Caritas Lodge

No. 134 Boundary Street, Mongkok gebied, Hong Kong (Bekijk kaart)

Caritas Lodge Hong Kong - Gastenkamer Caritas Lodge Hong Kong - Gastenkamer Caritas Lodge Hong Kong - Gastenkamer Caritas Lodge Hong Kong - Gastenkamer Caritas Lodge Hong Kong - Badkamer Caritas Lodge Hong Kong - Badkamer Caritas Lodge Hong Kong - Restaurant Caritas Lodge Hong Kong - Restaurant Caritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieur Caritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieur Caritas Lodge Hong Kong - Hotel interieur Caritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieur Caritas Lodge Hong Kong - Gastenkamer Caritas Lodge Hong Kong - Receptie Caritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieur Caritas Lodge Hong Kong - Vergaderruimte
Caritas Lodge Hong Kong - Omgeving Caritas Lodge Hong Kong - Entree Caritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieur Caritas Lodge Hong Kong - Gastenkamer
Gebied: Mongkok gebied Aantal kamers: 40

7,4
7,8
6,6
Marjoleine S. Zakelijke reizigers Netherlands, 9 december 2013

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Schone kamer. Eigen badkamer.
Jpmw L. (Echt)paren Netherlands, 22 juli 2012
Goed hotel en service

De prijs
Heel geschikt hotel voor een verblijf van een paar dagen in Hong Kong. Het hotel ligt ongeveer een 10 a 15 minuten lopen van metrostation Prince Edward. Vanaf de luchthaven daardoor makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Vanaf het hotel richting het metrostation (en daar in de buurt) zijn er verscheidene restaurants en bars/cafe's te vinden. Pro: Staf is erg aardig en behulpzaam. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Con: Doucheruimte is iets te laag voor de wat langere persoon.
Peter H. (Echt)paren Netherlands, 5 mei 2012
prima hotel, wel wat verouderd

goede prijs-kwaliteit verhouding
alles was gewoon oké: kamers, voorzieningen (gratis wifi!), schoonmaak, personeel. engels van het personeel niet optimaal (chinglish) maar ze doen wel moeite. we hadden een probleem met de kluis, is prima opgelost. ligging is wat decentraal, dichtst bijzijnde mrt galte is 15 min lopen, mrt prince-edward geeft meer mogelijkheden: 25 min lopen of 2 bushaltes
Marc K. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 26 juli 2011
goed
moest daar in de buurt zijn vandaar dit ik daar zat het is een goed hotel in een leuke omgeving de prijs is ok en het is er schoon de kamers mogen wel wat groter zijn maar dit is in hong kong normaal kom er volgende keer denk ik weer
Yvonne W. (Echt)paren Netherlands, 7 juli 2011
Goed en schoon hotel in een goede locatie

rustig doch centraal gelegen bij metro en bussen
Tevreden over dit hotel en personeel. In verhouding prijs en kamer niets aan te merken.
Johanna Z. Groepen Netherlands, 4 mei 2010
klein maar fijn

het is een goed en goedkoop hotel
wij hebben hier 5 dagen gezeten ivm om onze dochter te bezoeken die op wereldreis hier was. Het hotel is zeker aan te bevelen en wat fijn was dat internet hier gratis is. Het is geen luxe hotel maar wij hebben het hier enorm naar onze zin gehad.
Winkel tip: ga zeker even een kijkje nemen bij de lady's markt dit is zeker de moeite waard en afdingen. Heerlijk geshopt voor weinig
Kwong Y. Individuele reizigers Australia, 1 augustus 2014
excellent hotel

room size, cleanliness, service.
very good room although location is a bit inconvenient.
Laurie L. Individuele reizigers United States of America, 15 juli 2014
It was great.

Clean, comfortable, quiet
Shuk M. Individuele reizigers Hong Kong, 13 juli 2014
Is good

Neae churck, have breadfast & near town
Stephen L. Zakelijke reizigers Canada, 8 juni 2014
worth to stay

clean, quiet, accessible
clean, convenient, & comfortable. overall it's good

Caritas Lodge Hong KongCaritas Lodge Hong Kong - GastenkamerCaritas Lodge Hong Kong - GastenkamerCaritas Lodge Hong Kong - GastenkamerCaritas Lodge Hong Kong - GastenkamerCaritas Lodge Hong Kong - BadkamerCaritas Lodge Hong Kong - BadkamerCaritas Lodge Hong Kong - RestaurantCaritas Lodge Hong Kong - RestaurantCaritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieurCaritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieurCaritas Lodge Hong Kong - Hotel interieurCaritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieurCaritas Lodge Hong Kong - GastenkamerCaritas Lodge Hong Kong - ReceptieCaritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieurCaritas Lodge Hong Kong - VergaderruimteCaritas Lodge Hong Kong - OmgevingCaritas Lodge Hong Kong - EntreeCaritas Lodge Hong Kong - Hotel exterieurCaritas Lodge Hong Kong - Gastenkamer

Beoordelingen door klanten - Caritas Lodge, Hong Kong

AS-AGWEB-3B02