Ajanta Hotel

36 Arakashan Road, Ram Nagar, Pahar Ganj, New Delhi, India (Bekijk kaart)

Ajanta Hotel New Delhi - Badkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Restaurant Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Hotel interieur Ajanta Hotel New Delhi - Badkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Hotel exterieur Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Hotel interieur
Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Restaurant Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Hotel interieur Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Hotel interieur Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer Ajanta Hotel New Delhi - Gastenkamer
Gebied: Pahar Ganj Aantal kamers: 70

7,2

7,2
6,8
Gerrit S. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 februari 2012
Midden in het echte (hectische) leven van Delhi

Op loop afstand van het spoorweg station
Personeel en leiding zijn ordentelijk en vriendlijk. Gereserveerde kamer bleek bij nachtelijke aankomst niet meer voorhanden, aangeboden alternatieve kamer was van mindere kwaliteit! Ontbijt is naar Indiase maatstaven aan de dure kant.
Hans L. (Echt)paren Netherlands, 17 januari 2012
Redelijk hotel

Locatie was prima
Wij hadden een kamer zonder ramen, hetgeen een beetje benauwd aanvoelde. De kamer zelf was ook behoorlijk basic en viel een beetje tegen. De service in het hotel was verder prima.
Peter S. (Echt)paren Netherlands, 12 januari 2012
Service met en glimlach

Vlakbij treinstation en vliegveld
bij aankomst bij het ajanta hotel werden wij hartelijk ontvangen . we hebben helaas niet in het ajanta hotel gezeten, maar aan de overkant sweet home , wat op zicht niet verkeerd was. we sliepen wel aan de verkeerde kant , waar het erg gehorig was qua verkeer . maar ondanks alles , vinden wij het personeel erg behulpzaam en vriendelijk, wat je ook maar vroeg . het was nooit teveel. op zicht mooie en schone kamers . in deze straat was dit de mooiste en beste hotel wat wij kunnen aanbevelen.
Liselot L. Individuele reizigers Netherlands, 14 juni 2010
Prima Hotel

Lekker in de drukte en erg centraal
Hotel is prima. Ligging is prima. Erg behulpzaam. Opdringerig met het verkopen van toeristische trips.. deze kun je denk ik beter boeken bij een toeristen office. Had nog een nacht bij geboekt met ontbijt. En toen ik uit checte moest ik bij betalen. Dat heb ik dus niet gedaan. Vond ik erg flauw. Maar verder ok. je zit echt midden in Delhi midden in de Drukte maar veilig.. Ben vrouw alleen maar alles ok!!
Tip: Als het boven de 40 graden is. Huur dan lekker een taxi voor de heledag met airco. Die man laat je alles zien en wacht zolang jij wilt als je iets wilt gaan bekijken of eten. Kost je 800 rupee. Niet meer betalen..
Jaap B. (Echt)paren Netherlands, 6 januari 2010
Een goed aankomsthotel in Delhi

Niet al te er van Vliegveld, in het centrum van Delhi, en ophaalservice van Vliegveld
Al met al een goed hotel, goede kamers, minder goede kamers, wij troffen het met het penthouse. Ligt aan een drukke straat, aan de ene kant leuk, aan de andere kant, rumoerig. Personeel was zeer behulpzaam, meestel zeer vriendelijk. Konden zelfs midden in de nacht, als we honger hadden, nog een eitje bestellen.Ook met het organiseren van bv een rondtour waren ze zeer behulpzaam. Het meeste hadden we zelf al geregeld, was dus niet meer nodig.
Sightseeing/attracties tip: goed in het centrum gelegen hotel, je zit echt midden in de hectiek
Daphne P. Zakelijke reizigers Netherlands, 25 mei 2008
Handige lokatie

Handige lokatie: dichtbij het treinstation en Caunnaught Place. Een goed (en schoon!) alternatief als je niet in de goedkope backpackersstraatjes wilt zitten. Ook veilig voor (alleenreizende) vrouwen.
Prima om 1 of 2 nachten te verblijven, schoon en veilig, handige lokatie. Behulpzaam personeel. Standaard voorzieningen, maar prettig om even bij te komen van de drukte. 's Avonds is de straat wat minder goed verlicht, dus vervoer per tuktuk of taxi is aan te raden ipv lopen. Faciliteiten veel beter dan in de typische backpackers hostels in de buurt. Het eten is ook prima.
Hotel kenmerken tip: Vraag bij de boeking om een kamer met een raam.
Xijun L. Zakelijke reizigers China, 26 september 2014
Choose superior room

Refrigerator, LED TV, big bed
The hotel is very good and locates in a convenient location. Highly recommend the superior room, coz the delux is too small.
Bimal M. Zakelijke reizigers India, 22 september 2014
Reasonably OK for stay alone.

Food is good, Locational advantage and Senior staff is cooperative.
They charged INR 600/ for drop to international hotel which I understood at time of booking Pick up and Drop to airport is complimentary by Hotel.
Amena K. (Echt)paren Bangladesh, 21 september 2014
very good hotel

it is very good hotel. it is a budget hotel. it is centrally located.
it was excellent my staying. i enjoyed my vacation a lot.
Ajay J. Gezinnen met jonge kinderen India, 12 september 2014
Centrally located , courteous staff & economical

Courteous staff, access & pocket friendly
The stay was pleasant. My kids were sick & the staff & management were very helpful & cordial

Ajanta Hotel New DelhiAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - RestaurantAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel interieurAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel exterieurAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel interieurAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - RestaurantAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel interieurAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel interieurAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel exterieurAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel exterieurAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel interieurAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - GastenkamerAjanta Hotel New Delhi - Hotel interieurAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Koffiehuis/CaféAjanta Hotel New Delhi - Hotel interieurAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - LobbyAjanta Hotel New Delhi - Balkon/TerrasAjanta Hotel New Delhi - Hotel interieurAjanta Hotel New Delhi - BadkamerAjanta Hotel New Delhi - Entree