Charming Hotel

15 Yen Thai Street, Hoan Kiem District - Old Quarter, Hanoi, Vietnam 084 (Bekijk kaart)

Charming Hotel Hanoi - Gastenkamer Charming Hotel Hanoi - Gastenkamer Charming Hotel Hanoi - Hotel interieur Charming Hotel Hanoi - Badkamer Charming Hotel Hanoi - Restaurant Charming Hotel Hanoi - Gastenkamer Charming Hotel Hanoi - Restaurant Charming Hotel Hanoi - Gastenkamer Charming Hotel Hanoi - Gastenkamer Charming Hotel Hanoi - Gastenkamer Charming Hotel Hanoi - Gastenkamer Charming Hotel Hanoi - Faciliteiten Charming Hotel Hanoi - Faciliteiten Charming Hotel Hanoi - Faciliteiten Charming Hotel Hanoi - Badkamer Charming Hotel Hanoi - Faciliteiten
Gebied: Hoan Kiem District - Old Quarter Aantal kamers: 36

7,5
Maggie V. Gezinnen met jonge kinderen Belgium, 22 september 2013
kleine maar propere kamer

ligging
We hadden de cityview kamer maar veel uitzicht heb je niet want het hotel ligt in een kleine steeg. Het was een kleine kamer want er kon zelfs geen extra bed voor onze 3 jarige dochter worden bijgezet. Het was wel proper. En het personeel aan de receptor sprak goed engels.
Huib A. Groepen Netherlands, 5 juli 2012
Goed hotel, geweldige service!

Schone kamers, goede locatie in de oude wijk, zeer vriendelijk personeel
Staf van het hotel hielp ons overal mee. Ze boekten 3 trips voor ons (Tam Coc, Ha Long en Sapa). Alledrie super (vooral Sapa) en bij terugkomst uit Ha Long en Sapa mochten we zelfs terugkomen voor een douche en/of ontbijt terwijl we eigenlijk al uitgecheckt waren.
Alexander M. (Echt)paren Netherlands, 3 februari 2012
Uitstekend!

Gone delighting, Moore kamer.
heerlijk klein hotel. uitstekende ligging, mooie kamers en een redelijk ontbijt. dit alles voor een aangename prijs en dus zéér aanbevelingswaardig.
Michael L. Groepen Thailand, 29 januari 2012
schone, moderne kamers prima prijs superservice

Hele behulpzame vriendelijke medewerkers doen alles voor je
Toen we aankwamen was het lunar new year geweest en 22.00 uur alles gesloten. De dutymanager trakteerde ons op een gratis dinertje op de kamer. Het beeldscherm van de computer deed eerst een beetje raar, 5 minuten later had ik een laptop tot mijn beschikking. Echt top geregeld! Het personeel lacht, spreekt prima engels en kunnen zich in de gast verplaatsen.
Cp L. (Echt)paren Netherlands, 16 december 2011
Vriendelijk personeel.

Locatie
Het hotel ligt op een Roma locatie. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Op de kamer had je alles wat je nodig hebt, de druk van de douche was ver te zoeken. Wifi verbinding is belabberd. Op de ochtend dat wij vertrokken hadden wij via het hotel een taxi geregeld. Het meisje achter de desk was afwachtend terwijl wij na 20 min. wachten zeiden dat we echt weg moesten om een vlucht te halen. We eisten ons geld terug en wilde zelf opzoek naar een taxi. Uiteindelijk heeft het meisje een taxi gebeld en heeft de gehele rit betaald, terwijl deze duurder was dan de taxi via het hotel. Toch nog netjes opgelost.
Tess S. (Echt)paren Netherlands, 13 december 2011
uitstekende locatie, vriendelijke mensen

locatie, schoon, rustig
Prima locatie wanneer je Hanoi bezoekt. Het ligt midden in het old quarter. Het personeel is erg vriendelijk en kunnen je overal mee helpen. De kamer waar wij verbleven had geen ramen en was daardoor heerlijk rustig, geen last van verkeer. Verder schoon en nette kamers. zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bruno G. (Echt)paren Netherlands, 24 november 2011
Prima hotel, schoon en goede service.

Locatie, service, internet-access
Klein hotel met goede service. De kamers zijn schoon, voorzien van wifi en een eigen computer + tv. Service is goed. De meeste kamers hebben geen daglicht, maar daar krijg je rust voor terug.
Hotel kenmerken tip: Er is geen verschil tussen de goedkopere kamers. Ik denk dat ze maar twee soorten kamers hebben.
Bruno G. (Echt)paren Netherlands, 21 november 2011
Aardig hotel met goede service

ligging, service, zachte matrassen
aardig hotel in het centrum van hanoi. het echte toeristische old quarter is 10 minuten lopen, maar ook in deze buurt is genoeg te beleven. de goedkopere kamers hebben geen daglicht, maar dat mis je niet in een stad als hanoi. ontbijt is redelijk: 3 keuzes met altijd vers vruchtensap. de matrassen zijn voor vietnamese begrippen zacht.
Sightseeing/attracties tip: als je een bijzondere tour/trekking door het noorden van vietnam wilt, kijk dan eens op de website van ethnic travel of loop binnen in hun kantoor ergens in the old quarter.
Sigrid H. Groepen Netherlands, 17 december 2010
Charming hotel Hanoi

Ligging,gastvrijheid,prijs/kwaliteit verhouding
9,7
het charming hotel ligt midden in het old quarter van hanoi. het ligt in een kleiner zijstraatje waar geen auto's kunnen komen,waardoor het met het geluidsoverlast reuze meeviel. de kamers zijn erg mooi en schoon en er is gratis wifi. het personeel is erg behulpzaam en gastvrij. het ontbijt is wel wat matig. verder is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed. kortom, charming hotel is zeker een aanrader!
Sightseeing/attracties tip: Boek een trip naar Halong bay en/of Sapa. Boek het via het hotel of bij een van de vele boekingskantoren in de stad. Rondom het Hoan kiem meer heb je verschillende lakeview restaurants. Hapro (ingang via de Calvin Klein store ) is een aanrader. Gezellig terras,met een goede menukaart,tegen redelijke prijzen.
Barry C. (Echt)paren Netherlands, 29 september 2010
lief klein hotel

goekoop
tja,daar sta je dan in een steegje waar je absoluut geen hotel verwacht,maar het zat er toch echt,sterker nog er zaten er wel een stuk of 5.wederom zeer behulpzaam personeel,maar voor het eerst een mevrouw die iets minder behulpzaam werd toen ze merkte dat ze nietzoveel aan ons kon verkopen(trips)de kamer was erg klein eigenlijk geen ruimte om je koffers neer te zetten,maar dan weer wel een computer met flatscreen en internet.ontbijt erg eenvoudig maar gewoon goed.andere medewerkster van het hotel was wel weer zeer behulpzaam.

Charming Hotel HanoiCharming Hotel Hanoi - GastenkamerCharming Hotel Hanoi - GastenkamerCharming Hotel Hanoi - Hotel interieurCharming Hotel Hanoi - BadkamerCharming Hotel Hanoi - RestaurantCharming Hotel Hanoi - GastenkamerCharming Hotel Hanoi - RestaurantCharming Hotel Hanoi - GastenkamerCharming Hotel Hanoi - GastenkamerCharming Hotel Hanoi - GastenkamerCharming Hotel Hanoi - GastenkamerCharming Hotel Hanoi - FaciliteitenCharming Hotel Hanoi - FaciliteitenCharming Hotel Hanoi - FaciliteitenCharming Hotel Hanoi - BadkamerCharming Hotel Hanoi - Faciliteiten