Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

The Viridian Resort

6,9
7,2
6,6
Lars U. Gruppe Norway, 30. november 2013
Sentrumnært hotell med fin hage og gåavstand.

Gåavstand til strand, shopping og natteliv.
6,7
Til den prisen, så er dette et helt greit hotell. Hyggelig hage, utrolig rolig, selv om bylivet er like utenfor området. Ikke for lang gåavstand til stranden, og natteliv. Flere områder på hotellet har behov for vedlikehold, slitt. Bor gjerne her igjen.
Bjorg H. Gruppe Norway, 1. februar 2013
Helt ok hotell ligger veldig fint med hage

Rolig område i en urolig by
8,7
hotellet er hyggelig men vi måtte velge mellom å ha tvin bedt og ingen balkong eller balkong og stor dobbelseng.der er ikke så greit med to venner.thaimaten var perfekt,men ikke prøv å bestille europeisk mat.der er de helt ute.men service var bra og best av alt veksling fungerte,vi skulle avgårde kl 0330 og de fikset taxi til fast pris.
Restauranttips: Koselig restaurant med levende musikk .Glem å kjøpe drinker det kan de ikke.Kjøp svinga that øl var perfekt til thaimat
Lise M. Par Norway, 20. april 2012
Kjempe koselig hotell

Nært alt
Vi bodde på hotellet i nesten 14 dager, og jeg synes det var helt supert. Du har alt i nærheten rundt hotellet, stranda 10 minutter unna, ikke langt til restaureanter eller kjøpesenter for shopping. Sammen med bangla road om man er interressert i å feste hele natta. Men man hører ikke mye bråk til hotellet fra muskikken. Koselig restaurant på hotellet var det også, og kjempe koselig lite basseng. Eneste jeg kan si som kanskje noen synes er negativt, er at det ikke er noen utsikt stor utsikt, vi hadde balkong,tror alle rommene hadde det, og utsikt til bassenget. Vi trivdes veldig bra, og bor gjerne der igjen.
Jan L. Småbarnsfamilie Norway, 24. mars 2012
Greit hotel med vennlig personell., bra beligenhet

Grønt og fint, jacuzzi og barnebaseng men mygg, maur og rotte...
Rommene var greie, Det var lekkasje fra air conf´dition men de kom og utbedret det. Om det ikke hadde vært mulig ville vi fått et nytt rom. Veldig flott med gratis trådløst nett. relativt raskt også. Fikk god hjelp da vi hadde noen problemer med noen apparater vi hadde, de åpnet ekstra nett for oss. God mat i restauranten. Gangavstand til strand, shoppingsenter og Bangla hvor det meste utelivet er. Finner det meste rundt hotellet. Negativt at det var småkryp og en rotte utenfor som romstrerte. Vi booket et ekstra rom for familie som kom på besøk, da ble prisen høyere en nettpris og den varierte fra første forespørsel til endelig betaling. Fikk ikke booket for tre personer på nett og de tok ekstra betalt for denne personen selv om de ikke satt inn noen ekstra seng, kun et ekstra sett håndklær.
Gunnar L. Reiste alene Norway, 22. mars 2012
Hyggelig betjening og helt greie rom

Beliggenhet i forhold til strand, uteliv og handling
7,3
Hotellet ligger veldig sentralt i forhold til strand, bading og natteliv. Rommene er helt greie med bra renhold. Betjeningen var veldig hyggelig. Merket ingenting til trafikkstøyen eller høy musikk. Føler jeg fikk mye igjen for pengene, og kan abselutt anbefales.
Sumendra S. Reiste alene India, 18. april 2016
awesome !!
6,7
very nice resort !
Darryl M. Par Australia, 17. april 2016
Great location
6,3
Menu both food and beverage needs to be improved, A lot of items advertised were not available at the time of stay
Darryl M. Reiste alene Australia, 17. april 2016
Great location, friendly staff
5,7
Some items not available from restaurant as advertised Great location, nice pool and setting
Tommy L. Gruppe Malaysia, 17. april 2016
Rude staff
3,3
I was checking in and I had book 5 rooms but the front desk told me I only book 4 Rooms, which was a lie as I had show her all my confirmation from agoda, And the staff with a awfully angry face tells me NO! Only 4 rooms. And again I showed her my booking and she insisted no, I then told her to call agoda, but she told me to call instead. This moment I was really angry and told her off that they should call not me, as I have paid and it's their job to check. But in the end I still ended up calling agoda my self. Apart from that when I was told to pay 800thb for deposit I was told credit card was not allow and it's their hote policy. Overall I was really disappointed on the whole issue of delayed checkin and that I had to call agoda myself. Worst experience ever in Phuket for me Totally disappointing !
Vijayakumar K. Småbarnsfamilie Singapore, 17. april 2016
Great location and clean room
5,3
Disappointed with the breakfast. Nothing much for Muslim guests.
1-5 av 5 anmeldelser
The Viridian Resort PhuketThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - HageThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - SpaThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - InngangThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - RestaurantThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - HageThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - KjøkkenThe Viridian Resort Phuket - BuffetThe Viridian Resort Phuket - RestaurantThe Viridian Resort Phuket - BuffetThe Viridian Resort Phuket - BuffetThe Viridian Resort Phuket - BuffetThe Viridian Resort Phuket - BuffetThe Viridian Resort Phuket - Pub/salongThe Viridian Resort Phuket - Pub/salongThe Viridian Resort Phuket - Pub/salongThe Viridian Resort Phuket - Pub/salongThe Viridian Resort Phuket - Pub/salongThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - Utsiden av hotelletThe Viridian Resort Phuket - SpaThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SpaThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - LobbyThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SpaThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - BadThe Viridian Resort Phuket - BadThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - SvømmebassengThe Viridian Resort Phuket - Balkong/terasseThe Viridian Resort Phuket - InngangThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - GjesteromThe Viridian Resort Phuket - Balkong/terasseThe Viridian Resort Phuket - Balkong/terasseThe Viridian Resort Phuket - Svømmebasseng

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor reise- og reiserelaterte netttjenester.

AS-AGWEB-3C02