Min konto (innsjekking)

Tropical Resort

62 Kata Road, Tambol Karon, Muang, Kata, Phuket, Thailand (Vis kart)

tidligere : Chanalai Romantica Resort

Tropical Resort Phuket - Restaurant Tropical Resort Phuket - Inne i hotellet Tropical Resort Phuket - Inne i hotellet Tropical Resort Phuket - Restaurant Tropical Resort Phuket - Gjesterom Tropical Resort Phuket - Svømmebasseng Tropical Resort Phuket - Resepsjon Tropical Resort Phuket - Bad Tropical Resort Phuket - Omgivelser Tropical Resort Phuket - Balkong/terasse Tropical Resort Phuket - Mat og drikke Tropical Resort Phuket - Mat og drikke Tropical Resort Phuket - Møterom Tropical Resort Phuket - Svømmebasseng Tropical Resort Phuket - Mat og drikke Tropical Resort Phuket - Mat og drikke
Tropical Resort Phuket - Mat og drikke Tropical Resort Phuket - Restaurant Tropical Resort Phuket - Omgivelser Tropical Resort Phuket - Inne i hotellet Tropical Resort Phuket - Bad Tropical Resort Phuket - Gjesterom
Sted: Kata Antall rom: 65

8,2
7,9
6,9
Oeyvind E. Familie med store barn Norway, 3. desember 2013
Sentral beliggenhet. God valuta for pengene.

Sentralt. Nær strand, og restauranter.
7,3
Hadde et veldig fint opphold på Tropical Resort. Jeg vil så apselutt anbefale Dette hotellet til andre.
Harri A. Par Sweden, 18. august 2013
Bra hotell centralt

Centralt läge, nära nergången till stranden och priset
6,7
Kurt N. Familie med store barn Norway, 29. juli 2013
Rolig og rent hotell med flott svømmebasseng

Størrelse på rommet (poolside), bassenget, beliggenheten i Kata
Fint opphold, hotellet var stille og rolig med flott basseng. Forsøkte frokosten 1 gang, den var al tfor dyr i forhold til kvaliteten.
Arild E. Småbarnsfamilie Norway, 2. juli 2013
Elendig service men bra fasiliteter

Plassering, renslighet, vaskehjelpen
Elendig service, okay det er lavsesong men gjester er gjester. Betjeningen hadde tatt ferie virket det som, skandaløst....
Odd F. Par Norway, 21. februar 2013
Bra rom med ikke så bra frokost

Stille og rolig
6,7
Dårlig frokost, med lite pålegg, kort vei til stranda
Kurt E. Par Norway, 12. februar 2013
Veldig bra hotell.

Stille og rolig hotel perfekt for oss.
Bra hotell med god frokost. At en del av personalet ikke kunne snakke så bra engelsk må mann bare ta i betraktning. Rent og pent på rommene. Vi bodde på 4 etg og hadde utsikt over Kata`s shoppinggate.
Geir A. Par Norway, 15. januar 2013
Veldig bra hotell

Flott svømmebasseng, rene fine rom og god frokost.
7,3
Vi valgte rom med utgang direkte til bassenget. Det var helt supert Deilig å bare kunne hive seg uti bassenget. Hotellet ligger sentralt langs veien ved Kata beach. Veldig få hoteller direkte på stranda i dette området, derfor ble dette sentralt til det meste. Den lille gåturen til stranden på ca 10 min. gjør bare godt Noe av personalet snakker dårlig engelsk, men det ordner seg alltid likevel.
Geir A. Par Norway, 13. januar 2013
Supert hotell

Flott basseng, sentral beliggenhet, god frokost
7,3
Vi hadde et nydelig rom med direkte utgang til bassenget. Det var helt supert. Hotellet ligger sentralt til ved Kata beach. Sentralt til restauranter, shopping, massasje etc. Ca 10 min å gå til stranden. Det er svært få hoteller som ligger på stranden. Hotellet har god frokost. Engelskkunnskapene til de ansatte er heller dårlig, men det gikk fint. Kan gjerne anbefale hotellet. Vi traff folk som bor der hvert eneste år og det er jo god referanse.
Restauranttips: Cafe Opera drives av en Thaier som har bodd i Sverige i mange år. Maten er kjempegod og rimelig og fin livemusikk
Nils J. Par Norway, 4. november 2012
Hyggelig hotell med ganske romslige rom

ligger sentralt i Kata
lå der i 14 dager og hadde god service hele tiden.
Restauranttips: Kwong Shop Sea Food Kata, fantastisk fiskeresturant. Tradisjonell og god mat og hyggelig betjening. Det blir ikke bedre.
Marit D. Småbarnsfamilie Norway, 9. juli 2012
Supert hotell !!!

Flott løsning med tilslutnings rom. perfekt for familie med barn
Bodde 2 uker på hotellet ilag med samboer og 2 barn. fikk tilslutningsrom slik at vi kunne gå i mellom rommene uten å måtte gå ut. veldig praktisk for familie med barn. ellers var hotellet rent og pent og koselig. bassenget var rent og servicen veldig bra. strålende fornøyd.

Tropical Resort PhuketTropical Resort Phuket - RestaurantTropical Resort Phuket - Inne i hotelletTropical Resort Phuket - Inne i hotelletTropical Resort Phuket - RestaurantTropical Resort Phuket - GjesteromTropical Resort Phuket - SvømmebassengTropical Resort Phuket - ResepsjonTropical Resort Phuket - BadTropical Resort Phuket - OmgivelserTropical Resort Phuket - Balkong/terasseTropical Resort Phuket - Mat og drikkeTropical Resort Phuket - Mat og drikkeTropical Resort Phuket - MøteromTropical Resort Phuket - SvømmebassengTropical Resort Phuket - Mat og drikkeTropical Resort Phuket - Mat og drikkeTropical Resort Phuket - Mat og drikkeTropical Resort Phuket - RestaurantTropical Resort Phuket - OmgivelserTropical Resort Phuket - Inne i hotelletTropical Resort Phuket - BadTropical Resort Phuket - Gjesterom

AS-AGWEB-3C01