Bali Bhuana Beach Cottages

Jalan Raya Bunutan, Lipah - Amed, Amed, Bali, Indonesië 80815 (Bekijk op kaart)

Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Tuin Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Tuin Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Restaurant Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Restaurant Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Restaurant Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieur Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieur Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieur Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieur Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieur Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer
Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Balkon/Terras Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Tuin Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Balkon/Terras Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Gastenkamer Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Balkon/Terras Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieur Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Strand Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Strand Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieur Bali Bhuana Beach Cottages Bali - Zwembad
Gebied: Amed Aantal kamers: 12

8,2
8,4
8,2
8,0
7,1
Andre L. Individuele reizigers Netherlands, 15 juni 2015
goede locatie

ligging, uitzicht en vriendelijk personeel.
Goed verblijf gehad. Internet signaal niet in de kamer niet optimaal bereikbaar.
Paul K. (Echt)paren Netherlands, 7 januari 2014
Prettig

vlakbij zee, rust, vriendelijk personeel
In een woord; fantastisch, vriendelijk en behulpzaam personeel, een mooie tuin en veel restaurants in de buurt
Carl V. (Echt)paren Netherlands, 26 oktober 2013
Ontspannen en redelijke kwaliteit voor niet duur

Rust, snorkelen, bloemen
Geen problemen, vriendelijke staf, leuke mensen, mooie ntuur.
Bas V. (Echt)paren Netherlands, 22 juni 2013
Zeer afgelegen, mooi rif.

Op loopafstand van prachtige snorkellocatie
5,7
Het hotel ligt zeer afgelegen er is simpelweg niets te doen. Amed ligt op 4 km afstand. Een medewerker heeft ons er heen gebracht zodat we iets konden eten en ons daarna weer netjes opgehaald. Het rif (op 100m) is prachtig en zeer de moeite waard. Het eten in het restaurant is walgelijk en alternatieven zijn er nauwelijks. Ga vooral niet naar dit hotel (en ook niet naar amed).
Jaap B. (Echt)paren Netherlands, 10 maart 2013
prachtige kamer, ruim, hoog plafond, dicht bij zee

rust, kamer, groot terras
we hadden een standaart kamer geboekt maar omdat het rustig was mochten we zonder extra kosten een grote kamer in beslag nemen. Deze kamer was een plaatje. Het bed kraakte maar dat werd direct verholpen. de manager had veel te vertellen over Bali. Roomservice was ook geen enkel probleem. Ligt wel wat afgelegen.
Jan-Willem V. Groepen Netherlands, 23 september 2012
Rustig hotel aan strand

Rust, aan strand, mooi zwembad
5,7
Rustig hotel, wel wat afgelegen. Leuk restaurantje tegenover het hotel. Erg veel muggen. De dag na onze klachten werd dit opgepakt door de openingen bij de badkamer met muggennet te voorzien. Daarna nog steeds muggen maar minder. Rioollucht in badkamer. Kamer is ruim. Mooi zwembad aan zee
Restaurant tip: Restaurant tegenover hotel was goed.
Carmel S. (Echt)paren Australia, 20 augustus 2015
Relaxing, quiet stay

Friendly,helpful staff,beachfront location,peaceful
Great stay, fruit salad at breakfast excellent, a lovely restful stay
Louise J. (Echt)paren Australia, 4 mei 2015
Great location

Location, facilities and staff
We had a great three nights at Bali Bhuana. The location right in the beach was fantastic. Snorkelling excellent so close by. The pool and restaurant were also fabulous. Didn't want to leave. Will be back as soon as we can
Gerard N. (Echt)paren Australia, 17 maart 2015
Relaxing stay

Beach Pool Value for money
Stayed 3 nights and had an enjoyable and relaxing time.
Bruce W. (Echt)paren United States of America, 9 maart 2015
Lovely remote spot, friendly staff

Location at excellent snorkeling site, good food, friendly staff
We had a very nice, but rainy stay. The staff, particularly Sudi were very helpful. We had a power outage, and we use powered medical equipment at night, and the staff arranged for us to be on generator power in our unit throughout the outage. Snorkeling in coral is available about 20 ft off shore from the black sand beach in front of the pool. Would definitely stay there again, but would come in the dry season!
Rapporteer deze beoordeling

Bali Bhuana Beach Cottages BaliBali Bhuana Beach Cottages Bali - TuinBali Bhuana Beach Cottages Bali - TuinBali Bhuana Beach Cottages Bali - RestaurantBali Bhuana Beach Cottages Bali - RestaurantBali Bhuana Beach Cottages Bali - RestaurantBali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieurBali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieurBali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieurBali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieurBali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieurBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - Balkon/TerrasBali Bhuana Beach Cottages Bali - TuinBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - Balkon/TerrasBali Bhuana Beach Cottages Bali - GastenkamerBali Bhuana Beach Cottages Bali - Balkon/TerrasBali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieurBali Bhuana Beach Cottages Bali - StrandBali Bhuana Beach Cottages Bali - StrandBali Bhuana Beach Cottages Bali - Hotel exterieurBali Bhuana Beach Cottages Bali - ZwembadBali Bhuana Beach Cottages Bali - ZwembadBali Bhuana Beach Cottages Bali - UitzichtBali Bhuana Beach Cottages Bali - ZwembadBali Bhuana Beach Cottages Bali - Tuin

Beoordelingen door klanten - Bali Bhuana Beach Cottages, Bali

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B01