Deevana Patong Resort & Spa

43/2 Raj-U-Thid 200 Pee Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand (Bekijk op kaart)

Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Zwembad Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Zwembad Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer
Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Suite Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Suite Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Suite Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Suite Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Gastenkamer Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Zwembad Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Zwembad Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Spa Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Spa Deevana Patong Resort & Spa Phuket - Fitnessruimte
Gebied: Patong Aantal kamers: 215

Claude V. Individuele reizigers Belgium, 18 april 2013
ontspannend

goed gelegen in Patong
Sven L. Individuele reizigers Belgium, 4 april 2013
deluxe room is zijn geld waard

jacuzzi, vriendelijk personeel en rustig
Mariska F. (Echt)paren Netherlands, 6 oktober 2012
redelijke locatie, zwembad top maar de kamer klein

zwembad was mooi en groot
4,3
wij vonden alleen het zwembad het geld waard. De kamer was super klein en vies. Bij ons werd er slecht schoongemaakt. De schoonmaker had de deur bij ons niet op alot gedraaid zodat iedereen er in kon, ze had de vieze handdoeken weggehaald maar geen nieuwe neergelegd. Voor deze prijs zou ik er niet meer gaan zitten.
Uitgaansleven tip: Als je dicht bij uitgaansleven wilt zitten.. zou ik een hotel dichterbij de bangla doen
De C. Groepen Belgium, 7 september 2012
goede liging

zeer goed ontbijt
Wij hadden de goedkoopste kamer Deze zijn zeer oud en ruiken niet zo fris Maar liging zeer goed en zeer goed ontbijt je mag wel geen dame mee naar kamer nemen enkel mits bijbetaling van 800bath Dus zeker geen hotel voor vrijgezellen Wel voor mensen met gezin of koppels Maar dan niet de goedkoopste kamer nemen
Uitgaansleven tip: kort bij uitgaans buurt
Daniel S. Individuele reizigers Netherlands, 20 augustus 2012
Prima hotel

Dichtbij het uitgaans centrum
Prachtig resort met een perfecte locatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Op 5 min lopen van de barstreet. Dichtbij het strand.
Uitgaansleven tip: Dichtbij barstreet.
Cornelis B. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 9 augustus 2011
prima kamer heel goede lokatie

rustige ligging niet ver van alles
commentaar alles was prima naar onze zin binnen 10 min kun gemakelijk naar het strand lopen het ontbijtbuffet was uitstekend wij genoten daar elke dag van wij waren met 3 personen vader moeder en 13 jarige zoon wij verbleven in de spa wing room met spa dat beviel heel goed het zwembad was ook heel leuk kortom voor herhaling vatbaar
Restaurant tip: heel veel leuke restaurantjes in de nabijheid van hotel
Guy V. (Echt)paren Belgium, 11 juni 2011
Prima hotel voor 3 sterren

Ligging en tuin
In Phuket kies ik steeds weer voor het Deevana hotel omwille van de leuke ligging. Vooral de tuin met zwembad spreekt me aan. Het was dan ook jammer dat we bij aankomst moesten vaststellen dat het zwembad in de tuin gesloten was vanwege verbouwingswerken. Dit deel van het hotel was een echt bouwwerf. Niet ideaal maar onderhoud moet natuurlijk ook gebeuren en ik heb er begrip voor dat dit in het laagseizoen gebeurt. Bij een volgend bezoek kies ik toch opnieuw voor het Deevana hotel al was het maar om te zien hoe ze alles opgeknapt hebben.
Edward H. Individuele reizigers Netherlands, 9 maart 2011
geen

behulpzame receptie
airco maakte raar geluid, maar werd volgende dag meteen opgelost. dus goede actie. ontbijt stelt niet al te veel voor. zwembaden zijn zeer ruim, erg lekker, en kamer was goed, goed bed. Drukke locatie (patong), maar hotel wat van de drukte verwijderd dus okay, en alles goed te bereiken. al met al prima hotel.
Martina L. (Echt)paren Netherlands, 19 september 2010
zee goed

rustige ligging
super ontvangst met welkomdrankje, koffers worden naar de kamer gebracht.Het hotel ligt in n rustige omgeving, maar toch dicht bij het strand, het winkelcentrum, en het uitgangsleven.Fantastich zwembad met ligbedden en handdoeken ter beschikking. Echt 'n aanrader.

Deevana Patong Resort & Spa PhuketDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SuiteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SuiteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SuiteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SuiteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - GastenkamerDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FitnessruimteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - SpaDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - ZwembadDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - RestaurantDeevana Patong Resort & Spa Phuket - VergaderruimteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - VergaderruimteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - VergaderruimteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - VergaderruimteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - VergaderruimteDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - FaciliteitenDeevana Patong Resort & Spa Phuket - LobbyDeevana Patong Resort & Spa Phuket - Hotel exterieur

AS-AGWEB-3B01