Ari Putri Hotel

Cemara Street, Sanur, Bali, Indonesië (Bekijk op kaart)

Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Zwembad Ari Putri Hotel Bali - Koffiehuis/Café Ari Putri Hotel Bali - Restaurant Ari Putri Hotel Bali - Hotel exterieur Ari Putri Hotel Bali - Hotel exterieur Ari Putri Hotel Bali - Zwembad Ari Putri Hotel Bali - Hotel exterieur Ari Putri Hotel Bali - Hotel exterieur Ari Putri Hotel Bali - Balkon/Terras Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Spa
Ari Putri Hotel Bali - Spa Ari Putri Hotel Bali - Hotel interieur Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Hotel interieur Ari Putri Hotel Bali - Restaurant Ari Putri Hotel Bali - Hotel interieur Ari Putri Hotel Bali - Hotel interieur Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Gastenkamer Ari Putri Hotel Bali - Spa Ari Putri Hotel Bali - Hotel interieur
Gebied: Sanur Aantal kamers: 52

7,8
7,0
Sonja V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 2 januari 2016
Leuk Balinees hotel.

kleinschalig, ligging, personeel was zeer vriendelijk en zorgzaam voor onze kinderen.
We hebben een uitstekend verblijf gehad in het Ari Putri Hotel. Ze waren allemaal zeer vriendelijk voor ons en onze kinderen. We hadden standard kamers met een tussendeur wat prima was. Tuurlijk de kamers waren wat verouderd, maar alles was schoon en de prijs is dan ook redelijk voor wat je ervoor krijgt. Het restaurant was goed de prijzen waren ook redelijk. De Spa van het hotel was ook goed we hebben een aantal maal genoten van een heerlijke massage. Kort samengevat wilt u een heerlijke vakantie op Bali denk dan gerust na over hotel Ari Putri.
Gerard D. (Echt)paren Netherlands, 16 november 2015
Thuis komen

Centrale ligging, vriendelijk personeel en goed intbijt
F M. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 27 juli 2015
Prima hotel

rustig hotel, goed zwembad, prima ontbijt en restaurant
Prima hotel als je een wat rustiger locatie zoekt. Veel restaurants in de buurt, maar het echte, drukkere centrum van Sanur licht verderop. Je kunt echter gemakkelijk een taxi, fiets of motor nemen. Wandelafstand van het strand, goede bedden, ene kamer is beter dan de andere, en de kamers zijn in het algemeen wat ouder.
Luc V. (Echt)paren Belgium, 24 december 2014
gezellig hotel, goede ligging, vriendelijke staf,

ligging, prijs/kwaliteit,familiale sfeer
Prima, ga zeker nog terug
Stephanie D. (Echt)paren Netherlands, 26 juli 2014
Rustig en prettig verbljjf

Ligging hotel, prima kamer, fijne bar/restaurant.
We zijn 2 nachten verbleven in dit hotel. De service was prima. Iedereen was behulpzaam en vriendelijk. De kamer was schoon. Mooie Indonesische aankleding. Locatie was prima, dichtbij het strand en in een straat gelegen met winkeltjes en restaurants. Het zwembad is prima, voldoet aan de wensen. Hotel is vrij rustig en dat is lekker om je even terug te trekken. In de avond kun je nog lekker op het terrad buiten zitten.
Hendrikus V. Individuele reizigers Netherlands, 7 maart 2014
Prima hotel voor prijs

zwembad, ligging personeel
Mijn hotel was prima , bij binnenkomst een kamer aan het zwembad, 's morgens een goed ontbijt, misschien niet genoeg voor iedereen, maar wel fruit en koffie
Jolande H. (Echt)paren Netherlands, 8 oktober 2013
Prima hotel voor een prima prijs

Ligging nabij het strand e in gezellige omgeving met leuke en goede restaurants
9,7
Wij hadden voor 1 nacht geboekt ivm onze terugreis naar Nederland. Redelijk dichtbij het vliegveld gelegen. Alles wat je nodig hebt was aanwezig, behalve dat Wifi in de standaardkamers ontbreekt. Het bed was van mindere kwaliteit met boven je aan de muur de airco die steeds de koude lucht over je heen blaast.
Linda D. Individuele reizigers Netherlands, 1 oktober 2013
fantastisch vriendelijke hotelmensen en gezellig

personeel, ligging, ontbijt
Was prima, goede prijs en kwaliteit en lieve mensen werkzaam.
Harry B. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 29 juli 2013
prima hotel voor een nachtje verblijven

betaalbaar en netjes
6,3
we hadden voor een nacht een plekje nodig, qua prijs prestatie en ligging TOP
Roelof S. (Echt)paren Netherlands, 17 juli 2013
Een knus,comfortabel en schoon hotel

Schoon , goede ligging , goede prijs/kwaliteit
Een prima verblijf , hotel mooier dan je verwacht .
1 - 10 van 11 beoordelingen

Ari Putri Hotel BaliAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - ZwembadAri Putri Hotel Bali - Koffiehuis/CaféAri Putri Hotel Bali - RestaurantAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - ZwembadAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - Balkon/TerrasAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - SpaAri Putri Hotel Bali - SpaAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - RestaurantAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - SpaAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - BadkamerAri Putri Hotel Bali - Balkon/TerrasAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - GastenkamerAri Putri Hotel Bali - FitnessruimteAri Putri Hotel Bali - Hotel interieurAri Putri Hotel Bali - ZwembadAri Putri Hotel Bali - Hotel exterieurAri Putri Hotel Bali - SpaAri Putri Hotel Bali - Gastenkamer

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.