Legg inn datoer, sjekk tilgjengelighet og reserver hotellet

WellCome Hotel

18 Molave St., Escario, Camputhaw, Cebu City, Filippinene 6000 (Vis kart)

WellCome Hotel Cebu City - Utsiden av hotellet WellCome Hotel Cebu City - Lobby WellCome Hotel Cebu City - Utsikt WellCome Hotel Cebu City - Svømmebasseng WellCome Hotel Cebu City - Gjesterom WellCome Hotel Cebu City - Gjesterom WellCome Hotel Cebu City - Restaurant WellCome Hotel Cebu City - Svømmebasseng WellCome Hotel Cebu City - Utsikt WellCome Hotel Cebu City - Utsiden av hotellet WellCome Hotel Cebu City - Utsikt WellCome Hotel Cebu City - Utsikt WellCome Hotel Cebu City - Utsikt WellCome Hotel Cebu City - Utsikt WellCome Hotel Cebu City - Utsiden av hotellet WellCome Hotel Cebu City - Bad
WellCome Hotel Cebu City - Bad WellCome Hotel Cebu City - Gjesterom WellCome Hotel Cebu City - Gjesterom WellCome Hotel Cebu City - Utsikt WellCome Hotel Cebu City - Kaffebar/kafé WellCome Hotel Cebu City - Balkong/terasse WellCome Hotel Cebu City - Sport og aktiviteter WellCome Hotel Cebu City - Lobby WellCome Hotel Cebu City - Svømmebasseng WellCome Hotel Cebu City - Skjønnhetssalong WellCome Hotel Cebu City - Svømmebasseng WellCome Hotel Cebu City - Svømmebasseng
Område Camputhaw Antall rom: 68

8,1
6,9
Rowena J. Familie med store barn Norway, 12. juli 2014
Bra standard anbefales

Det var rent,det var god service og kort avstand til shopping
7,7
En positiv opplevelse
Rune A. Reiste alene Norway, 10. november 2013
Helt greit men med skikkelig bråkete aircon.

Hyggelig betjening og ok frokost.
Kim A. Par Norway, 20. mai 2013
Helt grei ett par ting var skuffende.

vennlig ansatte,rent fint rom og nær mall.
6,7
Er ikke vanligvis den som klager men ble skuffet når vi ikke fikk det rommet vi hadde booket. Rommet skulle hatt balkong noe det ikke hadde. I resepsjonen prøvde de å skylde på meg istede for å skaffe nytt rom. Sa at mine remarks var kun stor seng og ikke balkong. Da jeg sa jeg ikke hadde gjort dette siden web siden allerede sa at rommet jeg hadde booket var med balkong. Hun smilte til svar og beklaget at rommene med balkong allerede var booket. Ellers var opholdet fint,god service,nye fine rom,ok internett og nært Ayala mall. De glemte towels etter housekeeping og skulle komme med nye noe de ikke gjorde. Dagen etter måtte jeg ned å mase så vi kunne få ta en dusj før vi dro ut. Ordnet seg til slutt.
Alfonso P. Reiste alene Switzerland, 20. januar 2016
Clean room and bathroom. Comfortable bed

Large room, location, elevator
6,7
Clean large room, clean bathroom. Comfortable double bed. Air-con (in room) not noisy, with a remote. Air-con (in living-room) noisy and no remote. Poor breakfast quality. No paper in the restaurant's toilet. Small pool on 3rd floor. I even recommend this hotel.
Daniel R. Par Philippines, 18. januar 2016
Wellcome Hotel is a nice place to stay clean

Clean, Safe, Food
It was so memorable stay in this hotel which we really want to happen in the future
Cleo F. Gruppe Philippines, 17. januar 2016
good place to stay

location, food and accomodation
8,7
it was great but agoda didnt advise me that there would be an extra charge even if i chose 4 adults, so i was charge for extra bed! i hope agoda will inform us in regards to this matter.
Jessilyn A. Gruppe Philippines, 17. januar 2016

Lee S. Par Malaysia, 16. januar 2016
Location

Location, Friendly Staff
6,7
Waling distance to Ayala Shopping centre and public transportation to main attraction.
Kenneth N. Forretningsreisende Philippines, 14. januar 2016
great location

location, safety and cleanliness
Had some issue with the aircon vents which were addressed after a follow up.
1-3 av 3 anmeldelser

WellCome Hotel Cebu CityWellCome Hotel Cebu City - Utsiden av hotelletWellCome Hotel Cebu City - LobbyWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - SvømmebassengWellCome Hotel Cebu City - GjesteromWellCome Hotel Cebu City - GjesteromWellCome Hotel Cebu City - RestaurantWellCome Hotel Cebu City - SvømmebassengWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - Utsiden av hotelletWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - Utsiden av hotelletWellCome Hotel Cebu City - BadWellCome Hotel Cebu City - BadWellCome Hotel Cebu City - GjesteromWellCome Hotel Cebu City - GjesteromWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - Kaffebar/kaféWellCome Hotel Cebu City - Balkong/terasseWellCome Hotel Cebu City - Sport og aktiviteterWellCome Hotel Cebu City - LobbyWellCome Hotel Cebu City - SvømmebassengWellCome Hotel Cebu City - SkjønnhetssalongWellCome Hotel Cebu City - SvømmebassengWellCome Hotel Cebu City - SvømmebassengWellCome Hotel Cebu City - SvømmebassengWellCome Hotel Cebu City - SvømmebassengWellCome Hotel Cebu City - Kaffebar/kaféWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - FasiliteterWellCome Hotel Cebu City - RestaurantWellCome Hotel Cebu City - UtsiktWellCome Hotel Cebu City - ResepsjonWellCome Hotel Cebu City - RestaurantWellCome Hotel Cebu City - Inne i hotelletWellCome Hotel Cebu City - FasiliteterWellCome Hotel Cebu City - Inne i hotelletWellCome Hotel Cebu City - FasiliteterWellCome Hotel Cebu City - Inne i hotellet

Agoda.com er del av The Priceline Group, verdensledende innenfor nettbasert reise- og tilknyttede tjenester.

AS-AGWEB-3B04