Comfort Lodge

2/F Block A, Knight Garden, 7 - 8 Tak Hing Street, Jordan, Hong Kong (Bekijk op kaart)

Comfort Lodge Hong Kong - Badkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Hotel interieur Comfort Lodge Hong Kong - Faciliteiten Comfort Lodge Hong Kong - Nabij openbaar vervoer Comfort Lodge Hong Kong - Nabij openbaar vervoer Comfort Lodge Hong Kong - Faciliteiten Comfort Lodge Hong Kong - Badkamer Comfort Lodge Hong Kong - Badkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer
Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Entree
Gebied: Jordan Aantal kamers: 68

5,5
Peter S. (Echt)paren Netherlands, 17 oktober 2011
goeie lokatie, kleine kamers

lokatie, schoon, relatief goedkoop
in hoogseizoen, relatief goedkoop, schoon, op geweldige lokatie aan de overkant van de straat van metrostation jordan, op 5 minuten lopen van zowel de nightmarket als het kowloon-park (met zwembad). welliswaar kleine kamers, maar daat zijn we alleen om te slapen. voor een volgende keer komt dit hotel zeker weer in aanmerking. wel even zoeken aan de voorkant omdat de naam niet staat aangegeven; je moet een trappetje op/ondrdoorgangetje door.
Sightseeing/attracties tip: zie bovenstaande
Willemien H. Groepen Netherlands, 2 augustus 2011
Kleine kamer

Behulpzaam personeel
5,7
we hadden comfort lodge geboekt, maar kwamen in night garden terecht! dit was een hotel even verder de straat in. de lift was erg klein en deuren gingen erg snel dicht waardoor nogal eens iemand ertussen kwam te zitten. personeel was behulpzaam, behalve de baas (kleine mannetje) die was erg ongeduldig en gehaald. bedden waren prima, klein kamertje waar alles in aanwezig was!
Tip: Ik goed wat voor boeking je doet!
Mahender H. (Echt)paren Netherlands, 7 december 2010
Kleine Kamers

Locatie
6,3
heb voor een nacht te veel betaald terwijl wij niet in de hotel hadden gelogeerd. wie vergoed de schade. wij hadden namelijk zaterdag en zondag gelogeerd...en voor de maandag moesten we bij betalen wat we niet gedaan hebben en moest weg v/h hotel. de mederwerkers hebben daar geen manieren. wie betaald de schade aan ons.
Winkel tip: hoop winkels en eethuisjes in de buurt.
Son T. (Echt)paren Vietnam, 22 juni 2015

Cheap for overnight
OK .. only.. nothing good
Aloysius C. Gezinnen met jonge kinderen Singapore, 22 mei 2015
Safe stay

Good, comfortable, not so small
Szeto P. Zakelijke reizigers Hong Kong, 12 mei 2015
Appropriate Rental

Cheap, near MTR
The cost is cheap, near MTR
Yung Y. Individuele reizigers Taiwan, 3 mei 2015
Good

All of thing
Yes
Geoffrey W. Individuele reizigers United Kingdom, 30 april 2015
hard to find

staff cleanliness location
stayed one night and was fine
Rapporteer deze beoordeling

Comfort Lodge Hong KongComfort Lodge Hong Kong - BadkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - Hotel interieurComfort Lodge Hong Kong - FaciliteitenComfort Lodge Hong Kong - Nabij openbaar vervoerComfort Lodge Hong Kong - Nabij openbaar vervoerComfort Lodge Hong Kong - FaciliteitenComfort Lodge Hong Kong - BadkamerComfort Lodge Hong Kong - BadkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - Entree

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.