Mijn account (inloggen)

Baan Laimai Beach Resort

66 Thavee-Wong Road, Patong, Phuket, Thailand (Bekijk kaart)

Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Badkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Badkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Balkon/Terras Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer
Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Gastenkamer Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad Baan Laimai Beach Resort Phuket - Zwembad
Ligging: Patong Aantal kamers: 256

7,5
9,0
7,4
7,6
7,4
7,5
Kris P. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 10 april 2013
Zeet fijn hotel in het centrum maar toch rustig

Ontbijt , personeel , zwembad
9,7
Het verblijf was zeer goed allles verliep vlot en snel
Jan K. (Echt)paren Netherlands, 16 november 2012
Heel slecht hotel voor 80€ per nacht

Geen
2,3
Wat we hadden verwacht bij het zien van de foto,s is totaal anders, betonnen vloer met maar 1 stopcontact douche ruimte vies met zeep resten van de vorige gasten. Kom hier nooit meer terug al mocht ik gratis hier verblijven, het eten is van het backpackers niveau gebakken ei wat al 2 uur ligt en er word niks aangevuld
Restaurant tip: Het eten bij Italiano in het dorp is heerlijk
Leender V. Individuele reizigers Netherlands, 1 februari 2012
Leuk Hotel, goede lokatie.

Dicht bij strand, dicht bij Bangla Road.
ik had seaview room gereserveerd, maar deze waren allemaal bezet. hierdoor pool acces gekregen. ruime schone kamer. vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt tot 11:00. 's avonds live muziek bij restaurant, wat ook in de kamer te horen is, ik vond dat alleen maar gezellig maar dat kan uiteraard voor iedereen verschillen. goede lokatie, dicht bij strand, en uitgaansgebied zonder hier direct last van te hebben.
Johannes V. Individuele reizigers Netherlands, 12 december 2011
leuk hotel voor families in centrum patong

overal dichtbij
9,7
veel russen,veel comfort,aardig attent personeel,extra guest kosten(let op),goed ontbijt
Uitgaansleven tip: prima locatie met veel service
Rob P. (Echt)paren Netherlands, 22 maart 2011
Goed hotel aan het strand

Het restaurant is gezellig met live muziek
Hotel ligt aan het strand en heeft een mooi nieuw zwembad. De omgeving is niet al te druk maar wel gezellig. Op loop afstand is het uitgangs centrum (10 min). Personeel is vriedenlijk op de kok na die het ontbijt verzorgt.
Sightseeing/attracties tip: James bond eiland met een speedboot.
Kjell B. Groepen Netherlands, 12 februari 2010
hotel baan laimai

centraal gelegen aan de boulevard. Een goede prijs betaald via agoda.
centraal gelegen aan de boulevard. Een goede prijs betaald via agoda. Het hotel wordt op dit moment verbouwd en het zwembad is dicht. Het zou klaar zijn in februari , dus we dachten dat het wel mee zou vallen met het lawaai. Maar vebouwing duurt nog minimaal een jaar extra. Daarnaast hadden we een mooie kamer, maar zonder ramen/balkon. Al drie keer eerder in dit hotel geweest. Was dit jaar wel het minste bezoek. Volgende keer iets anders proberen. Prijs/kwaliteit net in orde. Phuket, patong beach is wel prijzig geworden. Misschien door de invasie russische toeristen
Hotel kenmerken tip: goeie locatie. ontbijt zeer matig. Veel types verschillend kamers, dus check dit goed.
Judy L. Groepen Singapore, 19 april 2014
Bad service, musky rooms

Beach nearby, dining & shopping accessible
We arrived 0730hrs in phuket. We understood it will be too early for check-in. However, at 1220hrs, we requested for a early check-in for at least 1 room. We had a booking for 3 rooms. We were immediately denied. I explained that my daughter was feeling queasy. We were asked to pay for early check-in. I demanded to speak to a Manager, was told they have no Manager around. Instead along came a Supervisor, shoved me a Check-in regulation List and asked me to read it instead. What nerve of him! He simply refused to comply to our request. His answer to us was outrageously rude, arrogant and nonchalant! Totally unacceptable being the Supervisor of Front Desk!Besides being treated this way, the rooms were of no respite. Rooms were musky, bathroom faucets were rusty, pillows and sheets smells! In short, despite the good location of this hotel, i would never stay in this hotel ever again!Unless one would like to be treated like crap!
Phyo W. (Echt)paren Myanmar, 19 april 2014
nice, comfortable and cozy

Close to beach and Centrally located for shopping
Jianmin C. (Echt)paren China, 18 april 2014
ok for vacation

close to sea, nice facility
ok
Ismail A. (Echt)paren United Arab Emirates, 18 april 2014
I will diffenetly stay in this hotel again

Wifi, location, room size, nice swimming pool
I really enjoyed staying in hotel, I do recommend to stay in rooms with see view or pool view, specially with balcony. All the night life are with in walking distance even many choice of restorantes are very near. It is also having one biggest swimming pool as children will really enjoy relaxing and playing.

Baan Laimai Beach Resort PhuketBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - BadkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - BadkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - Balkon/TerrasBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - GastenkamerBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - ZwembadBaan Laimai Beach Resort Phuket - UitzichtBaan Laimai Beach Resort Phuket - Hotel exterieurBaan Laimai Beach Resort Phuket - Hotel exterieurBaan Laimai Beach Resort Phuket - Hotel exterieurBaan Laimai Beach Resort Phuket - Hotel exterieurBaan Laimai Beach Resort Phuket - BalzaalBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurantBaan Laimai Beach Resort Phuket - BalzaalBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurantBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurantBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurantBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurantBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurantBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurantBaan Laimai Beach Resort Phuket - RestaurantBaan Laimai Beach Resort Phuket - LobbyBaan Laimai Beach Resort Phuket - LobbyBaan Laimai Beach Resort Phuket - LobbyBaan Laimai Beach Resort Phuket - LobbyBaan Laimai Beach Resort Phuket - StrandBaan Laimai Beach Resort Phuket - Strand