B P International Hotel

No.8 Austin Road, Tsim Sha Tsui, Hong Kong (Bekijk op kaart)

B P International Hotel Hong Kong - Hotel exterieur B P International Hotel Hong Kong - Receptie B P International Hotel Hong Kong - Lobby B P International Hotel Hong Kong - Lobby B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Badkamer B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Badkamer B P International Hotel Hong Kong - Uitzicht B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer
B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Gastenkamer B P International Hotel Hong Kong - Hotel interieur B P International Hotel Hong Kong - Koffiehuis/Café B P International Hotel Hong Kong - Bar/Lounge B P International Hotel Hong Kong - Balzaal B P International Hotel Hong Kong - Balzaal
Gebied: Tsim Sha Tsui Aantal kamers: 529

7,6
7,5
8,0
6,9
Paul I. Zakelijke reizigers Belgium, 20 oktober 2013
een tegenvaller.

ligging, uitzicht op de stad
5,3
een grote tegenvaller. Kamer en badkamer zeer klein, het toilet staat bijna tegen de lavabo. Zeer lang wachten om in te checken. Zeer langwachten om met de lift naar beneden te gaan. Alle liften overvol. I ben dan met de lift naar boven gegaan en daarna naar beneden. Zeer veel lawaai op de gang van Indiërs. Ik heb hen gevraagd om wat minder lawaai te maken maar daar werd geen gehoor aan gegeven. Het ontbijt zeer pover. Het was zeker zijn prijs niet waard. De receptie was onderbemand. 3 of 4 dames was ruim onvoldoende om het groot aantal personen in en uit te checken.
Willy J. Zakelijke reizigers Netherlands, 12 november 2012
goed business hotel

goede ligging
6,3
correcte kamers, goede ligging, wel vaak problemen met internetverbinding
Willy J. Zakelijke reizigers Netherlands, 6 november 2012
goede ligging / geen bijzonderheden

goed bereikbaar
6,3
geen speciale opmerkingen / goed hotel voor zakelijke aspraken / correcte bediening
Thalita K. Groepen Netherlands, 10 oktober 2012
Perfecte locatie

Dichtbij metrostation, winkels, wisselkantoor
hotel is prima: schone kamers, mooi uitzicht, mogelijkheid zelf je kleren te wassen (muntjes koop je bij de receptie), gratis wifi (verbinding niet altijd even goed, maar het werkt). niet iedereen bij de receptie is even aardig.
Johannes D. (Echt)paren Netherlands, 29 januari 2012
Prima goed schoon hotel

Goede ligging
Ons verblijf in het BP hotel was prettig, maar helaas mogen sommige medewerkersters van de service desk een beleefdheids en klantvriendelijk cursus volgen.
Frederik V. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 2 augustus 2010
Prima hotel

centraal gelegen
Dit is een prima hotel op het Kowloon gedeelte van Hong Kong. Het ligt vlak naast een groot park. De gratis shuttle zet je af voor de deur van het hotel. De kamers zijn vrij klein, vooral de badkamer, maar ze zijn voorzien van alle voorzieningen. Dit is een zeer goed, centraal gelegen hotel. Een aanrader.
Maggie X. (Echt)paren Netherlands, 30 mei 2010
Verblijf

Dicht bij centrum, makkelijk met openbaar vervoer
Er was op een dag vroeg in de ochtend, ging de alarm van de brandweer af. Wij renden de kamer uit, er waren ook andere mensen in de gang,een van die mensen zei: "Shall we go downstairs"? wij gingen allemaal naar de trap toe, een van die jongen zei:"Oh my god, it is very high". Toen ging iedereen weer terug, want wij hebben geen roken gezien. Na ongeveer 10 minuten komen 2 van de bedrijf leiders naar elke verdieping en zei tegen alle klanten dat het een vals alarm was, omdat een man zijn haar zat te drogen met haardroger en te dicht bij zat bij de rookmelder. Daarom ging het alarm af.
Restaurant tip: tegen over het hotel is een goeie Thaise restaurant.
Frank M. (Echt)paren Netherlands, 19 februari 2010
Prima hotel

Ons verblijf in dit hotel hebben wij als prettig ervaren. We hadden een kamer op de 15e verdieping en dit leverde soms nogal wat problemen op met de lift. Er zijn 4 liften en het lijkt, als je ze oproept, alsof ze niet willen komen (op het moment dat je de lift oproept gaan alle liften bewegen maar geen stopte direct op onze verdieping. De kamer was schoon, van alle gemakken voorzien en werd iedere dag netjes schoongemaakt. Op loopafstand van Temple street, metro en achter het hotel is het Kowloon Park. 200 meter lopen en je staat op Nathan Road. Prima hotel.
Evert J. (Echt)paren Netherlands, 27 mei 2009
BP Internatinal House

centrale ligging in Kowloon. professional service, goed ontbijt. Internet service
Alhoewel wij een dag eerder zouden komen, vanuit Cebu, maar helaas gecancelled, was er geen probleem bij het inchecken toen wijuiteindelijk arriveerden. vanuit Vliegveld is ca 30 a 45 minuten en kost 240 HK dollars. er is ook ook een hotel shuttle service voor 3 personen betaalden we 230 HK dollar, gaat wel 1st langs andere hotels dus rit duurt langer. bagage service is prima. vanuit hotel is het ca 5 minuten lopen naar Metro. Zeer de moeite waard is Kowloon park waar van alles te zien is. Shoppen en restaurents volop in de buurt.
Sightseeing/attracties tip: UIteraard de haven waar elke avond om 8 uur een lichtshow te zien is. ca 10 min lopen.
Kong P. Individuele reizigers Singapore, 16 december 2014
very good

good location, clean, friendly
Very good.

B P International Hotel Hong KongB P International Hotel Hong Kong - Hotel exterieurB P International Hotel Hong Kong - ReceptieB P International Hotel Hong Kong - LobbyB P International Hotel Hong Kong - LobbyB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - BadkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - BadkamerB P International Hotel Hong Kong - UitzichtB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - GastenkamerB P International Hotel Hong Kong - Hotel interieurB P International Hotel Hong Kong - Koffiehuis/CaféB P International Hotel Hong Kong - Bar/LoungeB P International Hotel Hong Kong - BalzaalB P International Hotel Hong Kong - Balzaal

Beoordelingen door klanten - B P International Hotel, Hong Kong

AS-AGWEB-3A08