Discovery Kartika Plaza Hotel

Jl. Kartika Plaza, Po Box 1012, Kuta, Bali, Indonesië (Bekijk kaart)

Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Gastenkamer Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel interieur Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Vergaderruimte Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Gastenkamer Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Restaurant Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Lobby Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Suite Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Zwembad Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Gastenkamer Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieur Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieur Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieur Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieur Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Restaurant Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Omgeving Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Restaurant
Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Speeltuin Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Restaurant Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Restaurant Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieur Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Speeltuin Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Omgeving Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Balzaal Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Restaurant Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel interieur Discovery Kartika Plaza Hotel Bali - Zwembad
Gebied: Kuta Aantal kamers: 318

7,9
9,0
8,5
8,5
Adrianus H. Individuele reizigers Netherlands, 15 april 2013
Rustig verblijf in zakelijke sfeer

ligging aan zee, goede restaurants, rustige kamer
Het hotel is aan de oude kant, dat is te zien aan de afwerking rondom wastafel en bad. Het personeel maakte de fout om mijn kamernummer aan iemand te geven die geen hotel gast was. Later opende een personeelslid mijn kamerdeur voor iemand die mij wilde spreken. Dat hoort niet in een hotel. Men dient eerst telefonisch contact op te nemen.
Elizabeth K. (Echt)paren Netherlands, 11 december 2012
Klasse hotel

goede ligging, goed van eten en drinken vooral het ontbijtbuffet, goede service en vriendelijk personeel.
Ons verblijf was als vanouds heel goed. Kamers zijn onlangs gerenoveerd en men is nu bezig met de lobby. De staf en personeel is altijd vriendelijk en de kamers worden tiptop schoongemaakt. Omdat wij er al jaren komen krijgen wij bij aankomst ook een fruitschaal en uitnodiging voor de borrel met met heerlijk hapjes. Onlangs er een wijziging in het management is geweest en dat komt Kartika ten goede. Een echte aanrader vooral als men de drukte van Kuta Center wilt mijden.
Restaurant tip: Batan Waru, goed van eten en vriendelijk personeel.
Werner E. Gezinnen met oudere kinderen Germany, 16 november 2011
een paradijs .....

geweldig zwemparadijs en 10 min lopen naar alles wat gezellig is.. Kamers zijn super...
super super en geweldig. een must voor iedereen en nergens zo'n ontbijt ervaren...van rijsttafet, europees als japans..voor een ieder wat wils..de fruitbar zou de gemiddelde groenteboer een moord doen en dan de fr fruitshakes...
Hotel kenmerken tip: heerlijk centraal, eeuwige rust en gezellig vol..wil je de drukte opzoeken, dan maximaal 15 min lopen naar alles wat bar, eten en drinken biedt...vraag naar het Oranjeplein...daar zitten de beste eet-tentjes en spreekt elke gast nederlands..de (indische )nederlanders dus..Doen!
Adrianus V. (Echt)paren Netherlands, 22 oktober 2011
Geweldig hotel

Ruim opgezet, vriendelijk sfeer, rustig en toch dicht bij centrum
Het was een geweldig hotel. Hoewel er veel kamers zijn, was het toch niet massaal. De service was uitstekend.
Winkel tip: De shopping maal ligt pal naast het hotel.
Bing S. (Echt)paren Netherlands, 28 september 2011
Mooie kamer en geweldige locatie

Centraal gelegen in Kute met mooie zweembad en aan het strand
We zijn erg tevreden met onze verblijf in kartika plaza hotel. Onze 'Ocean facing' kamer is geupgrade naar nog mooiere kamer met gratis wifi. Vriendelijke bediening en uitgebreid ontbijt. De locatie naast discovery mall is geweldig, met zo veel winkels en warenhuis zoals sogo en centro. En ook standaard te vinden: starbucks, kentucky fried chicken, etc. Voor echte indonesisch eten zou ik niet daar eten. Tips: ga naar warung nikmat, bu tinuk of warung bu wardana voor echt lekker indonesisch eten voor wenig geld.
Stefan K. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 8 september 2011
prachtig groots opgezet hotel

ontbijt is zeer goed. Zwembad mooi
Zeer goed exclusief hotel. Ligging vrij centraal. We waren na onze reis in Java van plan een paar dagen te relaxen en dat is hier zeker gelukt. Bediening was ook erg persoonlijk en goed. Enig minpunt was dat bij het ontbijt de tafels soms allemaal bezet waren.
Richard S. Gezinnen met oudere kinderen Netherlands, 30 juli 2011
prachtig vakantiehotel

goede lokatie , mooi zwembad
lekker thuisgevoel en prachtige kamers goed personeel
Uitgaansleven tip: taxichauffeurs willen de meter nog wel eens vergeten
Petrus Z. (Echt)paren Netherlands, 18 mei 2011
Imposant hotel rustig gelegen in drukke stad.

Geweldig ontbijt, zwembad, strand 100 meter weg.
Groots opgezet hotel, goed onderhouden, mooi zwembad in grote tuin. Direct aan zee maar het (goede) strand is 100 meter verder. Wel aan drukke straat maar daar merk je in het hotel niets van. Een wel zeer uitgebreid ontbijt, vele avonden bijzondere etensactiviteiten met vermaak. Vriendelijke service. Wel vreemd voor zo'n hotel dat je vooraf een borg moet storten als je van plan bent eten of drinken te gaan gebruiken. Het alternatief is steeds contant betalen.
Ms I. (Echt)paren Netherlands, 30 oktober 2010
Schitterend hotel

Uitstekende service
Schitterend hotel in het drukke Kuta Beach maar in het hotel kom je vanzelf helemaal tot rust.
Michael L. Gezinnen met jonge kinderen Netherlands, 26 juli 2010
Rust in hectisch Kuta

op loopafstand van winkels,strand, horeca e.d.
Ruim zwembad, voldoende ligbedden. Ontbijtbuffet is een sensatie.

Discovery Kartika Plaza Hotel BaliDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - GastenkamerDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel interieurDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - VergaderruimteDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - GastenkamerDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - RestaurantDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - LobbyDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - SuiteDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - ZwembadDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - GastenkamerDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieurDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieurDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieurDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieurDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - RestaurantDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - OmgevingDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - RestaurantDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - SpeeltuinDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - RestaurantDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - RestaurantDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel exterieurDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - SpeeltuinDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - OmgevingDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - BalzaalDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - RestaurantDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - Hotel interieurDiscovery Kartika Plaza Hotel Bali - Zwembad

AS-AGWEB-3A01