Woraburi Phuket Resort & Spa

198,200 Patak Road, Muang District, Karon, Phuket, Thailand (Vis kart)

Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsikt Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/salong Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Restaurant Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Spa Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Inne i hotellet Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Strand Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom
Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Bad Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Bad Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom Woraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Gjesterom
Område Karon Antall rom: 207

Thomas G. Gruppe Norway, 26. januar 2015
betaler kun for beliggenheten

beliggenheten, beliggenheten og beliggenheten
5,3
Hadde det ikke vært for beliggenheten, så hadde det aldri vært noen god omtale rundt dette hotellet. Karon beach er en kjempeflott plass, og dette hotellet ligger helt ved stranden. Og det er dette du betaler for! Litt slitt hotell, dårlig service og ikke særlig god mat i resturanten. OBS OBS: Ikke benytt dere av skredderen som er på hotellet. Vi fikk ikke de produktene vi betalte for!! Snakket også med noen andre gjester som også hadde blitt lovet produkter som aldri ble "ferdige" før gjestene måtte dra. Ren svindel!
Zina S. Småbarnsfamilie Norway, 24. desember 2012
Godt vedlikeholdt og høflige personale.

Bassenget var for nær rommene for de som bodde i 1 etg.
9,7
Avslappende, hyggelig hotell, god mat og drikke, vennlige personale.Mange russere dominerer dette hotellet.
Lene K. Familie med store barn Norway, 16. april 2012
Greit hotell, flott basseng og rom,men dårlig serv

Hotellrom, basseng og tilgjengelighet. Tilgang til billijard, trimrom og pingpong og datarom.
6,7
Oppholdet var flott det. Rommene og bassenget var supert og betjeningen kjempe koselige. men... Selvom de var koselige var de ikke veldig service innstilte. De kunne svært dårlig engelsk og en dag tok det dem nesten 45 minutter og tre forsøk å få maten vår riktig. Sluket tettet seg og vi sa i fra to ganger før vi dro ut, og det var fortsatt ikke ordnet når vi kom tilbake. Men de var svært effektive når de først kom. Rengjøringen var så som så. Noen dager glemte de rommene, de tømte ikke askebegrene, fylte sjeldent på vann og det var dårlig feiet. En dag lå lakenet vårt krøllet sammen i en stol, en stol sto midt på gulvet i rettning tv'n og tv'n sto på... Altså hadde de faktisk tatt pausen sin inne på vårt rom. Men sammenlagt hadde vi et fint opphold, vi koste oss og slappet av selvom det var en del frustrasjon. Men vi velger nok ikke dette hotellet neste gang.
Tore S. Par Norway, 7. mars 2012
Bra hotell med kjempebra beliggenhet

Rene store rom
7,3
Kjempehotell midt på karon beach. Store rene rom var et kjempepluss. god frokost!
Camilla L. Gruppe Norway, 13. mars 2010
Flott hotell :)

Veldig hyggelig og hjelpsomt personale, rent, veldig fint bad med god trykk i dusjen. Å hotellet ligger nært en lang og fin strand.
9,3
Veldig godt fornøyd med servicen på dette hotellet. Vi ble oppgradert til ett større rom da ikke vårt var klart til avtalt tidspunkt. Alle som jobbet der smilte og hilste på deg når du møtte dem. Fint basseng med tilhørende bassengbar. Kort vei til en veldig fin og stor strand.Kjekt at man fikk låne håndduker på hotellet for å ha med på stranden. Kommer gjerne tilbake hit.
Anne I. Par Norway, 2. januar 2010
Woriburi veldig bra :-)

Nære stranden, bra rom (suite), nærme alt egentlig. vi kommer til bake
vi var veldig fornøyd med opp holdet vi har ikke vært der før. betjeningen var veldig hyggelige og det gikk an \å prute på priser, få oppgraderte rom. det ligger veldig nærme stran (nesten på) det er i nærheten av det meste, og ligger også midt imellom kata og patong hvis man vil dit. vi likte oss godt, passer også for barne familier.
Restauranttips: to chefs, både i karon og i kata. veldig bra
Nannaphat D. Par Thailand, 10. mai 2015
None

Location, design, facilities
Nice and relaxing
David S. Par Philippines, 4. mai 2015
Mostly a good hotel with one big minus

location, bed, view
7,3
Generally good experience. Main problem is that the poor water quality of their bath water tap - the water coming out of the faucet is rusty/yellow-ish and you can clearly see the difference when you compare it with the toilet bowl water. Yes, the toilet bowl water is CLEANER than the bath/shower water. Called housekeeping to complain about it, they spend 45 mins trying to flush it out to no avail. They switched our rooms, however, the water quality is the same.
Charuporn C. Par Thailand, 20. april 2015
Honeymoon

Hospitality of the staff, location and swimming pool
9,3
Saowanee S. Gruppe United Kingdom, 15. april 2015
Perfect place to stay

Room, swimming pool, spa and reception area
Amazing time. Great spa

Woraburi Phuket Resort & Spa PhuketWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - UtsiktWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Pub/salongWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurantWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SpaWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Inne i hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - StrandWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - BadWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - BadWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - GjesteromWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - LobbyWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Utsiden av hotelletWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - SvømmebassengWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - OmgivelserWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - RestaurantWoraburi Phuket Resort & Spa Phuket - Svømmebasseng

AS-AGWEB-3B05