Desak Putu Putera Homestay

Tebesaya 30 Peliatan, Ubud, Bali, Indonesië (Bekijk kaart)

Desak Putu Putera Homestay Bali - Eten en drinken Desak Putu Putera Homestay Bali - Eten en drinken Desak Putu Putera Homestay Bali - Eten en drinken Desak Putu Putera Homestay Bali - Eten en drinken Desak Putu Putera Homestay Bali - Omgeving Desak Putu Putera Homestay Bali - Uitzicht Desak Putu Putera Homestay Bali - Hotel interieur Desak Putu Putera Homestay Bali - Tuin Desak Putu Putera Homestay Bali - Gastenkamer Desak Putu Putera Homestay Bali - Gastenkamer Desak Putu Putera Homestay Bali - Faciliteiten Desak Putu Putera Homestay Bali - Gastenkamer Desak Putu Putera Homestay Bali - Gastenkamer Desak Putu Putera Homestay Bali - Gastenkamer Desak Putu Putera Homestay Bali - Gastenkamer Desak Putu Putera Homestay Bali - Gastenkamer
Desak Putu Putera Homestay Bali - Tuin Desak Putu Putera Homestay Bali - Balkon/Terras Desak Putu Putera Homestay Bali - Tuin Desak Putu Putera Homestay Bali - Badkamer Desak Putu Putera Homestay Bali - Omgeving
Gebied: Ubud Aantal kamers: 5

8,2
8,5
8,2
Fimke H. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 22 juli 2013
Een heerlijk rustig hotel bij familie thuis.

mooie tuin, vriendelijke,attente medewerkers en een lekker ontbijt.
We hebben een erg fijne tijd gehad in dit hotel. Met Dewa een goede chauffeur en gids hebben we prachtige uitstapjes gemaakt. Bijna geheel Bali is van hier uit te bezoeken.Via dit hotel is Dewa in te huren. De familie is erg attent en in hun tuin verzorgen ze elke morgen een heerlijk ontbijt. Het centrum van Ubud ligt op 5 minuten loopafstand.
Marisia L. (Echt)paren Netherlands, 19 juli 2013
Familie verblijf, aardig personeel, grote kamer

aardig personeel, goed ontbijt, groot kamer
De mensen zijn heel erg aardig en zeggen altijd gedag. Het ontbijt wordt vers voor je gemaakt wanneer je naar de keuken loopt. Het is eigenlijk een grote woning met 5 kamers die ze verhuren aan gasten. Zelf wonen ze in een andere gedeelte. We hadden kamer nummer 1, deze had een grote terras voor de deur waar je rustig kon zitten.
Roos V. (Echt)paren Netherlands, 13 juni 2013
Heerlijke homestay

Erg goed ontbijt, aardig personeel en mooie grote kamer
Je voelt je gelijk thuis in deze homestay. Een aanrader voor als u iets buiten ubud wilt zitten. Rustig maar wel op loopafstand van het centrum.
Jaap B. (Echt)paren Netherlands, 4 maart 2013
schattig, kleinschalig familiehotel

rustige ligging, familiair, mooie tuin
4,7
Wat een klein schattig hotelletje. Alsof je slaapt bij familie. Prachtige tuin met vogels in kooitjes die prachtig fluiten. Fijn balkon met uitzicht op de tuin. Ligt in een rustige straat maar toch op loopafstand van het centrum. Voor deze prijs een leuk hotel.
Wim K. (Echt)paren Netherlands, 29 juli 2012
Eenvoudige homestay in rustige omgeving

ideale ligging, centrum van Ubud op loopafstand
Als je aankomt, lijkt deze homestay in the middle of nowhere te liggen. Maar gelukkig valt dat best mee, 15 minuten lopen naar de markt is te doen. De kamers zijn verschillend. De onze had een mooi groot terras, waar we heerlijk konden relaxen. Het personeel is vriendelijk; de eigenaar, een Balinees, is iedere dag aanwezig. We hebben genoten van ons verblijf en komen waarschijnlijk nog een keer terug.
Hedwig V. Individuele reizigers Belgium, 30 maart 2012
vriendelijke ontvangst, kamer in mooie tuin

propere kamer, mooie tuin, vriendelijke eigenaars
ik verbleef hier 3n en had graag nog langer gebleven, helaas waren alle kamers volzet. ik werd ontvangen met koffie en koekjes. de kamer was proper, warme douche, goed bed en had n mooi balkon. de eigenaars helpen je graag verder en zijn oprecht bezorgd of je wel goed geslapen hebt enzo. ze doen er echt alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. ja, er zijn hanen in de buurt, maar ik had daar zelf geen last van en die kom je trouwens overal in bali tegen.. ontbijt was ook heel lekker. ik zou zeker teruggaan!
Restaurant tip: melting wok
Boudewijn H. (Echt)paren Netherlands, 6 februari 2012
Niet eerder in zo'n fijn guesthouse verbleven.

Romantische "tuin setting"
fijne homestay. vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt, schone ruime kamer, eigen veranda/balkon. elke dag wordt het bed opgemaakt en de kamer opgeruimd. aanrader !
Johanna V. Groepen Netherlands, 11 november 2011
Super gezellig familie hotel

De homestay is ontzettend leuk ingericht, de familie erg lief en behulpzaam. Ondanks het beperkte aanbod kamers heb je privacy en kun je heerlijk je eigen gang gaan. Daarnaast is de rust een groot voordeel en het is ontzettend goedkoop.
Ik heb geen commentaar. Neem alleen wel een laken mee voor het bed en kussenslopen. Het zag er netjes uit, maar of ze het bed vaak verschonen daar zet ik mijn vraagtekens bij.
Ronald R. (Echt)paren Belgium, 11 september 2011
Goed gelegen redelijk rustig hotel in Ubud

Klein hotel met 5 kamers en een tuin in een vrij rustige straat op wandelafstand van het centrum van Ubud
putu putera homestay ligt ongeveer 1 kilometer van het centrum van ubud. de markt, de tempels, de rijstvelden, monkey forest road en de plaatsen waar de dansopvoeringen gebeuren liggen allemaal binnen wandelafstand. monkey forest ligt iets verder, maar is ook te voet te doen. in het hotel kan je brommers huren en allerhande tours boeken. het hotelpersoneel (een familie) spreekt engels en is zeer behulpzaam. keuze bij het ontbijt tussen toast, pancakes of eieren met koffie of thee. op de laatste dag van onsverblijf werd wifi geplaatst. wij verbleven in een mooi ingerichte kamer (zonder ac) die uitgaf op het overdekte terras achteraan.
Selvyana P. Gezinnen met oudere kinderen Indonesia, 31 mei 2014
Nice home stay in nice neighborhoods

Clean, nice, friendly home stay
The entrance is small but in the inside you will see nice rooms traditionally design. The staff was very nice and helpfull. Even though they don't have parking area, they help us to find one. The room was quite big for 2 people. The breakfast was also good. From second floor you will see the Family Pura....nice to see praying activity in Bali. And you will find it inside the home stay.

Desak Putu Putera Homestay BaliDesak Putu Putera Homestay Bali - Eten en drinkenDesak Putu Putera Homestay Bali - Eten en drinkenDesak Putu Putera Homestay Bali - Eten en drinkenDesak Putu Putera Homestay Bali - Eten en drinkenDesak Putu Putera Homestay Bali - OmgevingDesak Putu Putera Homestay Bali - UitzichtDesak Putu Putera Homestay Bali - Hotel interieurDesak Putu Putera Homestay Bali - TuinDesak Putu Putera Homestay Bali - GastenkamerDesak Putu Putera Homestay Bali - GastenkamerDesak Putu Putera Homestay Bali - FaciliteitenDesak Putu Putera Homestay Bali - GastenkamerDesak Putu Putera Homestay Bali - GastenkamerDesak Putu Putera Homestay Bali - GastenkamerDesak Putu Putera Homestay Bali - GastenkamerDesak Putu Putera Homestay Bali - GastenkamerDesak Putu Putera Homestay Bali - TuinDesak Putu Putera Homestay Bali - Balkon/TerrasDesak Putu Putera Homestay Bali - TuinDesak Putu Putera Homestay Bali - BadkamerDesak Putu Putera Homestay Bali - Omgeving

AS-AGWEB-3A07