Amata Resort

189/29 Rat-U-Thit 200 Pee, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Bekijk kaart)

Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Suite Amata Resort Phuket - Suite Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Suite
Amata Resort Phuket - Restaurant Amata Resort Phuket - Receptie Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Hotel exterieur Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Gastenkamer Amata Resort Phuket - Zwembad Amata Resort Phuket - Zwembad
Gebied: Patong Aantal kamers: 213

7,9
8,6
7,6
7,6
6,6
Joost Z. (Echt)paren Netherlands, 1 augustus 2014
Prima prijs kwaliteit verhouding

zwembad, prijs/kwaliteit verhouding en niet al te ver van strand en uitgaans gebied
Herman A. (Echt)paren Belgium, 5 maart 2014
slechte kamer , geen terras of venster die open ko

centraal gelegen
4,7
Patrick V. (Echt)paren Netherlands, 3 januari 2014
Hotel op centrale locatie

Locatie
6,3
Het hotel is centraal gelegen, op loopafstand van bangla straat. Wij hadden een kamer aan de zijkant van het hotel en het geluid van buiten kwam duidelijk door. Vooral met nieuwjaar konden we de hele nacht, tot 's morgens vroeg, 'genieten' van de muziek van buiten. Verder is de hotelkamer is comfortabel, maar komt wat gedateerd over. Er zijn twee zwembaden, maar die waren in December nogal frisjes. De Wifi is helaas nogal langzaam. het personeel is wel vriendelijk.
Jamie H. (Echt)paren Netherlands, 14 juli 2013
Super

attente medewerkers, centraal gelegen
Ons verblijf was echt goed in Amata. De medewerkers zijn erg attend en hebben het beste met ons voor. Zo wilde we graag onze kleren laten wassen en de medewerker van het hotel zelf zei tegen ons 'Nee niet hier bij het hotel doen is veelste duur'. En bracht ons na een wasserette in de straat naast het hotel. Bij aankomst wordt je verwelkomt met een welkomst drankje en worden je koffers gedragen naar je hotelkamer. De ligging is ideaal! Mocht je lekker thais willen eten ga dan ECHT naar Me&You!!!! spot goedkoop, super service en heerlijk eten!
Gunther V. (Echt)paren Belgium, 10 juni 2013
fijn goed gezellig hotel met zeer goed eethuizen

vriendelijkheid ;behulpzaam proper en lekker eten
9,7
aankomst met frisse welkomdrink behulpzaam personeel en echt vriendelijk goed van eten ook a la card was goed eten het hotel geeft rust door het inrichting openheid overal dicht bij en weg van de straat wat het zo rustig maakt
Jan V. (Echt)paren Netherlands, 12 mei 2013
Personeel vriendelijk en de kamer groot

Personeel vriendelijk,na upgrate de kamer met uitzicht op zwembad
Josephus V. (Echt)paren Netherlands, 18 maart 2013
Een zeer prettig verblijf in een rustige omgeving

Schone ruime kamers. Centraal gelegen, dicht bij het strand en het uitgaans/winkelcentrum.
Ons verblijf daar was zeer prettig. Het was en goede plaats om van daar uit dagtochten te maken. Het was gelegen in het centrum van de stad maar slechts op enkele minuten lopen van het strand, het uitgaansgebied en een zeer groot winkelcentrum om de hoek.
Ingrid V. (Echt)paren Netherlands, 3 februari 2013
Fijn hotel op een mooie locatie

Ligging, faciliteiten en de kamer
Dit resort is ons erg goed bevallen. Het resort heeft een fantastische ligging aan het strand, dat lekker rustig is. De kamers zijn goed, ruim genoeg en schoon. Ook zijn de faciliteiten van het resort prima. Het resort is kleinschalig en spreekt ons daarom erg aan. De mensen waren erg gastvrij en probeerden optimale hulp te bieden. In de omgeving is het in de avond rustig. Voor leuke eettentjes zou ik meer naar de hoofdstraat gaan. Het ontbijtbuffet was prima en uitgebreid genoeg. Wel veelal Thais.
Antony M. Groepen Singapore, 12 augustus 2014
Good,Cheaper and Good Location

Good location. Foods are good. Staffs are more friendly.. Would stay again and recommend to others.
9,7
Overall We were satisfied with Amata and plan to stay if we come back. Only Limited TV channel(one and old model TV. It would be good if they upgrade to LCD/LED.
Conrado S. (Echt)paren Philippines, 11 augustus 2014
Nice and Clean Hotel, Cheaper and Good Location

Clean, Cheaper and Good Location
9,7
Excellent!!! My wife and I booked for 2 nights only but we extended our stay for another 1 night... good location, 5 mins. walking distance to Patong beach and other adjacent malls and stores... good restaurants... The staff were friendly and accommodating... we can stay again in the future visit...

Amata Resort PhuketAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - SuiteAmata Resort Phuket - SuiteAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - SuiteAmata Resort Phuket - RestaurantAmata Resort Phuket - ReceptieAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - Hotel exterieurAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - GastenkamerAmata Resort Phuket - ZwembadAmata Resort Phuket - Zwembad

Beoordelingen door klanten - Amata Resort, Phuket

AS-AGWEB-3B06