Aochalong Villa & Spa

5/26 Moo 9, Soi PornChalong, Chalong, Phuket, Thailand 83000 (Bekijk kaart)

Aochalong Villa & Spa Phuket - Gastenkamer Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Badkamer Aochalong Villa & Spa Phuket - Strand Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Tuin Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Uitzicht Aochalong Villa & Spa Phuket - Uitzicht Aochalong Villa & Spa Phuket - Uitzicht Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad
Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Zwembad Aochalong Villa & Spa Phuket - Omgeving
Gebied: Chalong Aantal kamers: 43

7,8
6,9
Marloes O. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 30 januari 2012
Hoel met een nachtmerrie

Geen voordelen bij dit hotel
2,3
Wij hadden dit hotel gekozen omdat het op slechts 5 minuten loop afstand zou liggen op onze volgende doorreis. Niets bleek mindere waar, deze 5 minuten is een lokkertje en dus niet netjes beschreven door de diverse betellen partijen. Deze 5 minuten is 20 minuten naar de pier en niet 5 minuten lopen met bagage. Tot over maat van ramp nam de taxi die wij besteld hadden ook nog eens de verwoedere hotel gasten mee, waardoor wij de boot bijna hadden gemist. Taxi zette ons ook nog eens verkeerd af waardoor we met vatbare en al nog eens konden lopen naar de juiste boot. Daarnaast kregen we ook nog de rekening gepresenteerd van wat complimentary water zou moeten zijn. De kamers zijn slecht, zeker voor de prijs kwaliteit verhouding. De badkamer bestaat uit een hokje van 2 bij 2. Hotel heeft geen strand en ligt naast een bouw terrein en bagger bedrijf.
Judith B. (Echt)paren Netherlands, 15 november 2011
Zeer groot zwembad, echter kleine kamer

Het zwembad is super groot en erg leuk
leuk hotel, vriendelijk personeel, mooi zwembad. wij gingen met een stelletje waarbij de vrouw niet kon zwemmen. in totaal zijn er twee zembaden; eentje waarbij het hele zwembad 1.50 diep is en de ander (met uikijk op de zee) die van ondiep naar diep gaat. ideaal dus voor ons reisgenootje die niet kon zwemmen. zo kon ze toch overal staan (in het bad met diepte 1.50). het hotel ligt wel een beetje afgelegen, maar ze hebben een service waar ze je naar de weg brengen met een golfkarretje. leuk en goed! en qua afgelegenheid; aangezien je de hele dag in het zwembad kan liggen is dit geen probleem. de aankleding en uitstraling van het hotel is ook mooi. mooi afgemaakt allemaal met leuke beeldjes, fonteintjes, gekleurde tegeltjes en figuurtjes e.d. op de grond, etc. het restaurant bij dit hotel is erg goed. we zijn drie weken in thailand geweest, maar hier hebben wij het lekkerste gegeten. hele goede service ook. wat wel een nadeel was; onze hotelkamer. die was erg klein. voor de prijs dat we ervoor betaald hebben viel de hotelkamer tegen. op een gegeven moment ben ik bij de receptie zelfs navraag gaan doen of wij wel de juiste kamer hadden gekregen. dat bleek wel het geval. maar je kan het ook zo bekijken; je komt er alleen om te slapen.
Hotel kenmerken tip: Voor een goed zwembad moet je naar dit hotel gaan!
Stephanie S. (Echt)paren Netherlands, 29 augustus 2011
Supper

Goed centraal
Het hotel is heel netjes, zeker z,n sterren waard. het hotel bied goede service. Er zijn 3 markte waarvan de grootste op loop afstand.
Winkel tip: de markt
David H. (Echt)paren Netherlands, 9 november 2010
Goed verborgen schat!

Rustig kleinschalig hotel met uitstekende service
Een kleine week verbleven in dit erg leuke hotel. Bij aankomst was het erg rustig en dit is ook zo gebleven tijdens de rest van ons verblijf. Het hotel heeft twee zwembaden, één in de centrale tuin en één aan het strand(je). Onze kamer bevond zich op de tweede verdieping van het bijgebouw en keek uit op de tuin (grote tros bananen voor je neus!). Schoon hotel en uitstekende bediening, extra dagje was geen enkel probleem en zo geregeld. Uitstapjes via de receptie te regelen en de hotel taxi bracht je voor gemiddelde prijzen overal heen. Wifi is gratis en overal redelijk ontvangst. Grootste minpunt is toch wel de ligging. Vanaf de doorgaande weg moet je nog over een modderig achteraf weggetje lopen, taxi vanaf de luchthaven had geen flauw idee waar het was. De lokale taxi's weten het wat beter te vinden gelukkig.
Sightseeing/attracties tip: Boek een dagtochtje bij sweetdreamers.info - met een klein zeilbootje en dus ook een klein gezelschap ga je dan langs alle mooie strandjes. Echt een heel leuke dag gehad!
Daniel K. (Echt)paren United Kingdom, 21 juli 2014
Love this hotel

Staff, room, pool
Brilliant. The friendliest staff anywhere.
Loida S. Gezinnen met oudere kinderen Philippines, 13 juli 2014
Good experience

Very nice view from our room, beautiful swimming pool, nature type of hotel
We had a really good time at this hotel, very nice.
Kurt F. (Echt)paren United States of America, 6 juli 2014
Good Place

Amazing Pools. Ocean Access. Peaceful
Best thing are the amazing pools at such a good value. Good view of Chalong Bay. Chalong bay doesn't have much nightlife though. We rented a scooter from the front desk for 300bht and drove around. If anything could be better about the hotel, it would be a little closer to the main road so taxis were readily available. As is, it's about 1KM off the road, but still on the bay for great views. But it's a tradeoff. If it were a little closer to the main road, it wouldn't be so peaceful and quiet. All-in-all, it's a great room for a great value & we'd love to stay there again.
Eakachai S. Groepen Thailand, 30 juni 2014
Good

Nice , Good service , Close shopping
Andy P. Individuele reizigers Australia, 6 juni 2014
Amazing.. Great spot had a seaview villa perfect

Villa, staff, quiet
My stay was amazing. had a sea view villa which i would highly recommend. Breaky wasn't too good but the Anchor Restaurant just down the road with amazing food. The staff were great and cleaned my room daily putting fresh water in fridge and making bed and folding my clothes. Will stay here when i go back!!
Rosesanun P. Groepen Thailand, 2 maart 2014
this hotel is very good. big swimming pool.

swimming pool, wifi, service
i love this hotel and i will suggest friends. it is very beautiful swimming pool and internet wifi high speed.

Aochalong Villa & Spa Phuket - Hotel exterieurAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - BadkamerAochalong Villa & Spa Phuket - StrandAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - TuinAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - UitzichtAochalong Villa & Spa Phuket - UitzichtAochalong Villa & Spa Phuket - UitzichtAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - OmgevingAochalong Villa & Spa Phuket - TuinAochalong Villa & Spa Phuket - TuinAochalong Villa & Spa Phuket - TuinAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - ReceptieAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - Balkon/TerrasAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - GastenkamerAochalong Villa & Spa Phuket - BadkamerAochalong Villa & Spa Phuket - LobbyAochalong Villa & Spa Phuket - ReceptieAochalong Villa & Spa Phuket - Recreatie-faciliteitenAochalong Villa & Spa Phuket - Hotel interieurAochalong Villa & Spa Phuket - RestaurantAochalong Villa & Spa Phuket - EntreeAochalong Villa & Spa Phuket - TuinAochalong Villa & Spa Phuket - Hotel exterieurAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - UitzichtAochalong Villa & Spa Phuket - UitzichtAochalong Villa & Spa Phuket - StrandAochalong Villa & Spa Phuket - UitzichtAochalong Villa & Spa Phuket - UitzichtAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - ZwembadAochalong Villa & Spa Phuket - Hotel exterieurAochalong Villa & Spa Phuket - Hotel exterieurAochalong Villa & Spa Phuket - Hotel exterieurAochalong Villa & Spa Phuket - Spa

Beoordelingen door klanten - Aochalong Villa & Spa, Phuket

AS-AGWEB-3B05