Casa Ganesha Hotel - Resto & Spa

7,6
7,9
7,0
Dunja G. Groepen Netherlands, 19 november 2013
Rustig, vriendelijk hotel, te ver van het centrum

Vriendelijk hotel
4,3
Rustig, vriendelijk hotel. Geen ontbijtbuffet, maar 4 verschillende keuze menu's. Eten was lekker, maar tre weinig. Geen centrale ligging; te ver lopen naar het centrum; vooral 's avonds niet fijn (donkere weg, zonder verlichting en veel blaffende zwerfhonden) klein zwembad met 6 ligbedjes Kamer was ruim, wel maar 1 vrij stopcontact, dat het niet deed.
Nico V. (Echt)paren Netherlands, 4 november 2013
gemiddeld hotel

ligging t.o.v. de bezienswaardigheden, prijs/kwaliteit, vriendelijk personeel
Goed, jammer dat er verbouwd werd tijdens ons verblijf. Gelukkig waren de werktijden wel aardig aangepast.
Antoine H. (Echt)paren Netherlands, 26 september 2013
perfect personeel basic hotel

personeel centraal gelegen schoone kamer
Het verblijf ging wel eerste nacht slecht geslapen omdat de kamer slecht is geïsoleerd gaat de koele lucht snel naar buiten dus het was een beetje warm. Het personeel was echt vriendelijk we kregen gratis extra koffie bij het ontbijt en we konden gratis een locaal telefoontje plegen. De kamer is gedeeltelijk gerenoveerd maar wel minimaal. De ondertiteling van de film zender hbo was niet te zien deze kosten waren niet betaald. Op het moment dat wij er waren was er renovatie. Het riete dak boven de food area daar zaten muizen en of ratten, dit is omdat het hotel vlakbij rijstvelden ligt vermoed ik.
Brenda G. Individuele reizigers Netherlands, 11 juni 2013
fijne b en b rustig gelegen

rust, personeel, zwembad
hen hier 4 nachten geslapen. IK had de kamer op de begane grond, helaas de enige kamer zonder buitendouche. fijne veranda, met stopcontact buiten zodat je daar je laptop kunt aansluiten. goede gratis wifi. had helaas veel last van mieren. binnen en buiten. de kamer was ruim en schoon, en van alle gemakken voorzien.goede tv met voldoende zenders.goed groot bed, met een prima matras. alleen de airco was wel lawaaerig. het lag wel iets te ver buiten het centrum, gelukkig in de ochtend en avond gratis vervoer, hoewel ze toch nog een fooi vragen. leuk budget hotel voor paar nachtjes
Frank V. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 10 augustus 2011
Aardig hotel aan de rand van Ubud

Fijn zwembad
Aardig hotel. Alleen vrij ver lopen van het centrum.
Antonius H. (Echt)paren Netherlands, 24 juli 2011
Goed hotel en service, maar slechte badkamer.

Zeer vriendelijke bediening.
We werden goed ontvangen. Er is veel bediening. Ook als je iets geregeld wilde hebben waren ze goed in de service. Minpuntjes waren de badkamer enhet feit dat het toch wel ver van het centrum afligt.
Sightseeing/attracties tip: Zorg dat je fietsen of en scooter huurt
Kelly M. Groepen Netherlands, 24 augustus 2010
netjes hotel

schoon, aardig personeel
De kamer was erg schoon en netjes. De badkamer was klein, de douche meteen naast het toilet waardoor het toilet nat werd bij het douchen. Vonden wij geen probleem. Was wel iets buiten het centrum van Ubud. Ontbijt is standaard, geen opmerkingen over. Tv met veel zenders. Prijzen van de spa iets hoger dan op andere plaatsen, maar heb niks geboekt dus kan geen mening geven over de kwaliteit.
Janine D. Individuele reizigers Netherlands, 2 juli 2009
Drukke straat maakt oase van rust onmogelijk

Service bewust personeel Fijn zwembadje met klaterende fonteinen Schone kamer Goed ontbijt
6,3
Maria J. Groepen Chile, 1 februari 2016
Love the enviroment, all the staff was very kind

Staff, pool, rooms, food
Great
Karen C. (Echt)paren United Kingdom, 15 januari 2016
Nice pool but does need an update

pool, shuttle bus, staff
Nice hotel for the money. Pool is lovely but the hotel does need an update and i would say it is a 2 or 3 star by uk standards
1 - 8 van 8 beoordelingen
Casa Ganesha Hotel - Resto & Spa BaliCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - Hotel exterieurCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - Hotel exterieurCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - Hotel exterieurCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - Hotel exterieurCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - Hotel exterieurCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - LobbyCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - RestaurantCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - RestaurantCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - RestaurantCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - OmgevingCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - Recreatie-faciliteitenCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - ZwembadCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - ZwembadCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - ZwembadCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - Hotel interieurCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - FaciliteitenCasa Ganesha Hotel - Resto & Spa Bali - Faciliteiten

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3B06