eller

The Royal Paradise Hotel & Spa

135/23 Rat-U-Thit Road, Patong, Phuket, Thailand (Vis kart)

The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Gjesterom The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Utsiden av hotellet The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Utsiden av hotellet The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Utsiden av hotellet The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Svømmebasseng The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Svømmebasseng The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Svømmebasseng
The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Svømmebasseng The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Lobby The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Lobby The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Resepsjon The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant The Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Restaurant
Område Patong Antall rom: 350

Veldig bra

Sted
8,4
Bjorn O. Par Sweden, 28. november 2013
Trevlig

centralt, bra pris, br a frukost
7,3
Var en trevlig vistelse nära centrum, trevlig pool, bra service. Tyvärr regnade det mer än vanligt.
Andreas H. Reiste alene Norway, 2. februar 2013
Sentralt beliggende i Patong, med fatastisk utsikt

God mat, flott utsikt, sentralt beliggende, god service
8,7
Jeg har bodd på Royal Paradise Hotel mange ganger. Dette fordi jeg synes jeg får mye igjen for pengene her. Det er flott utsikt over Patong bukten, på toppen i 25. etasje er det en kinesisk restaurant med god mat og panoramautsikt. Ellers er det helt grei standard på rommene, må si at jeg liker spesielt godt at man kan styre både lys og aircondition fra nattbordet. Servicen oppleves som veldig bra, og personalet hjelper med det meste. Det eneste negative må være at jeg måtte vente 1 time når jeg sjekka inn for at rommet mitt skulle bli klart. Frokosten har det meste for en hver smak synes jeg, sjeldent godt utvalg. Fant dog ikke grovbrød, men det kan jeg godt leve foruten. Ellers synes jeg at all maten som serveres på hotellet er av høy klasse. Man kan jo velge mellom forskjellige restauranter og, bl.a. indisk, kinesisk og Thaimat
Restauranttips: Sjekk ut solnedgangen fra den kinesiske restauranten i øverste etasje
Odd I. Reiste alene Norway, 11. april 2012
Et strålende flott hotell, god service.

God frokost og flott bad på rommet.
8,7
Et godt utgangspunkt for og utforske Patong by og den flotte stranden der.
Restauranttips: Test ut en lokal grillresturant nær brannstasjonen.
Hans E. Gruppe Norway, 26. januar 2012
Fantastisk service

Pool baren
Vi ankom klokken 11:00 og fikk sjekket inn med en gang
Tips: Sjekk rom nøkkel før du tar heisen da vi ofte fikk feil nøkkel
Thor-Albert F. Reiste alene Norway, 17. mai 2011
Bra og sentralt hotell i Patong.

Kort vei til shopping og strand
Romslige værelser og greit renhold. Mulighet for å beholde værelset utover standard utsjekkstid mot et lite ekstrabeløp. Internettilkoplingen er rådyr og overpriset, men hastigheten er akseptabel.
Andreas H. Reiste alene Norway, 6. desember 2010
Dette er virkelig et Royal Paradise Hotel,

Sentralt i Patong, fantasitisk fin utsikt, og flere bra restauranter på hotellet.
8,7
Veldig bra service. Trivelig personale. Fantastisk utsikt fra de øvre rommene, spesielt fint på den kinesiske eller kantonesiske restauranten på etg. helt på toppen av bygningen. Veldig god mat her og. Det kan sies for de andre resturantene på hotellet og. Utrolig mange restauranter på et hotell!
Thor-Albert F. Reiste alene Norway, 29. august 2010
Royal Paradise Hotel

Sentral beliggenhet
8,3
Dette hotelet har fin standard på værelsene, vel og merke om du velger "de luxe". Hotellet har en sentral beliggenhet i Patong i nærhet til det meste av shopping og natteliv. Kort vei til stranden er det også. Nettilgang er desverre ikke inkludert på værelsene, men det er lagt greit til rette for det. Hastigheten på nettet er lav. Hotellet er delvis under oppussing for tiden, så noe støy på dagtid forekommer. Frokosten er inkludert og er god.
Rolf H. Par Norway, 18. mars 2010
3 uker på Royal Paradise Hotel, Patong Beach

Har besøkt dette hotellet 7 ganger, så jeg visste vel hva jeg gikk til :-) Det beste med hotellet er nok beliggenheten, hvis man ønsker (som jeg) å bo midt i sentrum av der ting skjer. Ellers så har jeg aldri opplevd strømbrudd, eller svikt i AC-anlegget. Det er jo et pluss i en temperatur som her. Å, selvfølgelig; Bassengområdet er supert !
Hotellet er gammelt og trenger vel strengt tatt en solid oppussing. Vil vel ikke anbefale dette hotellet til barne-familier, men for unge mennesker i alle aldre er det Ok å bruke dette som tilhodssted. Avstanden til stranden er kort, og hotellet kjører gratis shuttle stort sett hver time i løpet av dagen. Den som ønsker å bo her bør smøre seg med en del tålmodighet, da alt tar meget med tid, men slik er det vel i Thailand :-)
Restauranttips: Styr unna den Arabiske restauranten ! Maten i pool-baren derimot er helt topp. Og vil Du flotte Deg litt, så er det en luxuriøs kinesisk restaurant i toppen av hotellet. Med super Peking-and, og hyggelige priser.
Paal T. Reiste alene Norway, 8. februar 2010
Sentral og rimelig!

Sentralt, rent, ok mat, bra pool bar og restaurant. Stort basseng.
7,3
Patongs høyeste bygning og hotell! Sentralt og med stort basseng og bra poolbar. Poolbaren hadde også happy hour!!! Hyggelig betjening og 24 timers room service, inkl mat ! Eneste negative jeg kommer på i farten er homse strøket rundt hotellet som kan være meget slitsom om man går alene mann forbi. Dyr internett tilkobling trekker også ned!
Steffen S. Par Norway, 16. januar 2010
Royal Paradise Hotel

Serviceinnstilt personale, god frokost og middag.
7,7
Royal Paradise hotel er et veldig stort og fint hotellkompleks med hele 25 etasjer. Patong er i seg selv en stor by, og hotellet gjenspeiler dette. For oss blir dette et for stort hotell, men nå skal det sies at vi ikke ble særlig begeistret for selve Patong. Dette er en stor by for festglade mennesker og med mye turisme. Dette er i seg selv noe vi ikke ønsker å oppsøke på en reise så langt som til Thailand. Men for oss var det absolutt verdt en dag eller to, for severighetens skyld. Men liker du storbyer så er dette absolutt et sted å besøke, og da er Royal Paradise Hotel et veldig godt alternative å bo på, da gangavstanden til stranden heller ikke er lang. Personalet på hotellet er kjempe hyggelige og serviceinnstilte. Maten er god, både til frokost og middag. Det finnes et bassenganlegg som vi ikke oppsøkte, men det så fint ut fra verandaen vår. Det er derfor et hotell for folk i alle aldere, da vi selv både møtte på familier, par og jobbreisende. Dette er alt i alt et fint hotell, med bra rom og ikke minst en fin utsikt over hele Patong by.

The Royal Paradise Hotel & Spa PhuketThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - GjesteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Utsiden av hotelletThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Utsiden av hotelletThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Utsiden av hotelletThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SvømmebassengThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SvømmebassengThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SvømmebassengThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SvømmebassengThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - LobbyThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - LobbyThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - ResepsjonThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - RestaurantThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - SpaThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - TreningsromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - TreningsromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - TreningsromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - MøteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - DansesalThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - DansesalThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - MøteromThe Royal Paradise Hotel & Spa Phuket - Dansesal

AS-AGWEB-3C06