Boutique Zara Hotel

Só utca 6., 05. Stadscentrum - Belváros, Boedapest, Hongarije 1056 (Bekijk op kaart)

Boutique Zara Hotel Boedapest - Restaurant Boutique Zara Hotel Boedapest - Restaurant Boutique Zara Hotel Boedapest - Bar/Lounge Boutique Zara Hotel Boedapest - Gastenkamer Boutique Zara Hotel Boedapest - Gastenkamer Boutique Zara Hotel Boedapest - Gastenkamer
Gebied: 05. Stadscentrum - Belváros Aantal kamers: 74

8,4
8,0
Hendrik J. (Echt)paren Netherlands, 21 januari 2013
Lang weekend trip

centraal gelegen, dicht bij Donau, spa's in de direkte omgeving
Super, mooie kamer en zeer goed personeel. Korting op bezoek spa
Judith P. (Echt)paren Netherlands, 15 januari 2013
Modern hotel met comfortabele kamers

Centrale ligging in Boedapest
Comfortabele kamer waar je lekker warm kan relaxen na een dag Boedapest te hebben verkent. Lekker dicht bij restaurant en de overdekte markt met lekkere hapjes.
M V. (Echt)paren Netherlands, 12 januari 2013
Leuk hotel, goede locatie, gehorige kamers

Goede ligging, helemaal gemoderniseerd
Kamers waren klein en zeer gehorig. Verder wel schoon en goed ingericht. Dekbedden waren te kort.
Restaurant tip: restaurant le pierrot in boeda (fortuna utca) zeer aan te raden. ook een lunch in het gellert hotel zeer de moeite waard.
Gijs D. Zakelijke reizigers Netherlands, 30 november 2012
Goed hotel, mooie locatie, maar gehorige kamers

Goed ontbijt, goede locatie
Zara hotel ligt op een zeer goede locatie. Makkelijk te bereiken met de auto en zeer vriendelijk personeel. Nadeel is de zeer gehorige kamers, wat er zelfs voor zorgde dat je niet meer graag belde in je eigen kamer. De receptie was erg behulpzaam en vriendelijk. HEt ontbijt was ook goed geregeld alleen was er beperkt ruimte beschikbaar waardoor je misschien heel even moet wachten. Leuke winkels en restaurants in de buurt van het hotel.
Ellen S. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 24 oktober 2012
Prima locatie, vriendelijk personeel

Centrale, goed bereikbare locatie. Behulpzaam personeel, erg vriendelijk. Kleine kamers maar wel schoon en alles aanwezig.
De ontbijtzaal is erg klein voor het aantal gasten, waardoor je moet wachten op een plekje. De kamers zijn erg gehorig.
Marloes S. (Echt)paren Netherlands, 12 augustus 2012
Luxe op een top locatie!!

Netheid kamer en badkamer, locatie
Erg net en mooi gestyleerde kamers, met een erg fijne badkamer. De kamer was wat klein, maar geen probleem, je gaat toch de hele dag het prachtige Boedapest in. Het ontbijt is uitgebreid en het personeel erg vriendelijk. De locatie is erg centraal, vlak bij de markt en de Donau.
Sightseeing/attracties tip: Het Gellert badhuis aan de overkant van de Donau (gemakkelijk te voet te komen).
Mieke B. (Echt)paren Netherlands, 24 december 2009
het hotel waar ik nooit kwam

n.v.t.
ons vliegtuig werd geannuleerd, wegens een bommelding! zie LTK14906673091X het hotel reageerde 100x sympathieker dan agoda! Zij waren wel tot een restitutie bereid, maar agoda wil niet meewerken. Ik krijg alleen maar stomme standaard antwoorden. Jullie zijn er niet voor je klanten! Ik voel me heel duidelijk dat hele lange nummer dat ik gekregen heb. Dit schrijven is zonde van m'n energie.
Janine D. Individuele reizigers Netherlands, 19 augustus 2009
goede service

servicegerichtheid, vriendelijkheid van personeel, modern ing erichte kamers, mooie ligging van hotel, lekker lunchpaket (alternatief voor ontbijt i.v.m. vroeg vertrek)
9,7
Een prettig hotel, gelegen op een mooie plek in budapest. Goede service. Bij aankomst mochten wij de auto van vrienden met fietsenrek stallen in de parkeergarage, zodat wij nog even de stad in konden. Personeel hielp ons hierbij en was er vriendelijk. Omdat ik om 5 uur in de ochtend vertrok , miste ik het ontbijt, mij werd een goed lunchpakket aangeboden. Verder vindt ik de kamers klein, maar wel erg smaakvol ingericht, schoon en luxe.
Sightseeing/attracties tip: De overdekte markt en het zwembad in het Geltzshotel aan de overkant van de brug.
Roy C. (Echt)paren United Kingdom, 6 november 2014
zara fab

location, breakfast & goulash
in one word FABULOUS
Joanna L. (Echt)paren United Kingdom, 1 oktober 2014
Clean but noisy

Clean, nice fittings, black out curtains, good breakfast
We had a warm greeting and at first glance the hotel seemed nicely furnished and clean. We stayed 4 nights on the first floor. Black out curtains helped us get some sleep but unfortunately the room walls seemed really thin which didn't help with sleep. We could hear everything from the 2 lots of guests staying next door to people upstairs, phone ringing, toilets flushing, banging upstairs (not sure if they were refurbishing?), hoovering outside. Our bed was also very creaky. The first day our towels seemed to smell of chlorine but afterwards they seemed fine. There is a good selection of food at breakfast though and service was excellent. I don't think I'll return again as our room was too noisy.

Boutique Zara Hotel BoedapestBoutique Zara Hotel Boedapest - RestaurantBoutique Zara Hotel Boedapest - RestaurantBoutique Zara Hotel Boedapest - Bar/LoungeBoutique Zara Hotel Boedapest - GastenkamerBoutique Zara Hotel Boedapest - GastenkamerBoutique Zara Hotel Boedapest - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Boutique Zara Hotel, Boedapest