Airport Resort & Spa

7,2
6,3
Ellis V. (Echt)paren Netherlands, 10 januari 2014
hotel vlak bij vliegveld

ligging vlak bij het vliegveld
al eens eerder in dit hotel geweest maar het is behoorlijk achteruit gegaan. badkamer stonk, achterstallig onderhoud, watervlooien in het zwembad. ontbijt is karig. de ligging is vlak bij het vliegveld en op loop afstand van een mooi strand. volgende keer nemen we een hotel dichter bij het strand.
Cora B. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 11 augustus 2013
Vlak bij het vliegveld

Gratis transfer, 5 minuten van vliegveld en geen geluidsoverlast
Verblijf was prima, grote kamer en het gratis transfer verliep erg goed.de bedden zijn erg hard en het personeel erg ongeïnteresseerd maar prima voor een overnachting als je aankomt of vertrekt.
Chris V. (Echt)paren Netherlands, 19 oktober 2012
Prima voor een overnachting voor een vroege vlucht

ruime kamer en een bad
6,3
Prima plek om te overnachten voor een vroege vlucht maar niet voor langer. De bedden zijn wat hard dus niet echt comfortabel. De gratis shuttle naar het strand en de airport zijn mooi meegenomen.
Ruben M. (Echt)paren Netherlands, 21 augustus 2012
Prima hotel met te grote kamers

Dichbtij vliegveld
Wij zijn hier 1 nacht verbleven ivm doortocht naar Phi Phi. Hotel ligt dichtbij het vliegveld maar je moet wel met de taxi/tuktuk. De kamers zijn ontzettend groot. Naar mijn idee te groot voor de kamer. De badkamer was vies (zwarte haren in bad en wastafel). Bedden waren te hard. Service was prima en het hotel beschikt over een gratis shuttle service naar het vliegveld.
Laura B. Groepen Netherlands, 24 augustus 2011
Prima hotel voor als je de volgende dag vliegt

Dichtbij het vliegveld
Wij hebben een nacht in het hotel geslapen. Het is ongeveer 5 minuten naar de luchthaven, dus het is ideaal voor als je de volgende ochtend vroeg vliegt. Het ontbijt is hier niet super. De lobby zit bij het restaurant, dus dit is een beetje apart. Verder is er een gratis shuttle naar het vliegveld en naar het strand.
Magdalena M. Individuele reizigers Netherlands, 19 augustus 2011
ideaal voor een nacht

dicht bij het vliegveld
Schoon en een vriendelijk ontvangst niet echt ideaal voor een lang verblijf qua ligging maar perfect voor doorreis.
Ronnie B. (Echt)paren Netherlands, 18 juli 2011
Prima tussenstation!

Alle gemakken voorzien met gratis taxi-vervoer naar airport!
5,3
De tweede keer in dit resort is ons minder goed bevallen. We hadden veel vage mieren met een soort zakje bij zich, in ons bed. Toen we er wat van zeiden, Wilden ze eerst alleen het bed verschonen. Toen wij erop stonden om in een andere kamer te verblijven, werd dit uiteindelijk ook toegelaten. (het hele resort was overigens leeg, dus waarom ze dit niet meteen zeiden, is ons een raadsel! ) tijdens het zwemmen kwam ineens de lamp uit het zwembad geplopt. Schrok me rot, maar er werd me verzekerd dat het niet gevaarlijk was met electriciteit... 
Ronnie B. (Echt)paren Netherlands, 11 juli 2011
Heel netjes, schoon en een mooi zwembad!

Je kan er even een duik nemen tussen de vluchten door.
Lekker eten, vriendeijk personeel, perfect zwembad en schone kamers. Wel harde bedden en de kamers zijn gehorig. Kamers aan ht zwembad aan t eraden i.v.m. geluidsoverlast weg.
Jose M. Individuele reizigers Peru, 23 mei 2016
Airport thats it
3,7
Ok if you arrive very late or depart very earlry. Otherwise, get a proper place.
Gabor V. (Echt)paren Australia, 23 mei 2016
Pleased
We were pleased with our choice for this hotel,their pickup service,and breakfast also was perfect.This hotel is the best place to stay close to the airport.Higly recommended.
1 - 8 van 8 beoordelingen
Airport Resort & Spa PhuketAirport Resort & Spa Phuket - SuiteAirport Resort & Spa Phuket - GastenkamerAirport Resort & Spa Phuket - GastenkamerAirport Resort & Spa Phuket - GastenkamerAirport Resort & Spa Phuket - GastenkamerAirport Resort & Spa Phuket - TuinAirport Resort & Spa Phuket - TuinAirport Resort & Spa Phuket - TuinAirport Resort & Spa Phuket - ZwembadAirport Resort & Spa Phuket - UitzichtAirport Resort & Spa Phuket - UitzichtAirport Resort & Spa Phuket - Hotel exterieurAirport Resort & Spa Phuket - ZwembadAirport Resort & Spa Phuket - GastenkamerAirport Resort & Spa Phuket - UitzichtAirport Resort & Spa Phuket - GastenkamerAirport Resort & Spa Phuket - UitzichtAirport Resort & Spa Phuket - GastenkamerAirport Resort & Spa Phuket - UitzichtAirport Resort & Spa Phuket - ZwembadAirport Resort & Spa Phuket - UitzichtAirport Resort & Spa Phuket - ZwembadAirport Resort & Spa Phuket - RestaurantAirport Resort & Spa Phuket - GastenkamerAirport Resort & Spa Phuket - SuiteAirport Resort & Spa Phuket - UitzichtAirport Resort & Spa Phuket - ReceptieAirport Resort & Spa Phuket - LobbyAirport Resort & Spa Phuket - EntreeAirport Resort & Spa Phuket - Uitzicht

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B02