - serviceinnstilt betjening
Standard, maten, betjeningen
Mitt første opphold var veldig bra jevnt over det hele. Betjeningen var veldig serviceinnstilt og høflig. Maten var veldig bra. Rommene store og rene - god seng. Det manglet imidlertid håndklær på rommet når jeg kom, og måtte purre to ganger på de før de kom. Det var jevnt over litt i kjøligste laget på hotellet, særlig i frokostsalen. Fikk heller ikke helt draget på airconditionsanlegget på rommet. Men generelt et veldig bra hotell med høy standard.

Morten J.
06 mai 2015
Ett topp hotell med topp standard
Bra beliggenhet, topp standard og god frokost

Morten J.
04 mai 2015
Har hatt ett helt topp opphold her.Er absolutt og
komfort,mat, beliggenhet, betjening

Steinar S.
24 mars 2015
Meget imponerende opphold
Betjening,Lobby,!Renslighet
Fikk dessverre bare 1 overnatting i denne omgang. Meget imponerende standard på dette hotellet. Rask innsjekk,hyggelig service og vakre omgivelser med blomsterdekorasjoner i alle utgaver. Fikk ikke prøvd swimmingpool men de(n) så veldig bra ut.l Litt for mye støy i frokostsal. Ellers bare topp!

Kim B.
12 mars 2015
Hadde et fint opphold
Komfortabelt rom, grei beliggenhet og fint bassengområde.
Hadde et fint opphold. Grei service, fint rom, bra beliggenhet og fint bassengområde.

john B.
14 februar 2015
meget bra frokost. grei beliggenhet. et stykke å.
beliggenhet. rommene og bassenget.
Bra

Knut E.
09 februar 2015
Rimelig luksus
Følelse av luksus, sentral beliggenhet og mye for pengene.
Veldig bra! Kjappe medarbeidere i resepsjon, noe som ikke alltid er tilfelle i smilets land. Noe som ofte drar ned er mengden av vann i dusjen, det gjelder også dette luksushotellet med 38 etasjer. Ellers upåklagelig!

Liv S.
12 januar 2015
Jeg vil si dette var et tre stjerners hotel
Nærhet til butikker og flytog
Jeg hadde forventet mye mer på et 5 stjerners hotel og ut fra bildene. Lite basseng med ikke helt rent vann... Få solsenger til så mange gjester, litt slitent hotel....