Comfort Lodge

2/F Block A, Knight Garden, 7 - 8 Tak Hing Street , Jordan, Hong Kong (Bekijk kaart)

Comfort Lodge Hong Kong - Entree Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Hotel interieur Comfort Lodge Hong Kong - Hotel interieur Comfort Lodge Hong Kong - Hotel exterieur Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Omgeving Comfort Lodge Hong Kong - Omgeving Comfort Lodge Hong Kong - Omgeving Comfort Lodge Hong Kong - Omgeving Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer
Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Badkamer Comfort Lodge Hong Kong - Badkamer Comfort Lodge Hong Kong - Badkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer Comfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer
Gebied: Jordan Aantal kamers: 68

5,5
Peter S. (Echt)paren Netherlands, 17 oktober 2011
goeie lokatie, kleine kamers

lokatie, schoon, relatief goedkoop
in hoogseizoen, relatief goedkoop, schoon, op geweldige lokatie aan de overkant van de straat van metrostation jordan, op 5 minuten lopen van zowel de nightmarket als het kowloon-park (met zwembad). welliswaar kleine kamers, maar daat zijn we alleen om te slapen. voor een volgende keer komt dit hotel zeker weer in aanmerking. wel even zoeken aan de voorkant omdat de naam niet staat aangegeven; je moet een trappetje op/ondrdoorgangetje door.
Sightseeing/attracties tip: zie bovenstaande
Willemien H. Groepen Netherlands, 2 augustus 2011
Kleine kamer

Behulpzaam personeel
5,7
we hadden comfort lodge geboekt, maar kwamen in night garden terecht! dit was een hotel even verder de straat in. de lift was erg klein en deuren gingen erg snel dicht waardoor nogal eens iemand ertussen kwam te zitten. personeel was behulpzaam, behalve de baas (kleine mannetje) die was erg ongeduldig en gehaald. bedden waren prima, klein kamertje waar alles in aanwezig was!
Tip: Ik goed wat voor boeking je doet!
Mahender H. (Echt)paren Netherlands, 7 december 2010
Kleine Kamers

Locatie
6,3
heb voor een nacht te veel betaald terwijl wij niet in de hotel hadden gelogeerd. wie vergoed de schade. wij hadden namelijk zaterdag en zondag gelogeerd...en voor de maandag moesten we bij betalen wat we niet gedaan hebben en moest weg v/h hotel. de mederwerkers hebben daar geen manieren. wie betaald de schade aan ons.
Winkel tip: hoop winkels en eethuisjes in de buurt.
Jaw S. (Echt)paren Hong Kong, 15 augustus 2014
Good

Location, clean, nice staff
Jaw S. (Echt)paren Hong Kong, 11 augustus 2014
Good

Location, clean , service
Pauline M. (Echt)paren Philippines, 23 juni 2014
Reasonable clean in the heart of everything

Clean value and proximity
It was good clean rooms great value and decent size
Pauline M. (Echt)paren Philippines, 21 juni 2014
Great

Great clean value
Cool ac clean room decent size hot water excellent overall
Lai K. (Echt)paren Hong Kong, 21 juni 2014
So far so good

Location, Price, Value
The room was comfortable, price is reasonable, good location.
Chonthanika P. Zakelijke reizigers Thailand, 19 juni 2014
Good location , Near mrt,A lot of food , free wifi

Near city
Good location , Near mrt,A lot of food , free wifi
Ying Y. Groepen Malaysia, 2 juni 2014
consider ok

wifi, comfort bed,tv
6,3
air-conditional is not cold. others facilities consider ok. the location is really easy to get public transport.

Comfort Lodge Hong KongComfort Lodge Hong Kong - EntreeComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - Hotel interieurComfort Lodge Hong Kong - Hotel interieurComfort Lodge Hong Kong - Hotel exterieurComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - OmgevingComfort Lodge Hong Kong - OmgevingComfort Lodge Hong Kong - OmgevingComfort Lodge Hong Kong - OmgevingComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - BadkamerComfort Lodge Hong Kong - BadkamerComfort Lodge Hong Kong - BadkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - GastenkamerComfort Lodge Hong Kong - Gastenkamer

AS-AGWEB-3B07