Aspery Hotel

5/41-51 Patong Beach Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand 83150 (Bekijk op kaart)

Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Badkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer
Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Gastenkamer Aspery Hotel Phuket - Badkamer Aspery Hotel Phuket - Badkamer Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant Aspery Hotel Phuket - Restaurant
Gebied: Patong Aantal kamers: 178

7,9

8,2
7,8
8,0
7,4
Henk A. Individuele reizigers Netherlands, 13 januari 2014
Prima plaats om te verblijven

Centrale ligging, Schoon, Rustige omgeving
Het Hotel was prima voor kwaliteit/prijsverhouding. Het ontbijt stelt niet veel voor. Wel wat storend dat er bij het zwembad (op het dak) gedurende de dag niks opgeruimd werd en er ook geen vuilnisbak stond. Dus gedurende de dag lagen er steeds meer lege flesjes, volle asbakken, en boren met etensresten, s morgens was het wel weg.
Mattias S. Individuele reizigers Belgium, 12 augustus 2013
Was 2de verblijf het hotel is aan vernieuwing toe

Dichtbij het strand niet ver van het uitgaansleven gemakkelijk bereikbaar van de luchthaven
5,7
Vanaf smorgens 8 uur waren er werken aan de gang van hotel ze waren enkele nieuwe kamers aan het maken zodus iedere dag het geluid van lassers drilboren hamers en dat zo elke dag van mijn verblijf in het hotel.
Geoffrey D. Individuele reizigers Belgium, 12 augustus 2013
Jammer van de werken in het hotel

Dicht bij de zee dicht bij uitgaansleven winkels
5,3
Jammer van de werken in het hotel , overal stof tot in de kamer . Iedere morgen wakkerkomen rond 8h van hamers drilboren betonmixers , en dat in de gang van hotel.
Richard P. Individuele reizigers Netherlands, 3 mei 2013
gemiddeld hotel

ligging en prijs
4,7
toen we aankwamen moesten we 3 uur wachten terwijl er gewoon kamers leeg waren. Volgens de info over het hotel is er een lift aanwezig maar dan moet je wel een duurde kamer nemen. Ik werd in een ander gebouwtje geplaatst en moest elke dag naar 4 hoog de trap op. Er was geen beveiliging waar ik zat en iedereen kon zo naar binnen lopen. Ik ga hier nooit meer heen. personeel is ook niet erg vriendelijk en behulpzaam.
Johan S. Groepen Belgium, 1 oktober 2012
Acceptabel hotel dicht bij het strand

niet duur, redelijke service,
Aspery hotel is vrij goed gelegen in Katon Beach. Hoewel het aan de minst interessante kant licht, is alles gemakkelijk en te voet bereikbaar wat in Katon interessant is. Hoedanook is het plaatje niet groot, dus.. Het hotel is een beetje ouderwets bij binnenkomen, maar de kamers zelf zijn luchtig en ruim en beter. Bij ons verblijf was het zwembad op het dak echter in herstelling en kon niet gebruikt worden. We waren ons daar niet van bewust vooraf en dit was een ware tegenvaller. We hebben daarom voor een upgrade van de kamer gevraagd maar het duurde wel 2 nachten voor er effectief iets kwam. De ene crew aan receptie was de andere niet... De eerste kamer was OK maar de badkamer had schimmelgeur en dito sporen. De tweede kamer (ruimer en betere kant qua uitzicht) was wat dat betreft beter. Beide kamers was er een probleem met het warm water, dit komt traag en ook onregelmatig. Geen minibar, wel een koelkast. Het ontbijt is OK, de spiegeleieren echter altijd te ver gebakken. In de bar/restaurant zijn de mensen heel vriendelijk.
Sightseeing/attracties tip: Voor alle dagtrips die in de straten en in het hotel te koop zijn, moet je uitkijken. Je kan enorm afdingen op de genoemde prijzen. Wij hebben twee trips gedaan waarvan 1 niet voor herhaling vatbaar, dat was een boottocht naar PhiPhi Island en twee andere eilanden, slechte organisatie, slechte trip, vermijdt dus "Sea Angel" voor zulke "cruise". De andere trip was daarentegen uitstekend, met Elephant riding, ATV,Rafting, Fox slide , monkey visit, In Patong moet je zeker de straat doen met de vele bars, 's avonds en 's nachts de moeite waard. Op de hoek, dichtbij de shopping mall, een bar met uitstekende live bands ! Nooit Dire Straits and Eagles zo goed horen spelen ! Goede restaurants zitten in de kant meer naar het zuiden van het stadje. Mooie buiten-restaurants met verzorgde bediening en niet duur. Iets anders interessants daar : Pum's Cooking Class . Leer Thais koken . Fantastisch , plezant, en lekker (als je het goed klaargemaakt had natuurlijk !)
Hendrika W. Groepen Netherlands, 20 april 2012
Fantastisch hotel op een goede lokatie

Gratis internet!
9,7
Leuk hotel we werden goed ontvangen en kregen een kamer met een grote televisie en een heerlijk bed. Het zwembad was ook redelijk maar niet om lang te verblijven. De lokatie van het hotel is erg rustig en ligt naast een prachtig (duur) oord met een schitterende bar ("nap") waar ze heerlijke verse margharita's serveren en live muziek hebben. Het hotel bood gratis (traag) internet wat een fijne verassing is gezien de tarieven in de internetcafes. Het ontbijt was het beste wat we in Thailand hebben gekregen in 7 weken. Aan te raden ook voor langer verblijf (wij bleven 3 nachten).
Uitgaansleven tip: Margharita's bij Nap.
Hubertus U. (Echt)paren Netherlands, 27 februari 2012
zeer goed hotel was voor de tweede keer

geweldig ontbijt voor ieder wat wils
was voor de twede keer in dit hotelen vonden het jammer dat wij na vijf en twintig dagen naar huis moesten maar gaan volgend jaar weer terug geweldige kamer .vriendelijkheid en een geweldige keuken. lekker rustig slapen honderdmeter van het strand. en honderd vijftig meter van het uitgaan centrum.
Restaurant tip: probeer ook de keuken van het hotel ps geweldig en ook nummer zes er tegen over.ook austereik garden tegen over het ibis hotel.geweldig voor grote eters.
Willem J. (Echt)paren Netherlands, 11 februari 2012
Leuk hotel met aardig personeel

Aardige kamer,vlak bij het strand en net ver genoeg weg van het drukke centrum
in een bijgebouw,dus even lopen voor het ontbijt en de handdoeken,maar wel een leuke ,ruime kamer en vriendelijk enbehulpzaam personeel. onder het hotel een service met massage ,manicure en pedicure voor erg schappelijke prijzen. iedere dag de kamer schoongemaakt en een prima badkamer met alles wat op vakantie nodig hebt
Elma S. (Echt)paren Netherlands, 24 juni 2011
Mooi hotel in het centrum van Patong

In het centrum gelegen, op loopafstand van het strand
geweldig hotel. het ontbijtbuffet is goed en uitgebreid. hotelkamers zijn ook heel mooi met onder andere een regendouche. het is nog geen 5 minuten lopen naar het centrum en het strand. zeker een hotel om terug te keren.
Uitgaansleven tip: Club Tai Pan is heel leuk. En met de boot naar Koh Phi Phi is fantastisch en daar betaal je 5 euro voor!!
Roberto D. Groepen Netherlands, 15 oktober 2010
Goede locatie, net buiten het nachtleven

Dicht bij het strand
Helaas werd het zwembad verbouwd toen wij daar waren. Ter compensatie kregen we een gratis maaltijd. Het hotel zelf is prima. Gratis internet. Vriendelijk personeel. Mooie schone kamers. Het hotel ligt 3 minuten lopen van het strand en 15 minuten lopen van het uitgaanscentrum. Op zich wel lekker want dan heb je niet zo last van de herrie. Ontbijt was klasse Het avondeten was minder, maar genoeg restaurants vlakbij.

Aspery Hotel PhuketAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - BadkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - GastenkamerAspery Hotel Phuket - BadkamerAspery Hotel Phuket - BadkamerAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - RestaurantAspery Hotel Phuket - ZwembadAspery Hotel Phuket - ReceptieAspery Hotel Phuket - ReceptieAspery Hotel Phuket - Hotel exterieurAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - SpaAspery Hotel Phuket - FaciliteitenAspery Hotel Phuket - Hotel exterieurAspery Hotel Phuket - Hotel exterieurAspery Hotel Phuket - Hotel exterieurAspery Hotel Phuket - Lobby

AS-AGWEB-3B06