Aquarius Legend Hotel

90B, Nguyen Huu Huan Street, Hoan Kiem District - Old Quarter, Hanoi, Vietnam (Bekijk kaart)

Voorheen : Hanoi Value Hotel
Aquarius Legend Hotel Hanoi - Buffet Aquarius Legend Hotel Hanoi - Restaurant Aquarius Legend Hotel Hanoi - Restaurant Aquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer Aquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer Aquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer Aquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer Aquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer Aquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer Aquarius Legend Hotel Hanoi - Restaurant Aquarius Legend Hotel Hanoi - Hotel interieur Aquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer Aquarius Legend Hotel Hanoi - Badkamer Aquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer
Gebied: Hoan Kiem District - Old Quarter Aantal kamers: 18

8,5
7,5
Saskia V. (Echt)paren Netherlands, 9 december 2013
Aangenaam verblijf

Schone kamers, prima ontbijt en vriendelijke medewerkers
We hadden een aangenaam verblijf waarbij wel gezegd moet worden dat we in plaats van de geboekte kamer een kleinere aangeboden kregen. Dit werd hersteld zodra er ruimere kamers beschikbaar kwamen.
Maria P. (Echt)paren Netherlands, 24 oktober 2013
Fijn verblijf in Aquarius

Grote kamer, goede ligging, super stad
Heerlijk. We hadden een grote kamer aan de achterzijde, dus geen last van straatlawaai. We waren zo in de oude stad en bij het Hoan Kiem meer.
John S. (Echt)paren Netherlands, 31 juli 2013
geweldig hotel met hele goede service

bijna iedereen spreekt engels, zeer hulpvaardig en echt schoon
Een heel prettig verblijf. Het personeel deed er alles aan om het naar onze zin te maken, voorzag ons van informatie en zeer behulpzaam en dacht met je mee als je daarom vroeg. De kamer was groot en heel schoon.
Sander J. (Echt)paren Netherlands, 9 juli 2013
Een prettig verblijf op een goede locatie

Ligging, personeel en kamer
Hotel was goed, service uitstekend en een perfecte ligging om de stad te verkennen.
Richard W. (Echt)paren Netherlands, 25 juni 2013
Mooi stadshotel midden in Old Quarter

Perfecte ligging, vriendelijk personeel, grote kamer
Ons verblijf was zeer aangenaam in dit hotel. Personeel heeft diverse zaken voor ons kunnen regelen. Bovendien kregen we een free upgrade. Locatie is perfect! Alles is op loopafstand. Echt een aanrader voor een fijn verblijf in Hanoi.
Wilhelmina M. (Echt)paren Netherlands, 27 oktober 2011
Super leuk hotel met ontzettend lief personeel

In centrum
we hebben het reuze naar ons zin gehad erg behulpzaam personeel erg prettig dat wij hier onze tour konden boeken naar halong en sapa
Winkel tip: Winkels in overvloed
Henk K. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 10 augustus 2010
Met de hele familie in Hanoi

Enorm klantvriendelijke staff, strakke kamers
Hallo, wij komen net na meerdere dagen te Hanoi uit dit hotel. Het is ons enorm bevallen. De medewerkers zijn ultravriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is ok. Wij zaten met onze familie van 4 op 1 4-persoons kamer. Is prima te doen.
C.M. H. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 5 juli 2010
fijn hotel op de goede plaats

Centraal in oude wijk, aardig personeel, twin bedded is voldoende groot voor familie met 2 kids
We verbleven uiteindelijk 4 nachten in dit hotel. Zeer behulpzame medewerkers en de kamers zijn netjes, het ontbijt is prima en grootste voordeel is dat het aan de rand van het oude stadsdeel ligt. Hotel is goed bereikbaar met de taxi
Martijn V. Groepen Netherlands, 1 juni 2010
Prima hotel

Snelle service, goede service, schone kamers, goed gelegen in Old Quarter
Prima hotel direct gelegen in Old Quarter. Alles is makkelijk te voet te bereiken, goede/snelle incheckservice, schone kamers. Dit hotel was onze uitvals(overnachtings)basis voor meerdere tripjes in het Noorden.
Restaurant tip: Restaurant 69, 69 Ma May
J. E. Groepen Netherlands, 16 februari 2010
Goed hotel in het centrum van Hanoi

Ruime kamer, prima schoonmaak, eindelijk weer uitgebreidt douchen
Prima hotel om alles van Hanoi te ontdekken, kan ook wel eens koud zijn maar deze airco heeft een warmtestand die uitstekend werkt. Was geen overbodige luxe bij 6gr overdag. Op 600mtr van Hoan Kiem meer, daaromheen speelt alles zich af in het centrum. Bedden zijn hard maar goed. Letten goed op welke gasten er nog niet zijn, anders dan bij andere hotels waar je voor een écht gesloten deur komt te staan. Je moet wel de nachtwaker wakker kloppen maar werkt altijd!
Uitgaansleven tip: Om de hoek op Hang Bé zit Le Pub, een bar met pubfood geleidt door een Zweed. Deze is tot laat open, goede muziek en leuke bediening. Kunt daar prima eten tot sluitingstijd!!!

Aquarius Legend Hotel HanoiAquarius Legend Hotel Hanoi - BuffetAquarius Legend Hotel Hanoi - RestaurantAquarius Legend Hotel Hanoi - RestaurantAquarius Legend Hotel Hanoi - GastenkamerAquarius Legend Hotel Hanoi - GastenkamerAquarius Legend Hotel Hanoi - GastenkamerAquarius Legend Hotel Hanoi - GastenkamerAquarius Legend Hotel Hanoi - GastenkamerAquarius Legend Hotel Hanoi - GastenkamerAquarius Legend Hotel Hanoi - RestaurantAquarius Legend Hotel Hanoi - Hotel interieurAquarius Legend Hotel Hanoi - GastenkamerAquarius Legend Hotel Hanoi - BadkamerAquarius Legend Hotel Hanoi - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Aquarius Legend Hotel, Hanoi

AS-AGWEB-3A01