eller

WellCome Hotel

18 Molave St. Escario, Cebu City, Cebu, Filippinene 6000 (Vis kart)

WellCome Hotel Cebu - Utsikt WellCome Hotel Cebu - Inngang WellCome Hotel Cebu - Resepsjon WellCome Hotel Cebu - Lobby WellCome Hotel Cebu - Utsikt WellCome Hotel Cebu - Utsikt WellCome Hotel Cebu - Svømmebasseng WellCome Hotel Cebu - Gjesterom WellCome Hotel Cebu - Gjesterom WellCome Hotel Cebu - Gjesterom WellCome Hotel Cebu - Lobby WellCome Hotel Cebu - Restaurant WellCome Hotel Cebu - Resepsjon WellCome Hotel Cebu - Utsiden av hotellet WellCome Hotel Cebu - Mat og drikke WellCome Hotel Cebu - Restaurant
WellCome Hotel Cebu - Restaurant WellCome Hotel Cebu - Omgivelser WellCome Hotel Cebu - Omgivelser WellCome Hotel Cebu - Svømmebasseng
Område Cebu City Antall rom: 68

8,2
7,0
Rowena J. Familie med store barn Norway, 12. juli 2014
Bra standard anbefales

Det var rent,det var god service og kort avstand til shopping
7,7
En positiv opplevelse
Rune A. Reiste alene Norway, 10. november 2013
Helt greit men med skikkelig bråkete aircon.

Hyggelig betjening og ok frokost.
Kim A. Par Norway, 20. mai 2013
Helt grei ett par ting var skuffende.

vennlig ansatte,rent fint rom og nær mall.
6,7
Er ikke vanligvis den som klager men ble skuffet når vi ikke fikk det rommet vi hadde booket. Rommet skulle hatt balkong noe det ikke hadde. I resepsjonen prøvde de å skylde på meg istede for å skaffe nytt rom. Sa at mine remarks var kun stor seng og ikke balkong. Da jeg sa jeg ikke hadde gjort dette siden web siden allerede sa at rommet jeg hadde booket var med balkong. Hun smilte til svar og beklaget at rommene med balkong allerede var booket. Ellers var opholdet fint,god service,nye fine rom,ok internett og nært Ayala mall. De glemte towels etter housekeeping og skulle komme med nye noe de ikke gjorde. Dagen etter måtte jeg ned å mase så vi kunne få ta en dusj før vi dro ut. Ordnet seg til slutt.
Shirley M. Familie med store barn Philippines, 26. desember 2014
Very Good.

Good service, excellent staff and reasonably priced.
7,7
We had a great stay as always.
Gregory C. Par Australia, 23. desember 2014
nice modern hotel

nice modern hotel , good location ,good staff
Stay was very good
Nilo D. Gruppe Australia, 23. desember 2014
Fantastic! Excellent service!

Excellent staff, amenities and special service
Excellent. Won't hesitate to recommend to friends.
Adrian I. Par Australia, 21. desember 2014
cebu at christmas

location, clenliness, friendliness
7,3
Pleasant but I paid for breakfast which was very poor. To walk to Ayala is only 500m but through filth and stink.
Ron G. Par Philippines, 20. desember 2014
Quite Okay

Clean, Cheap and Good location
At first, we waited so long upon check in. Good things is they gave us welcome drinks and they upgraded our room from Studio to Premium. but our veranda is not good we cant see the view. If you will try to come to this hotel make sure u will choose 3rd or 4th floor. This hotel is slight near to Ayala Cebu. 10 mins walk to get there. Overall remarks: Quite Good.
Alex D. Småbarnsfamilie Philippines, 15. desember 2014
all the basics, no frills, good service

provides the basic amenities (eg toiletries, fridge, safety deposit box); good service from pleasant staff, value for money
8,7
It was a pleasant stay overall.
Gyeonghun K. Reiste alene South Korea, 12. desember 2014
compared to it's price, the hotel is excellent

clean, kindness, breakfast
9,3
Good

WellCome Hotel CebuWellCome Hotel Cebu - UtsiktWellCome Hotel Cebu - InngangWellCome Hotel Cebu - ResepsjonWellCome Hotel Cebu - LobbyWellCome Hotel Cebu - UtsiktWellCome Hotel Cebu - UtsiktWellCome Hotel Cebu - SvømmebassengWellCome Hotel Cebu - GjesteromWellCome Hotel Cebu - GjesteromWellCome Hotel Cebu - GjesteromWellCome Hotel Cebu - LobbyWellCome Hotel Cebu - RestaurantWellCome Hotel Cebu - ResepsjonWellCome Hotel Cebu - Utsiden av hotelletWellCome Hotel Cebu - Mat og drikkeWellCome Hotel Cebu - RestaurantWellCome Hotel Cebu - RestaurantWellCome Hotel Cebu - OmgivelserWellCome Hotel Cebu - OmgivelserWellCome Hotel Cebu - Svømmebasseng

Kundeanmeldelser - WellCome Hotel, Cebu

AS-AGWEB-3C01