Damai Beach Resort

Teluk Bandung Santubong, Damai / Santubong, Kuching, Maleisië 93756 (Bekijk op kaart)

Damai Beach Resort Kuching - Uitzicht Damai Beach Resort Kuching - Hotel exterieur Damai Beach Resort Kuching - Uitzicht Damai Beach Resort Kuching - Uitzicht Damai Beach Resort Kuching - Uitzicht Damai Beach Resort Kuching - Hotel exterieur Damai Beach Resort Kuching - Hotel exterieur Damai Beach Resort Kuching - Hotel exterieur Damai Beach Resort Kuching - Gastenkamer Damai Beach Resort Kuching - Gastenkamer Damai Beach Resort Kuching - Receptie Damai Beach Resort Kuching - Gastenkamer Damai Beach Resort Kuching - Gastenkamer Damai Beach Resort Kuching - Balkon/Terras Damai Beach Resort Kuching - Gastenkamer Damai Beach Resort Kuching - Hotel exterieur
Damai Beach Resort Kuching - Gastenkamer Damai Beach Resort Kuching - Hotel exterieur Damai Beach Resort Kuching - Entree Damai Beach Resort Kuching - Gastenkamer Damai Beach Resort Kuching - Hotel exterieur Damai Beach Resort Kuching - Gastenkamer Damai Beach Resort Kuching - Zwembad Damai Beach Resort Kuching - Uitzicht Damai Beach Resort Kuching - Zwembad Damai Beach Resort Kuching - Zwembad Damai Beach Resort Kuching - Zwembad Damai Beach Resort Kuching - Uitzicht
Gebied: Damai / Santubong Aantal kamers: 224

7,0
7,8
7,4
7,0
7,4
6,8
Eduardus A. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 8 mei 2015
Goed hotel en lekker eten

Ligging, service en eten
Zeer goed, Het personeel en vooral de General Manager deden erg hun best om het de gasten naar de zin te maken.
Ronald H. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 6 mei 2015
Een mooi gelegen hotel

Goede ligging,vriendelijk personeel,,gratis dubbele upgrade van kamer
Wij verbleven in de hiltopsuites ,deze hebben prachtig uitzicht over zee.De kamers zijn hoog gelegen maar er rijdt 24/7 een shuttlebusje die je naar beneden brengt.De kamer was mooi alleen het beddengoed rook naar vocht,omdat wij een dubbele upgrade naar een betere kamer hadden gekregen hebben wij daar geen probleem van gemaakt.Een goed 3 sterrenhotel.
Peter V. Individuele reizigers Netherlands, 15 maart 2015
Mooie ligging maar wel vergane glorie.

De ligging aan zee gecombineerd met de direct aangrenzende jungle. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is een shuttle bus voor als je een Seaview kamer hebt op de heuvel.
Het verblijf was aangenaam, vooraf wisten we dat we aan het einde van de regentijd zaten, dus hadden we niet altijd de gehele dag zon. Wel jammer was dat het zwembad boven niet erg schoon was en dat de pomp een paar dagen stuk was. Gevolg veel alg. Het personeel is erg vriendelijk maar het resort moet wel wat achterstallig onderhoud verwerken. Het ontbijt was goed maar er zat geen variatie in. Het diner viel tegen (prijs kwaliteit verhouden) dus waren we blij dat er een foodcourt aanwezig was naast het resort. De kamer werd netjes verzorgt en elke dag waren er nieuwe badlakens. Voor rust een genieten van de natuur is dit een goede locatie. Verwacht echter geen luxe strand.
Maarten B. Individuele reizigers Netherlands, 3 oktober 2014
Prachtig gelegen hotel

Ligging, personeel, comfort kamers
9,7
Voor wie echt een fraai tropisch hotel in Borneo aan zee zoekt is deze accomodatie zeer aantrekkelijk. De kamers zijn ruim met een uitstekende airconditioning, wat in mijn geval geen luxe was, want nu de afgelopen maand september was het behalve vochtig ook soms (zeer) warm. Het enige punt is dat er voor internet behoorlijk moet worden betaald en dat men daarvoor naar de lobby moet; de kamers hebben nog geen WIFI, maar het ligt in de bedoeling dat dit op termijn wel gaat gebeuren en dan de prijs voor de kamer inclusief WIFI zal worden. De kwaliteit van het eten is prima, vooral van de plaatselijke en Sarawakaanse gerechten. Er gaat tweemaal per dag een zeer betaalbare shuttle van het hotel en terug naar Kuching. Verder zijn er twee zwembaden, waarvan vooral die welke boven is gelegen (Damai Beach Resort is een enorm complex) heel aantrekkelijk is vanwege de rust. Het bedienend personeel is uiterst vriendelijk en voorkomend.
Marcel B. (Echt)paren Netherlands, 19 september 2014
Afgelegen smoezelig familiepark voor lokale mensen

Vriendelijk personeel
5,7
Cijfer 6
Arjen D. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 14 augustus 2014
dit is absoluut geen 5 sterren hotel

prachtige ligging en mooie uitstapjes te maken vanuit dit hotel
we hebben het naar ons zin gehad in dit hotel, maar dit hotel verdient maximaal 2 of 3 sterren. de chalets zijn verwaarloosd en gedateerd, het ontbijt is ronduit slecht, het personeel spreekt heel matig engels is niet attent etc. echt een afknapper als je 5 sterren kwaliteit verwacht. het is me ook een raadsel hoe dit hotel de beoordeling ooit heeft kunnen krijgen.
Tessa H. Individuele reizigers Netherlands, 8 augustus 2013
Heel ontspannen. Aardig personeel.

Strand, personeel, rustig
Heel ontspannen. Fijne upgrade van onze kamer ivm verbouwing. Aardig personeel
Sheila L. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 31 juli 2013
Mooi strand, zwembad en dagtrips

Zwembad, locatie, restaurant
Prima verblijf, alleen de chalets waren klein en gehorig en oud. Overige voorzieningen en de locatie zijn prima.
Damiaen V. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 20 juli 2013
Comfortabel

Aan zee, vriendelijk, ruim
Prettig. Zwembad beneden (voor restaurant) was iets minder omdat er net gewerkt werd aan terras.
Jan W. Individuele reizigers Netherlands, 12 juni 2013
vergane glorie maar mooie locatie

rustige ligging, ruime kamer
6,3
Tegenvallend verblijf, weinig gasten en sfeerloos geheel. Prijzige en niet echt lekkere maaltijden. Wifi is erg duurn en slechts op enkele plaatsen functioneel. Omgeving is fraai: veel natuur en mooi strand. Jammer van de actieve zandvlooien op het strand!

Damai Beach Resort KuchingDamai Beach Resort Kuching - UitzichtDamai Beach Resort Kuching - Hotel exterieurDamai Beach Resort Kuching - UitzichtDamai Beach Resort Kuching - UitzichtDamai Beach Resort Kuching - UitzichtDamai Beach Resort Kuching - Hotel exterieurDamai Beach Resort Kuching - Hotel exterieurDamai Beach Resort Kuching - Hotel exterieurDamai Beach Resort Kuching - GastenkamerDamai Beach Resort Kuching - GastenkamerDamai Beach Resort Kuching - ReceptieDamai Beach Resort Kuching - GastenkamerDamai Beach Resort Kuching - GastenkamerDamai Beach Resort Kuching - Balkon/TerrasDamai Beach Resort Kuching - GastenkamerDamai Beach Resort Kuching - Hotel exterieurDamai Beach Resort Kuching - GastenkamerDamai Beach Resort Kuching - Hotel exterieurDamai Beach Resort Kuching - EntreeDamai Beach Resort Kuching - GastenkamerDamai Beach Resort Kuching - Hotel exterieurDamai Beach Resort Kuching - GastenkamerDamai Beach Resort Kuching - ZwembadDamai Beach Resort Kuching - UitzichtDamai Beach Resort Kuching - ZwembadDamai Beach Resort Kuching - ZwembadDamai Beach Resort Kuching - ZwembadDamai Beach Resort Kuching - UitzichtDamai Beach Resort Kuching - ZwembadDamai Beach Resort Kuching - ZwembadDamai Beach Resort Kuching - Koffiehuis/CaféDamai Beach Resort Kuching - Koffiehuis/CaféDamai Beach Resort Kuching - Speeltuin

Agoda.com is onderdeel van The Priceline Group, the marktleider in online travel & gerelateerde diensten.

AS-AGWEB-3A05