Alfresco Phuket Hotel

162/48-50, 162/58-59 Phung Muang Sai Kor Rd., Patong, Phuket, Thailand 83150 (Bekijk op kaart)

Alfresco Phuket Hotel Phuket - Zwembad Alfresco Phuket Hotel Phuket - Zwembad Alfresco Phuket Hotel Phuket - Zwembad Alfresco Phuket Hotel Phuket - Hotel exterieur Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurant Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurant Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurant Alfresco Phuket Hotel Phuket - Buffet Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurant Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurant Alfresco Phuket Hotel Phuket - Restaurant Alfresco Phuket Hotel Phuket - Hotel interieur Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer
Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Gastenkamer Alfresco Phuket Hotel Phuket - Golfbaan
Gebied: Patong Aantal kamers: 37

8,0
7,0
Jeroen K. (Echt)paren Netherlands, 8 oktober 2014
Erg fijn verblijf!

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel, lekker ontbijt, op loopafstand van centrum en stand
Wij zijn 3 nachten in Phuket gebleven met van te voor het idee onze reis door Thailand daar met een paar dagen strand af te sluiten.. Helaas werkte het weer niet mee en heeft het bijna alleen geregend:( we hadden hier niet echt een plan voor wat te doen, mede door hulp/tips van het personeel toch leuke dingen gedaan! Verder is het een leuk en redelijk schoon hotel met erg vriendelijk dn behulpzaam personeel! En voor de prijs is het zeker de moeite waard..
Fred H. (Echt)paren Netherlands, 17 januari 2014
Leuk hotel voor een paar dagen.

Vriendelijk personeel,,ligging en de gratis TukTuk
Zeer tevreden over het hotel zeker aan te bevelen voor een paar dagen. De gratis tuktuk is een grote plus.
Danny P. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 27 oktober 2013
Rustig gelegen hotel

Grote kamer, goed ontbijt, vriendelijk
Rustig gelegen hotel, ideaal om even tot rust te komen vlak na aankomst. Prijs kwaliteit zit het goed. Geen ongedierte noch salamanders op de kamer
Mike S. Individuele reizigers Belgium, 11 mei 2013
Superleuk en aantrellijk hotel voor jong en oud!

Zeer nette kamer, heel tof en vriendelijk personeel en een leuk zwembad en ontspanningsruimte op het dak!
Ik had hier een goed verblijf, met vriendelijke mensen die dag en nacht klaarstaan voor hun gasten! Ik raad dit hotel zeker aan voor jonge mensen die voor een goede prijs een leuk hotel willen!
Hugo H. Individuele reizigers Belgium, 9 maart 2013
Sober, goed gelegen hotel met ruime kamers.

Centraal gelegen, verhouding prijs - kwaliteit, vlotheid bij in- en uitchecken
5,3
Pieter D. (Echt)paren Netherlands, 28 februari 2013
goed

vriendelijk personeel, dichtbij centrum
4,7
goed, alleen bij het ontbijt werden de tafels niet afgeruimd de gasten deden dit soms zelf het ontbrak er aan leiding!
Raf C. (Echt)paren Netherlands, 25 januari 2013
mooie design kamers

design kamers, goede airco en internet, kluisje, gratis tuk tuk
voordelen: design kamers, goede airco en internet, kluisje, gratis tuk tuk nadelen: drukke straat zonder een echt voetgangersdeel om naar huis te lopen.
Elisabeth V. Groepen Netherlands, 23 november 2012
Netjes, wat luxer hotel, dichtbij het centrum

zwembad, wat luxere kamers, tuktuk service, ontbijt inbegrepen
Wij zijn in totaal drie nachten verbleven in het Alfresco hotel. Aangezien we voornamelijk in guesthouses zijn verbleven was dit hotel voor ons wat luxer. Wij vonden het zwembad op het dak een voordeel, net zoals het inbegrepen ontbijt. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum (circa 10 min. lopen), maar op de heenweg brengt het hotel je gratis weg met een tuktuk.
Uitgaansleven tip: Red hot live bar is een echte aanrader! Er speelt een goede live band welke je de hele avond vermaakt met goede covers.
Kevin J. Groepen Netherlands, 14 april 2012
Goed hotel, nette kamers

tuktuk service, nette kamers, goede prijs kwaliteit verhouding
Het hotel ligt net buiten het centrum, tuktuk service van het hotel naar centrum/strand. Nette kamers & een goede prijs kwaliteit verhouding.
Wilhelmus K. (Echt)paren Belgium, 5 december 2011
Heel mooi hotel met heel vriendelijk personeel

Hele mooie grote propere kamers
We zijn een week in dit hotel verbleven en het is een echte aanrader. De kamers zijn zeer mooi en proper,groot bed en propere badkamer. De airco werkt goed,mooie grote TV,extra zitbank. Het zwembad is niet echt groot maar mooi en proper,er waren een tiental ligstoelen en tijdens ons verblijf was dat voldoende. Het ontbijt is goed,niet echt uitgebreid maar telkens je binnenkwam werd je bestelling vers gemaakt dus geen koude gebakken eieren zoals op vele plaatsen. Ze hebben een eigen tuk tuk waar ze je gratis ergens mee naartoe brengen maar terugkeren moet je zelf doen,dat is een afspraak tussen hun en de andere tuk tuk's. Een heel mooi hotel! Zeker een aanrader.Het enige kleine minpuntje is dat je een paar honderd meter moet wandelen als je terug wil keren of je moet een dure tuk tuk nemen,deze starten aan Baht wat best veel is als je vergelijkt met Bangkok. Ik heb het dan ook vertikt om maar 1 keer te betalen voor deze onderling afgesproken prijzen.
Sightseeing/attracties tip: Wij hebben een dagtrip gemaakt met een speedboot (675 pk) die ons naar 9 attracties heeft gebracht. Dit was een prachtige belevenis,zowel eilandjes,snorkelen,lunch,drank,transfer van en naar ons hotel inbegrepen in een prijs van ongeveer Baht voor 2 personen. De begeleiding was heel goed,een echte aanrader.

Alfresco Phuket Hotel PhuketAlfresco Phuket Hotel Phuket - ZwembadAlfresco Phuket Hotel Phuket - ZwembadAlfresco Phuket Hotel Phuket - ZwembadAlfresco Phuket Hotel Phuket - Hotel exterieurAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurantAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurantAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurantAlfresco Phuket Hotel Phuket - BuffetAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurantAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurantAlfresco Phuket Hotel Phuket - RestaurantAlfresco Phuket Hotel Phuket - Hotel interieurAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GolfbaanAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - GastenkamerAlfresco Phuket Hotel Phuket - SuiteAlfresco Phuket Hotel Phuket - SuiteAlfresco Phuket Hotel Phuket - SuiteAlfresco Phuket Hotel Phuket - SuiteAlfresco Phuket Hotel Phuket - SuiteAlfresco Phuket Hotel Phuket - SuiteAlfresco Phuket Hotel Phuket - SuiteAlfresco Phuket Hotel Phuket - SuiteAlfresco Phuket Hotel Phuket - Suite

Beoordelingen door klanten - Alfresco Phuket Hotel, Phuket

AS-AGWEB-3A06