of

Voer uw data in om de beschikbaarheid te weten en dit hotel te boeken

Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel

Umm Ramool Rd., Dubai Festival City, Dubai, Verenigde Arabische Emiraten (Bekijk op kaart)

Boek nu!

Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Gastenkamer Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Gastenkamer Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Gastenkamer Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Gastenkamer Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Gastenkamer Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Restaurant Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Restaurant Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/Lounge Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/Lounge Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Lobby Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Vergaderruimte Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Zwembad Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieur Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieur Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieur Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieur
Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Vergaderruimte Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/Lounge Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Golfbaan Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Badkamer Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Gastenkamer Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Balzaal Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Zwembad Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/Lounge Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieur Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Zwembad Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Zwembad Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Balzaal
Gebied: Dubai Festival City Aantal kamers: 316

Groepen (10)
Sorteer op:
Nartlada C. Groepen Thailand, 17 augustus 2010
Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel
Deze klant heeft alleen dit hotel beoordeeld en heeft geen reactie achtergelaten.
Morgan K. Groepen Sweden, 12 maart 2010
Crown Plaza festival city

Bra rum, bra rest Belgiska baren är kanon fin , dubmiljö.
Min vistelse på Crown plaza var i samband med Dubai Bike week, min grupp åkte HD från Riyadh till Dubai en resa på 1050 km genom öknen, till denna lyxiga miljö. Trots att vi ser ut som ett gäng busar, dammiga och smutsiga, när vi kommer på våra motorcyklar till det ganska lyxiga hotellet Crown Plaza Festival city blir vi emottagna på ett mycket bra sätt. Hotellet tog väl hand om oss wallet parking erbjöd sig att parkera våra motorcyklar vilket dom naturligtvis inte fick...vi spenderade fem nätter på hotellet åt mycket goda middagar på den belgiska pub/restaurangen. När vi ska åka tillbaka till Saudi Arabien, visar det sig att det blpser krafitigt fortfarande. Vi ber att få lämna motorcyklarna i Hotellets garage. Här är all personal med Security ispetsen mycket hjälpsamma med att ge oss bra platser i garaget där våra cyklar får stå orörda. en vecka senare hämtade vi cyklarna (iallafall tre av dem) den fjärde blev kvar i en månad innan vi kunde hämta tillbaka den. Det blev två extra nätter på hotellet men det gör ingenting det fungerade utmärkt. Våra besök inkluderar också baren på hotell intercontinental 26 våningen som jag varmt kan rekomendera.
Nabari Y. Groepen Japan, 12 februari 2013
とても便利なロケーション

ショッピングセンターと直結していて便利
早朝のフライトでドバイに到着して、そのままチェックインしました。 快くお部屋に通して下さりました。 予約はツインでしたが、キングベットが入っていたため、お部屋を変えて下さいと 言うと、エキストラベットを持ってきてくださり、結果的にはそれで良かったかと 思ってます。
Badreyah B. Groepen Kuwait, 21 september 2013
كانت اقامتي ممتازه وهادئه

الهدوء والنظافة والخدمة
فضلا من الله كانت رحلة جميلة وموفقة وسوف اقيم بهذا الفندق عدة مرات

Boek nu!

Haast u, beperkte beschikbaarheid!

Crowne Plaza Dubai Festival city Hotel DubaiCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - GastenkamerCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - GastenkamerCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - GastenkamerCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - GastenkamerCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - GastenkamerCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - RestaurantCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - RestaurantCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/LoungeCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/LoungeCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - LobbyCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - VergaderruimteCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - ZwembadCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieurCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieurCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieurCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieurCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - VergaderruimteCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/LoungeCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - GolfbaanCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - BadkamerCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - GastenkamerCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - BalzaalCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - ZwembadCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/LoungeCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieurCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - ZwembadCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - ZwembadCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - BalzaalCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - RestaurantCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/LoungeCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Hotel exterieurCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Balkon/TerrasCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - UitzichtCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Balkon/TerrasCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - LobbyCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - FitnessruimteCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - ReceptieCrowne Plaza Dubai Festival city Hotel Dubai - Bar/Lounge