Min konto (innsjekking)

Woraburi Phuket Resort & Spa

198,200 Patak Road, Muang District, Karon, Phuket, Thailand (Vis kart)

Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Restaurant Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/salong Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Lobby Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Restaurant Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Lobby Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Spa
Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Barneklubb Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Spa Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Treningsrom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Møterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom
Sted: Karon Antall rom: 207

Veldig bra

7,8

Sted
8,3
7,9
7,3
Zina S. Småbarnsfamilie Norway, 24. desember 2012
Godt vedlikeholdt og høflige personale.

Bassenget var for nær rommene for de som bodde i 1 etg.
9,7
Avslappende, hyggelig hotell, god mat og drikke, vennlige personale.Mange russere dominerer dette hotellet.
Lene K. Familie med store barn Norway, 16. april 2012
Greit hotell, flott basseng og rom,men dårlig serv

Hotellrom, basseng og tilgjengelighet. Tilgang til billijard, trimrom og pingpong og datarom.
6,7
Oppholdet var flott det. Rommene og bassenget var supert og betjeningen kjempe koselige. men... Selvom de var koselige var de ikke veldig service innstilte. De kunne svært dårlig engelsk og en dag tok det dem nesten 45 minutter og tre forsøk å få maten vår riktig. Sluket tettet seg og vi sa i fra to ganger før vi dro ut, og det var fortsatt ikke ordnet når vi kom tilbake. Men de var svært effektive når de først kom. Rengjøringen var så som så. Noen dager glemte de rommene, de tømte ikke askebegrene, fylte sjeldent på vann og det var dårlig feiet. En dag lå lakenet vårt krøllet sammen i en stol, en stol sto midt på gulvet i rettning tv'n og tv'n sto på... Altså hadde de faktisk tatt pausen sin inne på vårt rom. Men sammenlagt hadde vi et fint opphold, vi koste oss og slappet av selvom det var en del frustrasjon. Men vi velger nok ikke dette hotellet neste gang.
Tore S. Par Norway, 7. mars 2012
Bra hotell med kjempebra beliggenhet

Rene store rom
7,3
Kjempehotell midt på karon beach. Store rene rom var et kjempepluss. god frokost!
Camilla L. Gruppe Norway, 13. mars 2010
Flott hotell :)

Veldig hyggelig og hjelpsomt personale, rent, veldig fint bad med god trykk i dusjen. Å hotellet ligger nært en lang og fin strand.
9,3
Veldig godt fornøyd med servicen på dette hotellet. Vi ble oppgradert til ett større rom da ikke vårt var klart til avtalt tidspunkt. Alle som jobbet der smilte og hilste på deg når du møtte dem. Fint basseng med tilhørende bassengbar. Kort vei til en veldig fin og stor strand.Kjekt at man fikk låne håndduker på hotellet for å ha med på stranden. Kommer gjerne tilbake hit.
Anne I. Par Norway, 2. januar 2010
Woriburi veldig bra :-)

Nære stranden, bra rom (suite), nærme alt egentlig. vi kommer til bake
vi var veldig fornøyd med opp holdet vi har ikke vært der før. betjeningen var veldig hyggelige og det gikk an \å prute på priser, få oppgraderte rom. det ligger veldig nærme stran (nesten på) det er i nærheten av det meste, og ligger også midt imellom kata og patong hvis man vil dit. vi likte oss godt, passer også for barne familier.
Restauranttips: to chefs, både i karon og i kata. veldig bra
Cherng S. Småbarnsfamilie Malaysia, 17. april 2014
No

No
Garth M. Reiste alene Australia, 12. april 2014

Warich P. Småbarnsfamilie Thailand, 10. april 2014
Hotel is closed to the beach

Location
Breakfast is okay. staff are nice. It is closed to the beach.
Carly G. Reiste alene Australia, 7. april 2014
disappointing, rude staff,

location, fast check-in & local restaurants
4,7
the building was run down, staff were rude, full of rude russians. will not be staying here again and was glad to check out. only had free wifi in the lobby.
Michael H. Par United Kingdom, 11. mars 2014
Very enjoyable.

Great location. Quiet and beach across road. great layout. No mosquitoes. Great swimming pool. Bright open room.
8,7
Probably the best hotel for value in Karon beach. Shuttle bus to Patong twice a day (for free). Plenty of choice of restaurants on the main street outside the hotel. A great hotel to relax in. The trip adviser rating was not that good. However, it deserves a much higher rating.

Woraburi Phuket Resort & Spa PhuketWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurantWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/salongWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - LobbyWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurantWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - LobbyWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SpaWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - BarneklubbWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SpaWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - TreningsromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - MøteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom

AS-AGWEB-3B01