Ajanta Hotel

36, Arakashan Road, Ram Nagar, Diagonally Opposite to Church, New Delhi, Pahar Ganj, New Delhi, India 110055 (Bekijk op kaart)

Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Plattegronden Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Suite
Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Hotel exterieur Ajanta Hotel New Delhi - Hotel exterieur Ajanta Hotel New Delhi - Lobby Ajanta Hotel New Delhi - Badkamer Ajanta Hotel New Delhi - Badkamer Ajanta Hotel New Delhi - Business Center Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Badkamer Ajanta Hotel New Delhi - Badkamer Ajanta Hotel New Delhi - Lobby Ajanta Hotel New Delhi - Badkamer
Gebied: Pahar Ganj Aantal kamers: 70

7,5
7,2
6,8
Gerrit S. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 februari 2012
Midden in het echte (hectische) leven van Delhi

Op loop afstand van het spoorweg station
Personeel en leiding zijn ordentelijk en vriendlijk. Gereserveerde kamer bleek bij nachtelijke aankomst niet meer voorhanden, aangeboden alternatieve kamer was van mindere kwaliteit! Ontbijt is naar Indiase maatstaven aan de dure kant.
Hans L. (Echt)paren Netherlands, 17 januari 2012
Redelijk hotel

Locatie was prima
Wij hadden een kamer zonder ramen, hetgeen een beetje benauwd aanvoelde. De kamer zelf was ook behoorlijk basic en viel een beetje tegen. De service in het hotel was verder prima.
Peter S. (Echt)paren Netherlands, 12 januari 2012
Service met en glimlach

Vlakbij treinstation en vliegveld
bij aankomst bij het ajanta hotel werden wij hartelijk ontvangen . we hebben helaas niet in het ajanta hotel gezeten, maar aan de overkant sweet home , wat op zicht niet verkeerd was. we sliepen wel aan de verkeerde kant , waar het erg gehorig was qua verkeer . maar ondanks alles , vinden wij het personeel erg behulpzaam en vriendelijk, wat je ook maar vroeg . het was nooit teveel. op zicht mooie en schone kamers . in deze straat was dit de mooiste en beste hotel wat wij kunnen aanbevelen.
Liselot L. Individuele reizigers Netherlands, 14 juni 2010
Prima Hotel

Lekker in de drukte en erg centraal
Hotel is prima. Ligging is prima. Erg behulpzaam. Opdringerig met het verkopen van toeristische trips.. deze kun je denk ik beter boeken bij een toeristen office. Had nog een nacht bij geboekt met ontbijt. En toen ik uit checte moest ik bij betalen. Dat heb ik dus niet gedaan. Vond ik erg flauw. Maar verder ok. je zit echt midden in Delhi midden in de Drukte maar veilig.. Ben vrouw alleen maar alles ok!!
Tip: Als het boven de 40 graden is. Huur dan lekker een taxi voor de heledag met airco. Die man laat je alles zien en wacht zolang jij wilt als je iets wilt gaan bekijken of eten. Kost je 800 rupee. Niet meer betalen..
Jaap B. (Echt)paren Netherlands, 6 januari 2010
Een goed aankomsthotel in Delhi

Niet al te er van Vliegveld, in het centrum van Delhi, en ophaalservice van Vliegveld
Al met al een goed hotel, goede kamers, minder goede kamers, wij troffen het met het penthouse. Ligt aan een drukke straat, aan de ene kant leuk, aan de andere kant, rumoerig. Personeel was zeer behulpzaam, meestel zeer vriendelijk. Konden zelfs midden in de nacht, als we honger hadden, nog een eitje bestellen.Ook met het organiseren van bv een rondtour waren ze zeer behulpzaam. Het meeste hadden we zelf al geregeld, was dus niet meer nodig.
Sightseeing/attracties tip: goed in het centrum gelegen hotel, je zit echt midden in de hectiek
Daphne P. Zakelijke reizigers Netherlands, 25 mei 2008
Handige lokatie

Handige lokatie: dichtbij het treinstation en Caunnaught Place. Een goed (en schoon!) alternatief als je niet in de goedkope backpackersstraatjes wilt zitten. Ook veilig voor (alleenreizende) vrouwen.
Prima om 1 of 2 nachten te verblijven, schoon en veilig, handige lokatie. Behulpzaam personeel. Standaard voorzieningen, maar prettig om even bij te komen van de drukte. 's Avonds is de straat wat minder goed verlicht, dus vervoer per tuktuk of taxi is aan te raden ipv lopen. Faciliteiten veel beter dan in de typische backpackers hostels in de buurt. Het eten is ook prima.
Hotel kenmerken tip: Vraag bij de boeking om een kamer met een raam.
Joe M. Gezinnen met jonge kinderen India, 23 augustus 2015
Ajanta experience

Nice location,Good value for money,Quick service
Its a good medium budget hotel,with efficient service.Buffet breakfast was decent as well.Very close to New Delhi railway station
Catherine D. Individuele reizigers Denmark, 19 augustus 2015
Value for money

Airport Pick up, friendly service, clean rooms and bathrooms
Seoh C. Individuele reizigers Malaysia, 16 augustus 2015
Staffs are really friendly

Helpful staffs, comfortable big room and value for money !
Moshe F. (Echt)paren United States of America, 8 augustus 2015
safe, simple, easy, afforable

walking distance to delhi train station, clean room and bedding, affordable
nice place. A little bit on the old, funky side, compared to other similarly priced places we stayed in Agra, but still a nice, safe, clean room. The wi-fi is a bit silly. We needed to ask for a new code every day, and is disconnects you if you put your phone in airport mode, requiring a trip downstairs to the front desk and then a new code. A simple password would suffice! Restaurant and breakfast was pretty good. There is a 24hr cafe across the street that also has some great snacks and drinks. I'd stay there again, but might look for something a little more modern, or with a pool.
Rapporteer deze beoordeling

Ajanta Hotel New DelhiAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - PlattegrondenAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - SuiteAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel exterieurAjanta Hotel New Delhi - Hotel exterieurAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - Business Center Ajanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel exterieurAjanta Hotel New Delhi - Balkon/TerrasAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - RestaurantAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - Hotel exterieurAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - EntreeAjanta Hotel New Delhi - Balkon/TerrasAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - SuiteAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - SuiteAjanta Hotel New Delhi - SuiteAjanta Hotel New Delhi - SuiteAjanta Hotel New Delhi - SuiteAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GolfbaanAjanta Hotel New Delhi - Eten en drinkenAjanta Hotel New Delhi - TuinAjanta Hotel New Delhi - FitnessruimteAjanta Hotel New Delhi - PlattegrondenAjanta Hotel New Delhi - Eten en drinkenAjanta Hotel New Delhi - FitnessruimteAjanta Hotel New Delhi - PlattegrondenAjanta Hotel New Delhi - Entree

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A03