Amata Resort

189/29 Rat-U-Thit 200 Pee, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Bekijk kaart)

Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer
Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Hotel exterieur Amata Resort Phuket - Hotel exterieur Amata Resort Phuket - Hotel exterieur Amata Resort Phuket - Hotel exterieur Amata Resort Phuket - Lobby Amata Resort Phuket - Lobby Amata Resort Phuket - Restaurant
Gebied: Patong Aantal kamers: 213

7,9
8,6
7,6
7,6
6,6
Joost Z. (Echt)paren Netherlands, 1 augustus 2014
Prima prijs kwaliteit verhouding

zwembad, prijs/kwaliteit verhouding en niet al te ver van strand en uitgaans gebied
Bart M. Individuele reizigers Netherlands, 13 juli 2014
net hotel met goede ligging

ligging, zwembad
Ruime kamer met goede internetverbinding. 2 Zwembaden waarvan 1 op dak met mooi uitzicht over patong. Hotel is vlakbij bangla road en shopping mall.
Herman A. (Echt)paren Belgium, 5 maart 2014
slechte kamer , geen terras of venster die open ko

centraal gelegen
4,7
Patrick V. (Echt)paren Netherlands, 3 januari 2014
Hotel op centrale locatie

Locatie
6,3
Het hotel is centraal gelegen, op loopafstand van bangla straat. Wij hadden een kamer aan de zijkant van het hotel en het geluid van buiten kwam duidelijk door. Vooral met nieuwjaar konden we de hele nacht, tot 's morgens vroeg, 'genieten' van de muziek van buiten. Verder is de hotelkamer is comfortabel, maar komt wat gedateerd over. Er zijn twee zwembaden, maar die waren in December nogal frisjes. De Wifi is helaas nogal langzaam. het personeel is wel vriendelijk.
Jamie H. (Echt)paren Netherlands, 14 juli 2013
Super

attente medewerkers, centraal gelegen
Ons verblijf was echt goed in Amata. De medewerkers zijn erg attend en hebben het beste met ons voor. Zo wilde we graag onze kleren laten wassen en de medewerker van het hotel zelf zei tegen ons 'Nee niet hier bij het hotel doen is veelste duur'. En bracht ons na een wasserette in de straat naast het hotel. Bij aankomst wordt je verwelkomt met een welkomst drankje en worden je koffers gedragen naar je hotelkamer. De ligging is ideaal! Mocht je lekker thais willen eten ga dan ECHT naar Me&You!!!! spot goedkoop, super service en heerlijk eten!
Gunther V. (Echt)paren Belgium, 10 juni 2013
fijn goed gezellig hotel met zeer goed eethuizen

vriendelijkheid ;behulpzaam proper en lekker eten
9,7
aankomst met frisse welkomdrink behulpzaam personeel en echt vriendelijk goed van eten ook a la card was goed eten het hotel geeft rust door het inrichting openheid overal dicht bij en weg van de straat wat het zo rustig maakt
Jan V. (Echt)paren Netherlands, 12 mei 2013
Personeel vriendelijk en de kamer groot

Personeel vriendelijk,na upgrate de kamer met uitzicht op zwembad
Josephus V. (Echt)paren Netherlands, 18 maart 2013
Een zeer prettig verblijf in een rustige omgeving

Schone ruime kamers. Centraal gelegen, dicht bij het strand en het uitgaans/winkelcentrum.
Ons verblijf daar was zeer prettig. Het was en goede plaats om van daar uit dagtochten te maken. Het was gelegen in het centrum van de stad maar slechts op enkele minuten lopen van het strand, het uitgaansgebied en een zeer groot winkelcentrum om de hoek.
Ingrid V. (Echt)paren Netherlands, 3 februari 2013
Fijn hotel op een mooie locatie

Ligging, faciliteiten en de kamer
Dit resort is ons erg goed bevallen. Het resort heeft een fantastische ligging aan het strand, dat lekker rustig is. De kamers zijn goed, ruim genoeg en schoon. Ook zijn de faciliteiten van het resort prima. Het resort is kleinschalig en spreekt ons daarom erg aan. De mensen waren erg gastvrij en probeerden optimale hulp te bieden. In de omgeving is het in de avond rustig. Voor leuke eettentjes zou ik meer naar de hoofdstraat gaan. Het ontbijtbuffet was prima en uitgebreid genoeg. Wel veelal Thais.
Dale W. (Echt)paren New Zealand, 23 oktober 2014
Friendly staff

Friendly staff very helpful
6,3

Amata Resort PhuketAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - Hotel exterieurAmata Resort Phuket - Hotel exterieurAmata Resort Phuket - Hotel exterieurAmata Resort Phuket - Hotel exterieurAmata Resort Phuket - LobbyAmata Resort Phuket - LobbyAmata Resort Phuket - RestaurantAmata Resort Phuket - Eten en drinkenAmata Resort Phuket - Eten en drinkenAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - WinkelsAmata Resort Phuket - FaciliteitenAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Amata Resort, Phuket

AS-AGWEB-3B03