Ari Putri Hotel

7,0
Ronny C. Individuele reizigers Netherlands, 6 april 2016
Erg krappe verouderde kamer,
3,3
Jaren geleden bij Ari Putri gelogeerd en toentertijd tevreden. Daarom nu voor onze laatste dagen weer dit hotel geboekt. We hadden nu een kamer beneden die erg krap was. Als we op onze veranda wilden zitten werden we lekgeprikt door de vele muggen. De douche werkte niet optimaal doordat de klep waarmee de douchekop in werking gesteld word niet meer te bedienen was. Gevolg een klein straaltje water. Afsluitdop van fonteintje was stuk. Op de vraag of dit gerepareerd kon worden is de afsluitdop er los ingezet, dus niet meer te bedienen en onderdelen onder de wastafel gegooid die na de schoonmaak van de kamer daar ook bleven liggen. Jammer om de laatste dagen in zo'n hotel te overnachten. Conclusie, hier gaan we dus niet meer naar toe.
Jasmijn D. Gezinnen met jonge kinderen Indonesia, 2 maart 2016
Alles wat je nodig hebt
Sommige kamers wat verouderd, maar nog steeds goed! Er hangt een fijne sfeer. Heerlijk zwembad en vlakbij het strand.
Carla L. (Echt)paren Netherlands, 28 februari 2016
Vakantie
5,3
Prima hotel, zeker voor die prijs
Sonja V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 2 januari 2016
Leuk Balinees hotel.

kleinschalig, ligging, personeel was zeer vriendelijk en zorgzaam voor onze kinderen.
We hebben een uitstekend verblijf gehad in het Ari Putri Hotel. Ze waren allemaal zeer vriendelijk voor ons en onze kinderen. We hadden standard kamers met een tussendeur wat prima was. Tuurlijk de kamers waren wat verouderd, maar alles was schoon en de prijs is dan ook redelijk voor wat je ervoor krijgt. Het restaurant was goed de prijzen waren ook redelijk. De Spa van het hotel was ook goed we hebben een aantal maal genoten van een heerlijke massage. Kort samengevat wilt u een heerlijke vakantie op Bali denk dan gerust na over hotel Ari Putri.
Gerard D. (Echt)paren Netherlands, 16 november 2015
Thuis komen

Centrale ligging, vriendelijk personeel en goed intbijt
F M. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 27 juli 2015
Prima hotel

rustig hotel, goed zwembad, prima ontbijt en restaurant
Prima hotel als je een wat rustiger locatie zoekt. Veel restaurants in de buurt, maar het echte, drukkere centrum van Sanur licht verderop. Je kunt echter gemakkelijk een taxi, fiets of motor nemen. Wandelafstand van het strand, goede bedden, ene kamer is beter dan de andere, en de kamers zijn in het algemeen wat ouder.
Luc V. (Echt)paren Belgium, 24 december 2014
gezellig hotel, goede ligging, vriendelijke staf,

ligging, prijs/kwaliteit,familiale sfeer
Prima, ga zeker nog terug
Stephanie D. (Echt)paren Netherlands, 26 juli 2014
Rustig en prettig verbljjf

Ligging hotel, prima kamer, fijne bar/restaurant.
We zijn 2 nachten verbleven in dit hotel. De service was prima. Iedereen was behulpzaam en vriendelijk. De kamer was schoon. Mooie Indonesische aankleding. Locatie was prima, dichtbij het strand en in een straat gelegen met winkeltjes en restaurants. Het zwembad is prima, voldoet aan de wensen. Hotel is vrij rustig en dat is lekker om je even terug te trekken. In de avond kun je nog lekker op het terrad buiten zitten.
Hendrikus V. Individuele reizigers Netherlands, 7 maart 2014
Prima hotel voor prijs

zwembad, ligging personeel
Mijn hotel was prima , bij binnenkomst een kamer aan het zwembad, 's morgens een goed ontbijt, misschien niet genoeg voor iedereen, maar wel fruit en koffie
Jolande H. (Echt)paren Netherlands, 8 oktober 2013
Prima hotel voor een prima prijs

Ligging nabij het strand e in gezellige omgeving met leuke en goede restaurants
9,7
Wij hadden voor 1 nacht geboekt ivm onze terugreis naar Nederland. Redelijk dichtbij het vliegveld gelegen. Alles wat je nodig hebt was aanwezig, behalve dat Wifi in de standaardkamers ontbreekt. Het bed was van mindere kwaliteit met boven je aan de muur de airco die steeds de koude lucht over je heen blaast.
1 - 10 van 14 beoordelingen
Ari Putri Hotel BaliAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - ZwembadAri Putri Hotel Bali - Koffiehuis/CaféAri Putri Hotel Bali - RestaurantAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - ZwembadAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - Balkon/TerrasAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - SpaAri Putri Hotel Bali - SpaAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - RestaurantAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - SpaAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - BadkamerAri Putri Hotel Bali - Balkon/TerrasAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - FitnessruimteAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - ZwembadAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - SpaAri Putri Hotel Bali - Gastenkamer

Agoda is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A03