Bangkok Cha-Da Hotel

188 Ratchadpisek Road Huay Kwang,, Ratchadaphisek, Bangkok, Thailand 10310 (Bekijk op kaart)

Voorheen : Siam Beverly Hotel
Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Gastenkamer Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Gastenkamer Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Restaurant Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Zwembad Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Lobby Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Gastenkamer Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Hotel exterieur Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Lobby Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Restaurant Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Restaurant Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Gastenkamer Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Hotel exterieur Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Gastenkamer Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal
Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Gastenkamer Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Gastenkamer Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Restaurant Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Zwembad Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Balzaal Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Lobby Bangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Gastenkamer
Gebied: Ratchadaphisek Aantal kamers: 215

7,5
7,9
7,0
7,4
7,2
6,6
Tommy B. (Echt)paren Belgium, 3 november 2013
Degelijk en budget vriendelijk hotel

Ligging, comfort, budget/kwaliteit
Goed gelegen hotel makkelijk te bereiken van luchthaven, dichtbij Metro en nabij restaurants. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer met redelijk comfort tegen een zeer betaalbare prijs. Aircon beetje luidruchtig maar dat is een veelvoorkomend probleem in de meeste hotels. Over het algemeen een goed hotel voor kort verblijf of transfer.
Richard B. (Echt)paren Netherlands, 20 mei 2013
Goed hotel centraal gelegen in Bangkok

Ligging, prijs/kwaliteitsverhouding vriendelijkheid personeel
Kurt V. (Echt)paren 30 mei 2012
slechtste hotel van mijn leven

geen
om het met een paar woorden te zeggen; slecht, slechter, slechts.
Jacobus P. (Echt)paren Netherlands, 18 december 2010
UItstekend en fraai hotel

Mooie kamers, goede inrichting
Wij boekten vanwege een opera bezoek in op loopafstand liggend theater. Hotel, kamers, personeel, uistekend. Fraaie inrichting. Goed dinerbuffet. Uistekend ontbijt. Verouderd lijkend uitgaansleven in directe omgeving niet bezocht. In zeer directe gegevens geen winkels of redelijke eetgelegenheden ontdekt.
Cornelis J. (Echt)paren Netherlands, 17 april 2010
Cha Da, value 4 money

prijs/kwaliteit
6,3
dit hotel is een prijsgunstig 4 sterren hotel in BKK. Het zwembad op de "top-floor" is ietwat aan de kleine kant en niet 4 sterren waardig, ook was het fitnesscentrum tijdens mijn verblijf in onderhoud en kon niet bezocht worden. De ligging van het hotel is ongezellig, weleenswaar zit je snel in de MRT (5min lopen) maar heeft de straat van het hotel zelf helemaal niets. Tenzij je het gezellig vindt om een van de vele super mega massage centra te bezoeken..
Pieter S. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 14 februari 2010
Mijn favoriete hotel

Zeer goede prijs - kwaliteit verhouding, Vriendelijk personeel, Goede ligging
We zijn al enkele keren in dit hotel geweest en ik ben iedere keer zeer tevreden. Het hotel ligt een beetje buiten het centrum en de oude stad is een beetje verder maar de metro Huaykwang is op 2 minuten wandelen van het hotel en er rijden veel taxi's. Ook de ligging ten opzichte van Mo Chit busstation is zeer handig. Het personeel is zeer vriendelijk. Ik kom zeker nog terug.
Johannes V. (Echt)paren Netherlands, 13 november 2009
Hotel Cha-Da Bangkok

Redelijke ligging.
Jurriaan V. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 27 juli 2009
Cha-da

Goede ligging, vlakbij metro, dichtbij div winkels en maar 20 min vanaf het vliegveld
Wij hebben wederom een goed verblijf gehad in het hotel. Fijn ontbijt met warme en koude gerechten. Zowel amercian/english breakfast als aziatische gerechten. We hadden twee kamers naast elkaar met tussendeur zodat we de kinderen ook in de gaten konden houden. Kamers zijn ruim en schoon
Restaurant tip: Als je het hotel uitloopt en meteen naar rechts gaat dan kom je na zo'n 150 meter een visrestauarant tegen. Je ziet het restaurant liggen of je loopt wel langs de aquaria met verse vis. Heeeerlijk gegeten! Niet goedkoop voor thaise begrippen (350 baht voor king prawn) maar fantastisch gegeten! In principe vnl vis op de kaart maar als je vraagt hebben ze ook wel wat gerechten met kip. Vnl thai in het restaurant en zo goed als geen toeristen.
Edwin G. (Echt)paren Netherlands, 11 mei 2009
Cha-da hotel

Een groot voordeel van het Cha-da hotel is dat het niet duur is en dicht bij een metro station ligt. Met de metro kan je veel delen van Bangkok bereiken maar ook weer het skytrain staion, vanwaar je nog weer meer delen kunt bereiken.
Het Cha-da hotel is een fijn hotel met altijd vriendelijk personeel. Het is een niet al te duur hotel met een heel gunstige ligging, namelijk op 5 minuten lopen van een metro station. Met de metro is het mogelijk veel delen van Bangkok te bereiken. Het ontbijt is voor een westerling niet bijzonder, voor op brood zijn er alleen ham en jam, dit heb ik in andere hotels beter gezien. Momenteel wordt het hotel gerenoveerd, hier heb je geen last van, hopelijk plaatsen ze de douche koppen nu hoger zodat iemand van boven de 1,70m niet meer bukkend hoeft te douchen. Het Cha-da hotel is een prettig hotel, wij komen er nu voor de 3e keer, als je het personeel nodig hebt dan staan ze snel voor je klaar.
Sightseeing/attracties tip: Veel attracties mogelijk door de nabijheid van een metro station, chatujak weekend market is een aanrader en uistekend met de metro te bereiken.
Geert C. Individuele reizigers Belgium, 13 augustus 2010
Bangkok Cha-Da Hotel
5,3
Deze klant heeft alleen dit hotel beoordeeld en heeft geen reactie achtergelaten.

Bangkok Cha-Da Hotel BangkokBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - GastenkamerBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - GastenkamerBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - RestaurantBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - ZwembadBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - LobbyBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - GastenkamerBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Hotel exterieurBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - LobbyBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - RestaurantBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - RestaurantBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - GastenkamerBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Hotel exterieurBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - GastenkamerBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - GastenkamerBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - GastenkamerBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - RestaurantBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - ZwembadBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - LobbyBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - GastenkamerBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - BalzaalBangkok Cha-Da Hotel Bangkok - Nabij openbaar vervoer