eller

Woraburi Phuket Resort & Spa

198,200 Patak Road, Muang District, Karon, Phuket, Thailand (Vis kart)

Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Restaurant Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/salong Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Lobby Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Restaurant Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Lobby Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Spa Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet
Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Barneklubb Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Spa Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Treningsrom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Møterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Inne i hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom
Område Karon Antall rom: 207

Veldig bra

7,8

Sted
8,4
7,9
Zina S. Småbarnsfamilie Norway, 24. desember 2012
Godt vedlikeholdt og høflige personale.

Bassenget var for nær rommene for de som bodde i 1 etg.
9,7
Avslappende, hyggelig hotell, god mat og drikke, vennlige personale.Mange russere dominerer dette hotellet.
Lene K. Familie med store barn Norway, 16. april 2012
Greit hotell, flott basseng og rom,men dårlig serv

Hotellrom, basseng og tilgjengelighet. Tilgang til billijard, trimrom og pingpong og datarom.
6,7
Oppholdet var flott det. Rommene og bassenget var supert og betjeningen kjempe koselige. men... Selvom de var koselige var de ikke veldig service innstilte. De kunne svært dårlig engelsk og en dag tok det dem nesten 45 minutter og tre forsøk å få maten vår riktig. Sluket tettet seg og vi sa i fra to ganger før vi dro ut, og det var fortsatt ikke ordnet når vi kom tilbake. Men de var svært effektive når de først kom. Rengjøringen var så som så. Noen dager glemte de rommene, de tømte ikke askebegrene, fylte sjeldent på vann og det var dårlig feiet. En dag lå lakenet vårt krøllet sammen i en stol, en stol sto midt på gulvet i rettning tv'n og tv'n sto på... Altså hadde de faktisk tatt pausen sin inne på vårt rom. Men sammenlagt hadde vi et fint opphold, vi koste oss og slappet av selvom det var en del frustrasjon. Men vi velger nok ikke dette hotellet neste gang.
Tore S. Par Norway, 7. mars 2012
Bra hotell med kjempebra beliggenhet

Rene store rom
7,3
Kjempehotell midt på karon beach. Store rene rom var et kjempepluss. god frokost!
Camilla L. Gruppe Norway, 13. mars 2010
Flott hotell :)

Veldig hyggelig og hjelpsomt personale, rent, veldig fint bad med god trykk i dusjen. Å hotellet ligger nært en lang og fin strand.
9,3
Veldig godt fornøyd med servicen på dette hotellet. Vi ble oppgradert til ett større rom da ikke vårt var klart til avtalt tidspunkt. Alle som jobbet der smilte og hilste på deg når du møtte dem. Fint basseng med tilhørende bassengbar. Kort vei til en veldig fin og stor strand.Kjekt at man fikk låne håndduker på hotellet for å ha med på stranden. Kommer gjerne tilbake hit.
Anne I. Par Norway, 2. januar 2010
Woriburi veldig bra :-)

Nære stranden, bra rom (suite), nærme alt egentlig. vi kommer til bake
vi var veldig fornøyd med opp holdet vi har ikke vært der før. betjeningen var veldig hyggelige og det gikk an \å prute på priser, få oppgraderte rom. det ligger veldig nærme stran (nesten på) det er i nærheten av det meste, og ligger også midt imellom kata og patong hvis man vil dit. vi likte oss godt, passer også for barne familier.
Restauranttips: to chefs, både i karon og i kata. veldig bra
Mark H. Par Australia, 6. september 2014
Pool Access room is a must

Pool access room, beach location,variety of games and activities
7,3
We had a pool access room which was fantastic, breakfast wasn't included in our stay, but we paid the full price for buffet breakfast each day, and not that outstanding., lacks variety. very relaxing atmosphere overall. lots of Russian tourists staying here. beware of the giant rats which come out in the pool area in the evening, not in the rooms though
Michelle M. Par United Kingdom, 30. august 2014
Beach retreat

Value for money, Location, cleanliness
Very good, Karon is nice and quiet. Was a lovely pool - beach nearby is not nice. Staff are not as friendly as most people in Thailand but are OK. Excellent value
Chaitanya M. Småbarnsfamilie India, 17. august 2014
Value for Money

Location, Spacious Rooms and Well Maintained
9,7
Stay at Woraburi was pleasant as it's closer to the beach, restaurants, shops etc. Perfect place and well maintained. Spacious rooms and clean. I would definitely recommend to others.
Todd R. Småbarnsfamilie Australia, 31. juli 2014
Good hotel good location

Pool and leaving
6,7
Short
Aleksi H. Par Sweden, 14. juli 2014
Nice hotel close to the beach.

location, beach, pool
Nice hotel really close to the beach. Hotel also has a nice pool for swimming. Many small shops on the beach road next to the hotel. Also many good restaurants within walking distance. Quite area without noise from outside. Room was clean and nice.

Woraburi Phuket Resort & Spa PhuketWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurantWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/salongWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - LobbyWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurantWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - LobbyWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SpaWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - BarneklubbWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SpaWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - TreningsromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - MøteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Inne i hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand

AS-AGWEB-3A08